Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , ביום שני הקרוב אני מתכנן לבצע פוליש לרכב שלי בצורה ידנית

בנתיים הדבר היחיד שעשיתי לרכב היה פלסטלינה ווקס לפני בערך חודשיים וחצי- 3 חודשים , יש על האוטו קצת שריטות קטנות ומן כתמים קטנים של צבע בגוון אחר לא ברור ממה בידיוק .

חשבתי ללכת לאוטו דיפו ולקנות את הפוליש הרגיל של מגווירס אולטימט משהו כזה ,הבנתי שהוא די טוב בעבודה ידנית .

אשמח לקבל טיפים ממכם על מנת שיצא לי כמה שיותר טוב (דרך אגב אני מתכנן לבצע שוב פלסטלינה לפני הפוליש)

בנוסף רציתי לדעת יש לי פדים צהובים של מגווירס לווקס , הם מתאימים גם לפוליש ? אם לא אשמח שתמליצו לי על פד שמתאים לפוליש באטודיפו (:

תודה לכולם

פורסם

לפי מה שידוע לי לפחות באוטו דיפו באיזור הקריות, אין פד שמתאים לפוליש, אלה רק כזה שמתאים למריחת וואקס, כניראה גם בשאר סניפים אוטו דיפו אין.

 

אבל זה מה שצריך לקנות כדי לישם פוליש ידני. קרדיט ל rsm130d

 

ultimate compound + פד גס -

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7...-Compound.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7...s-Hex-Cut.html

 

פוליש עדין + פד עדין -

 

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7...ex-Polish.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7...te-Polish.html

 

אוטם צבע :

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D...A2-Menzerna-PL

פורסם

הפדים הצהובים יתאימו גם לפוליש ידני, לא חובה פד יעודי.

וותר על האולטימייט פוליש, תקנה אולטימייט קומפאונד, הפוליש הרגיל לא יזיז לפח בעבודה ידנית.

תתחיל את העבודה עם לחץ דיי גבוה על הפד כנגד הפח, כשהחומר מתחיל להראות כמו שכבת שומן שקופה, תוריד את הלחץ ו"תעבד" את השכבה הזאת פנימה לתוך הפח כמה שיותר.

תעבוד בחלקים קטנים, מכסה מנוע וגג תחלק ל-6, דלתות ל-4.

תצטרך לכל חלק בין 2 ל-3 מעברים.

מומלץ בחום לאחר כל יד לנגב את המקטע עם אלכוהול מדולל במים (ipa) כדי לבדוק את השטח יותר טוב.

תעשה מתיחות, שתה רדבול, טישו לדמעות, ו-וולטרן לשרירים.

עבודה קשה אבל שווה את זה.

נשמח לתמונות.

"יאללה בירי".

פורסם
הפדים הצהובים יתאימו גם לפוליש ידני, לא חובה פד יעודי.

וותר על האולטימייט פוליש, תקנה אולטימייט קומפאונד, הפוליש הרגיל לא יזיז לפח בעבודה ידנית.

תתחיל את העבודה עם לחץ דיי גבוה על הפד כנגד הפח, כשהחומר מתחיל להראות כמו שכבת שומן שקופה, תוריד את הלחץ ו"תעבד" את השכבה הזאת פנימה לתוך הפח כמה שיותר.

תעבוד בחלקים קטנים, מכסה מנוע וגג תחלק ל-6, דלתות ל-4.

תצטרך לכל חלק בין 2 ל-3 מעברים.

מומלץ בחום לאחר כל יד לנגב את המקטע עם אלכוהול מדולל במים (ipa) כדי לבדוק את השטח יותר טוב.

תעשה מתיחות, שתה רדבול, טישו לדמעות, ו-וולטרן לשרירים.

עבודה קשה אבל שווה את זה.

נשמח לתמונות.

 

מזה לוותר על האולטימייט פוליש? הוא בכלל מיועד לפוליש פיניש, לאחר הפוליש הגס.

 

הוא צריך פד גס לפוליש גס, ופד עדין לפוליש עדין, אם לא אז ישארו לו סימנים ושריטות מהפוליש הגס לא ?

פורסם

הונדה , פוליש ידני גבר, ידני.

תקרא על מה מדובר לפני שאתה מגיב.

עשית פעם פוליש ידני? מכיר את דרך העבודה?

שיטת העבודה שונה מאשר עם מכונה.

 

IG, לגב האוטוגלים, הוא קודם כל גלייז (ממלא) לפני שהוא פוליש או מנקה, זו הפעולה העיקרית שלו וזאת הסיבה שלרוב בוחרים המוצר הזה על פני aio אחרים.

בול הסיבה שלשמה קניתי אותו שוב, ומחכה שיגיע כבר.

"יאללה בירי".

פורסם

השבוע יישמתי שוב פוליש על שני רכבים (לא במגביל) זאת פעולה לא פשוטה שמצריכה הרבה מאמץ.

התחלתי באולטימייט קומפאונד סיימתי בפיניש פוליש שאין לו שום השפעה על שכבת הצבע (מרגישים ביישום)

אבל נותן מראה חלבי נעים.

פורסם

פוליש זה לא יישום- זה חומר שמבצע פעולה על פני השטח (מוריד שכבה\ מחליק שריטות) ויורד אחרי שהוא סיים את התפקיד שלו.

"יישום" מתייחס לחומר שנשאר אחרי שמורחים אותו, כמו סילנט ווקס

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אתה יכול להציץ בפרוייקט שאני עשיתי, קישור.

אומנם זאת לא פעם ראשונה שלי מבצע פוליש ידני,אבל פעם ראשונה שזה מתועד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

נצל"ש שאולי יעזור גם לבחור כאן : שאלה בקשר לכמות החומר שמשתמשים בפוליש ידני עם פד חיתוך כתום, נראה לי שאם אני לא שם כמות גדולה יחסית (מעבר כפול) לא ככ רואים שינוי משמעותי, האם הדבר הגיוני ? אני יודע שכשמדובר ברכב VAG שחור הלכה קשה מאד וקשה להגיע להשפעה רצינית במיוחד במעבר ידני, עדיין האם זה הגיוני או שאני עושה משהו לא טוב ? אני מדבר על שליש מיכל UC על בקושי שלושה חלקי מרכב (שתי דלתות ותא מטען).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
נצל"ש שאולי יעזור גם לבחור כאן : שאלה בקשר לכמות החומר שמשתמשים בפוליש ידני עם פד חיתוך כתום, נראה לי שאם אני לא שם כמות גדולה יחסית (מעבר כפול) לא ככ רואים שינוי משמעותי, האם הדבר הגיוני ? אני יודע שכשמדובר ברכב VAG שחור הלכה קשה מאד וקשה להגיע להשפעה רצינית במיוחד במעבר ידני, עדיין האם זה הגיוני או שאני עושה משהו לא טוב ? אני מדבר על שליש מיכל UC על בקושי שלושה חלקי מרכב (שתי דלתות ותא מטען).

 

לא צריך יותר מכמה נקודות של פוליש. ברגע שמשתמשים יותר מידי בחומר הפד ״סופג״ את החומר ומאבד מהאפקט. צריך שהיה מינימום חומר,פד יבש למחצה ולשפשף.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...