Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר משחקים רבים עם המערכת, על מנת להשיג את ה"סאונד" המושלם,

 

החלטתי כרגע לנסות ולשחק עם הרמקולים עצמם, מאחר שמקדימה מורכב סט קומפוננט חדש של JBL מסדרת GTO , אז החלטתי דווקא ללכת ולשחק עם הרמקולים מאחורה, שהם טיפה ישנים ואולי מהם נובעת הירידה באיכות הכללית...

 

 

 

אז ככה...

 

שאלה ראשונה, יש דרך לדעת האם הרמקולים תקינים, מבלי לחבר אותם?

 

שאלה שניה, יש לי כרגע שתי סוגי רמקולים להרכיב, רציתי לדעת איזה דגם נחשב יותר טוב ואיכתי ...

 

(שתיהם W250 וWAY3)

 

 

 

דגם ראשון:

 

JBL – GTO923

 

 

 

 

דגם שני:

 

PIONEER – TS-A6968

 

 

 

 

 

 

תודה מראש

 

אופיר (שכבר מיואש מהמערכת שלו...)

פורסם

טעם וריח

 

תצטרך לחבר ולשמוע מה מבחינתך "איכותי" יותר

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

o.k.

 

אבל בכללי, איזה מהם נחשב יותר טוב ואיכותי?

 

והאם הם נחשבים לדגמים מוצלחים וברמה, או שלא ואז כדאי לי אולי לקנות משהו אחר?

פורסם

בדקתי, ושתהם שקטים





אבל שמתי לב שהפיוניר יותר גמישים, הכוונה התזוזה של הממברנה יותר קלה, וגם התווך תזוזה שלה גדול יותר...





זה אומר משהו על האיכות?!?

 

פורסם

בדקתי, ושתהם שקטים

 

 

 

 



 

אבל שמתי לב שהפיוניר יותר גמישים, הכוונה התזוזה של הממברנה יותר קלה, וגם התווך תזוזה שלה גדול יותר...

 

 

זה אומר משהו על האיכות?!?

 

לא שידוע לי...

פורסם

o.k.

 

אבל בכללי, איזה מהם נחשב יותר טוב ואיכותי?

 

והאם הם נחשבים לדגמים מוצלחים וברמה, או שלא ואז כדאי לי אולי לקנות משהו אחר?

אם אפשר רגע ולחזור למה ששאלתי...



איך הרמקולים האלו נחשבים?

 

פורסם
תנסה להוזיז את המברנה תראה עם היא עושה רעשים באחד מהם[/right]

מה קשר בכלל !??! זה בודקים עם הסליל שרוף לגמרי !.

כדי לבדוק אם הרמקול באמת טוב צריך לבדוק עם ההתנגדות שמוצהרת עליו זה ההתנגדות שמופיע על מכשיר המדידה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
מה קשר בכלל !??! זה בודקים עם הסליל שרוף לגמרי !.

כדי לבדוק אם הרמקול באמת טוב צריך לבדוק עם ההתנגדות שמוצהרת עליו זה ההתנגדות שמופיע על מכשיר המדידה.

 

תמיר

תמיר הוא שאל עם הרמקול תקין !

שאלה ראשונה, יש דרך לדעת האם הרמקולים תקינים, מבלי לחבר אותם?

פורסם
לוקחים בטריה, מחברים לפלוס והמינוס לשניה ומקשיבים אם יש צליל או אם הממברנה זזה.

 

 

לא הבנתי בדיוק איך התקוונת לחבר...(כנראה בגלל השעה...)



 

תוכל להסביר בבקשה שוב...



 

ולאיזו בטריה, קטנה כזאת של שלט?

פורסם

חח זה מצחיק לקחת בטריה יחסית גדולה אבל אין קשר כי זה מוציא אותו V

ושמעו פאק פאק והממרנה זזה

פשוט תחבר 2 חוטים לרמקול רגיל כמו שאתה מחבר למגבר דוגמא ופשוט תשים בקצה בטריה

×
×
  • תוכן חדש...