Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק RS בארץ! (תמונות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזאדה 3 החדשה עושה בסביבות ה10 שניות בלי טורבו ועם מנוע 1500.

 

צודק, כי 11.7שניות זה לגמרי "בסביבות ה10" :neutral:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מבין שהמאזדה בכלל שייכת לקבוצה אחרת של מכוניות, ושאפשר להשוות את מה שאתה אומר לזה שתעדיף למבורגיני קונטאש על סוזוקי אלטו?

לא נהגתי בשברולט הזאת, אבל אני לא מבין על מה ההתלהבות מהמאזדה. סתם רכב יבש לנהיגה ומפוצץ באבזור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי בארץ הוא יבש מבחינך,בחו'ל עם תיבה של 6 הילוכים ומנוע 2.0 150,ואבזור? זה דבר נהדר.

וכן זה אולי לא בר השוואה אבל אנשים קופצים פה בראש על "מציאה" לדעתי זה ממש לא מציאה.

ד'א בחו'ל ראיתי ביקורת שעושות השוואה לרכב עם פיאסטה ST ועוד,אז אם אתה אתה קוטל על "כולה" מאזדה שהיא סגמנט משפחתי,מה היה קורה אם נשווה את הרכב לרכבים ספורטיביים מבית אחר.

לשלם פאקינג 110K ? שברולט אמממ תן לי לחשוב ?

 

לא.

פורסם

אין מצב שאתה לא האח האבוד של אושריקו. פשוט אין.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
אולי בארץ הוא יבש מבחינך,בחו'ל עם תיבה של 6 הילוכים ומנוע 2.0 150,ואבזור? זה דבר נהדר.

וכן זה אולי לא בר השוואה אבל אנשים קופצים פה בראש על "מציאה" לדעתי זה ממש לא מציאה.

ד'א בחו'ל ראיתי ביקורת שעושות השוואה לרכב עם פיאסטה ST ועוד,אז אם אתה אתה קוטל על "כולה" מאזדה שהיא סגמנט משפחתי,מה היה קורה אם נשווה את הרכב לרכבים ספורטיביים מבית אחר.

לשלם פאקינג 110K ? שברולט אמממ תן לי לחשוב ?

 

לא.

דיברתי על ה1500, שלדעתי הוא טונות איבזור על כלום אוטו, לא על ה2000, שכנראה יעלה יותר מ110K אם יגיע לכאן.

בכל אופן, למה לא לשלם כזה סכום על סופר מיני חזקה (הכי חזקה שיש במחיר הזה) ומאובזרת?

אישית אני יותר מתחבר לרכבים ידניים, אבל מי שמחפש סופר מיני עם קצת פילפל ולא רוצה למשכן את אמא שלו, זה אחלה רכב. אין בארץ שום רכב בקטגוריה, גודש, שמספק 140 כ"ס (וניתן לשיפור בקלות) במחיר כזה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה הקשר למאזדה 3? לא אותה קטגוריה, לא אותו קהל יעד, לא אותו טווח מחיר. אבל אם כבר מדברים, אני מוכן להתערב שהמאזדה תהיה עדיפה מבחינת היגוי, התנהגות ושלדה גם בגרסה החלשה עם מנוע ה-1.5 הלא כ"כ אנמי כמו שתיארו אותו (לא חזק בכלל, אבל סביר לגמרי ביחס לשאר ה-1.6תים בקטגוריה).

 

בקשר לסוניק כבר אמרתי את דעתי בשרשור הזה מזמן, לדעתי אחלה אופציה למי שמחפש סופר מיני מהירה ו"חמימה". גם המחיר לדעתי טוב ביחס לתמורה. לא הוט האצ' הארד קור, אבל בהחלט רכב חמים (לדעתי היא גם נראית די טוב). רכב מעניין לגמרי וכרגע חסר כל תחרות (עד שכבר יבואן סוזוקי יחליט להביא את הסוויפט ספורט).

פורסם

כנראה הכתבות של ynet בעל הנוגע למזדה עושות את שלהם. הגדירו את 2.0 כרכב הכי טוב בעולם והשבוע לקחו את 1.5 ואמרו, מרווח מאחורה הכי קטן, תא מטען הכי קטן, הרכב רועש, המנוע הכי עצל והופה, הרכב הטוב במדינה :o

ומה הקשר בכלל למזדה אלוהים???

כך סיאט האפורה והחלשה, את סקודה וכו' ותשווה. עזוב שמזדה היא משפחתית וגם עולה ב-20k יותר לדגם הפשוט.

ו- אין הבדל בין 8.7 ל-6 שהב.מ.וו עושה אז בכלל כולם פהריירים, רק מזדה. :banghead:

לפעמים עדיף לא לרשום מאשר לרשום שטויות שלא קשורות לכותרת ולרכב.

החיים הם כמו....

פורסם

ב110אש״ח אין להם הרבה תחרות.

Polo TSI תעלה בסביבות ה115 על הכביש עם 105 כ״ס, 9.7 ל100,גיר DSG בלבד והרבה פחות אבזור.

 

אישית כנראה והייתי הולך עם הפולו כי אין לה יומרות ספורטיביות אבל בהחלט עושה נסיעת מבחן בRS לפני.

Audi S3 8P - APR Stage 2+


×
×
  • תוכן חדש...