Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב פשוט עד 14K (הונדה,מאזדה)


דנייל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מחפש רכב פשוט וזול.

ההתלבטות היא בין המאזדה 323 שנת 00\02

או הונדה סיויק שנת 97\96

 

מחפש רכב שהיה פשוט ובית ספר טוב למכונאות. נגישות בתא מנוע לצורך טיפולים ותיקונים לבד, זמינות חלקים, והכי חשוב אמינות!!!

חשוב לי שהיה גודל סביר עם לפחות קצת מקום מאחור.

ההונדה קורצת יותר בגלל המראה ומקדם הפוזה (V-TEC רוצעחת)

 

אז מה תמליצו? אם ההונדה עד כמה ההבדל מורגש בין ה1.4 ל1.6

ואם המאזדה שווה לחפש את דגם ה1.8?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ידע רב לגבי המאזדה,

 

לגבי ההונדה,

יש הבדל משמעותי בין 1.4 ל1.6,כאשר ה1.6 הוא מנוע סביר עם ביצועים ממוצעים לעומת ה1.4 שהוא פשוט לא.

ה-Vtec לא רוצח ולא נעליים. אם מעניינים אותך ביצועים מעט טובים יותר, חפש ידני.

יש מספיק מקום בתא המנוע למתחילים ודי קל לעבוד על הרכב עצמאית.

יש זמינות חלקים גבוהה מאוד בנוסף לזאת, רכב אמין מאוד.

גם המושבים האחוריים סבירים במקום.

רכב פחות נוח משמעותית מהמאזדה.

אם "מקדם פוזה" מעניין אותך, אז חפש שנתון 99-00, מראה מעט שונה לטובה.

חפש דגם מפואר עם ABS וקריות אויר.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 הרכבים אמינים,לאח של אבא שלי יש הרבה שנים לנטיס 1.6 מאוד מרוצה מבחינת אמינות,לבן שלו הייתה כמה שנים סיוויק 1.6,מאוד זריזה אם כי קשיחה,אני הייתי הולך דווקא על הלנטיס,היא לא חלשה,בצבע בזיש סלון נעים,וגם מאט חדשה יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דנייל.

 

אני לא כול כך מכיר את ההונדה, אבל אגיד מה שאני חושב על המאזדה.

אומנם היא לא כול כך יפה אבל מדובר ברכב כוחני, אמין לא הכי חסכוני אבל בשנים האלה מה היה חסכוני בעצם ?

נגישות קלילה לרוב חלקי הרכב, (המסנן שמן קצת מאתגר כי הוא בחלק האחורי של המנוע)

 

לפני הקנייה תשים דגש על בדיקה של הרדיאטור (נוטה לפרוץ אחרי 5-6 שנים)

וגם בדיקה של הגיר (בסביבות ה200 אלף יצא לי לראות מספר רכבים שהגיר שלהם התחיל להחליק)

 

מקווה שעזרתי, בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבירות שיהיו רכבים במצב טוב עד 14K ? לא.

לא הונדה ולא מאזדה שמורה תמכר בסכום כזה.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של הונדה אני חייב להגיב -

קודם כל לא לגעת במנועי D14 שזה ה1.4 אלה אם כן אתה מתכוון להסב אותו לVTEC זה הכי חשוב

דבר שני המנוע הזה בגרסא האוטומטית שלו מאבד הרבה סוסים בדרך למטה ומרגיש מאוד מסורס יחסית , ושאני אומר יחסית זה כי בהשוואה למשפחתיות 2013 הוא עדין עושה עבודה מעולה .

ההונדה חביבי זה רכב שבנוי לסלד גבוהה , המנוע ממש לא נושם מתחת ל3-4 אלף סלד ותאוצות חזקות בעיר ומחוצה לו מחייבות אותך למשוך למעלה והרבה . בעיר אפשרי לנסוע על הסלד הנמוך בכיף

המנוע די חסכוני בדלק כל עוד לא נכנסת לVTEC.

למצוא סיוויק 96-00 אם כריות אוויר וABS במצב טוב ובמחיר הזה - בלתי אפשרי .

וכן הVTEC מורגש היטב בדוושה שהוא נכנס לפעולה (בעיקר אם קיט יניקה נחמד ולא סיני ומנוע בריא וידני )

בנוגע לאמינות אין מה לדבר .. המנוע היחידי בשוק הישראלי שכל הזמן ירצה שתמשוך בו סלד ( שזה הטבע של הגיר אגב שמאוד מאוד אמין יחסית לאוטומט ) ועדין יראה אמינות לכל דבר .. מכיר מספר לא מועט של מנועים כאלה שסחבו 300+ אלפי קילומטרים ועבדו קשה מאוד לאורך כל התקופה .

הונדה זה תדלק וסע - ומי שאומר שלא כניראה לא באמת מבין .

אגב - כמה דגשים קלים :

חשוב מאוד לבדוק התחממות מנוע בעמידה במשך 10 דק של עמידה באיזור חמים ללא תזוזה בטמפ' עבודה , לאחר מיכן חפש נזילות באזור.

בדוק האם הרכב מעשן - בעיקר בתחומי הסלד הגבוהה ( 5000 + ) .

עשה סיבוב על הרכב ובקש מהמוכר למשוך את ההילוך הראשון עד הסוף על מנת להיכנס לVTEC (הVTEC נכנס לפעולה ב5500 סל"ד מה שאומר שהוא חייב למשוך את ההילוך הראשון עד המנתק כמעט שמגיע ב7200 בשביל להעביר מספיק שמן במערכת שיוכלו לפרוץ את האטם במידה והוא יבש ) - חיישני הVTEC וכל האטמים שלהם מצריכים הפעלה של המערכת לפחות פעם בשבועיים ( שזה לפי ספר הרכב ) מה שאומר שחובה להפעיל את הVTEC פעם בשבועיים לפחות על מנת לשמור על שימון המערכת . אם הרכב לעולם לא היה בVTEC סביר להניח שאטמי הויטק יפרצו ויגרמו לנזילה וכנל לעישון הרכב . ( עלות תיקון משוערת היא כ 600 לזוג אטמים מקוריים ועבודה )

חשוב לבדוק את מרכב הרכב - אם המרכב במצב טוב המנוע לא אמור לעניין אותך , אני יגלה לך סוד - בקצת יותר מ3 וחצי אלף אתה מרכיב מנוע על האוטו במצב חדש ומעולה . ככה שזה לא אמור להדאיג אותך .

בהצלחה

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושאלה אחרונה איך מאזדות 323 F הישנות? (עם הפניסם הנפתחים)

איך הזמינות חלקים ואופי הטיפולים?

המחירים מאוד נמוכים וישאר לי הרבה כסף לישור קו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...