Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק RS בארץ! (תמונות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבלם האחורי בדגם הרגיל הוא תוף מיושן.

מכיון וברור שכאשר עולים בהספק, התוף יהפוך ללא מספק, הוא הוחלף לדיסק.

מכיון והרכב לא תוכנן עם דיסק - כנראה שיש מגבלה מסוימת לשים דיסק מאוורר(חיבורים?ניתוב אויר?)

לכן שמו דיסק רגיל וכפיצוי על חוסר אוורור שמו גדול יותר שעמיד יותר בהתחממות.

ברוב המכוניות אין דיסקים מאווררים מאחור, מאחר ומרבית עומס הבלימה הוא על הגלגלים הקדמיים.

רק כשהמכונית עמוסה ישנו עומס על הגלגלים האחוריים.

בניגוד למה שמקובל לחשוב, מכונית יכולה להפגין כושר עצירה מצויין גם עם בלמי תוף אחוריים, ההבדל העיקרי בינם לבין בלמי דיסק הוא פיזור החום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מסתכל על התמונות ואומר.. וואו.. כנראה הולך להיות משהו מיוחד..

וזהו.. לא קורה כלום. יש לי בעיה עם עיצוב הפנים של שברולט בדגמים מסוימים.

ציפיתי לקצת יותר "קרביות" באזור ההגה, המושבים וההילוכים.

 

דחי ראבאק - הרכב עולה 110 אלף (ואם היה ידני באזור המאה וקצת). מה אתה מצפה לקבל?

כנס לקליאו RS שעולה K180 ומה אתה מקבל הרבה יותר מהדגם שעולה 75K? תתפלא אבל לא הרבה.

לא חושב שעיצוב הפנים כל כך רע - ההגה יותר ספורטיבי, מושבים נראים טוב, מערכת מולטימדיה נחמדה, לוח השעונים מיוחד (גם אם לא כולם יאהבו אותו הוא עדיין מיוחד מאד), דוושות ספורט ועוד. לא רע למחיר (לדעתי).

פורסם

לא יודע עם שאלו אבל יש למישהו מושג אם ניתן לשפר את המנוע להספק יותר גבוה ע"י תוכנה?

דאך אגב לפי דעתי מחיר סביר ביותר לתמורה. יש בה איזשהי יחודיות וזה מה שאני מחבב בה. ומעניין יהיה לראות איך אדם על סיאט ברמזור יקלוט ש-fr ופורט זה רק מילה ברשיון רכב.

החיים הם כמו....

פורסם

אני חושב שחסר פרסום לרכב. שיפרסמו אותו על האוטובוסים, בשלטים, על הכבישים המובילים - שיהי מודעות לרכב זה, במחיר הזה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם (נערך)

140 סוסים טורבו במחיר של 110K. הרכב חסר מתחרים. תוסיפו לזה צ'יפ, צמיגים רחבים יותר ואוחזים ומקבלים רכב מאוד מענין שמבחינת ביצועים אני מאמין לא רחוק מרכבים הוט הצ' שעולים 50K+ יותר ממנו.

זה רק קצת יותר מסופר מיני אחרת כלשהי אוטומטית שעולה בסביבות 100~105K והרבה יותר חזק. הכי הרבה סוסים לשקל :)

 

ולגבי גיר ידני, אני גם ככה הייתי לוקח אוטומטית, כי בנוסף לימי כיף יש את הנסיעות היומיומיות בפקקים. ומי שעושה לו את זה להעביר הילוכים, אז יש טיפטרוניק. זה גיר 6 הילוכים לאומת רוב המתחרות שבאות עם רובוטי או 4 הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תתפלא, גם עם ציפ היא לא תדגדג רכבי הוט האצ כמו הקליאו/208/פיאסטה. השילוב בין מנוע הטורבו הנ"ל לגיר האוטומטי פשוט מסרס את הרכב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה חוטא בהשוואה שלך, הרכב הזה מעולם לא חלם להתחרות בהוט האטצים שהזכרת.

 

הוא מיועד להתחרות בקשת של דגמים שכלל לא נמצאת בארץ ובזה ייחודו.

 

בתור רכב ראשוני למי שרוצה להכנס לעולם הרכבים הספורטיבים, או לחילופין, רכב שני לבית שגם האשה תתנהלל איתו מינהלית וגם הבעל יכול לגרזן מידי פעם (או ההפך, אני לא שוביניסט :lol: ) מדובר בחבילה חביבה ביותר במחיר מצוין, במיוחד אם יביאו ידני וימכרו בפחות מ 100K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הוא מיועד להתחרות בקשת של דגמים שכלל לא נמצאת בארץ ובזה ייחודו.

 

די מזכיר את האלטו.

 

מקווה שהמהלך הזה יפתח את העיניים לשאר היבואנים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מישהו כבר לקח נסיעת מבחן? מה גזר הדין?

האם ניתן לראותו בכל סניף של UMI?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

סלחו לי אם אני לא מתלהב מהנתונים אבל,

הסוניק 1.4T אוט' עושה 0-100 ב-8.7 ש'

זה נחמד אבל לא מאוד רחוק מפולו 1.2TSI שעושה זאת ב-9.7 ש'

האחד עם 140 סוסים והשני עם 105 סה"כ..

 

אותו כנ"ל לגבי קליאו 1.2 טורבו אוט' שעושה זאת ב-9.4 על הנייר (אני יודע שבמציאות היא לא מהירה במיוחד) או הפיאסטה 1.6 אוט' (שבמציאות מהירה יותר מהקליאו).

 

בקיצור, הביצועים של הסוניק לא מדהימים ולא שוברי מוסכמות.

לא ניתן להשוות אותם לאלו של הסופר מיני החמות באמת (גם לא מבחינת ניהוג ככל הנראה).

אם כבר אז היא נופלת איפשהו באמצע בין החמות לרגילות, כאשר הפער בינה לבין הרגילות לא גדול במיוחד.

אך בתמורה יש לוותר על האיכות (אם נשווה אותה לפולו לדוגמא) על הנראות (אם נשווה לקליאו) והכי חשוב על התנהגות הכביש (אם נשווה לפיאסטה).

 

בקיצור פרווה.

 

אבל זו דעתי האישית בלבד..

פורסם
הסוניק 1.4T אוט' עושה 0-100 ב-8.7 ש'

אבל זו דעתי האישית בלבד..

 

sonicrs.png

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
תתפלא, גם עם ציפ היא לא תדגדג רכבי הוט האצ כמו הקליאו/208/פיאסטה. השילוב בין מנוע הטורבו הנ"ל לגיר האוטומטי פשוט מסרס את הרכב.

 

אתה צודק, אך לא ירדת לסך דעתו לפי דעתי.

עם כל הכבוד אפשר להגיע ללא בעיה לאזור 160 וכאן אתה כמעט בקו של פייסטה שעולה 55k+. נכון שלא רק כוח סוס ומומנט עושה את הרכב מהנה לנהיגה אלא דווקא ההתנהגות. שגם כאן ניתן לשפר ועוד ישאר הרבה כסף לטיול :-)

מה שאני לא מבין זה שאנשים בוכים שלא מביאים רכבים מעניינים כמו גם סויפט ספורט ואז שכן מביאים ועוד עם מחיר סביר אז פתאום זה לא שווה. בכלל כל האנשים שרק שמבלבלים את המוח שאם ואם אז הנה רואים את התוצאה בפועל.

החיים הם כמו....

פורסם
לא יודע עם שאלו אבל יש למישהו מושג אם ניתן לשפר את המנוע להספק יותר גבוה ע"י תוכנה?

דאך אגב לפי דעתי מחיר סביר ביותר לתמורה. יש בה איזשהי יחודיות וזה מה שאני מחבב בה. ומעניין יהיה לראות איך אדם על סיאט ברמזור יקלוט ש-fr ופורט זה רק מילה ברשיון רכב.

 

להלן דוגמה (יש מגוון אדיר של אפשרויות שדרוג לרכב ) :

 

http://store.badnewsracing.net/14-Turbocharged_c_37.html

פורסם

כבר אמרתי את זה בתחיחת השרשור ואני אגיד את זה שוב, אנשים כאן בחיינים וחרטטנים. גוזרים גזר דין על רכב שמעולם לא נסעו ולא היו בתוכו ... אני חושב שפעם ראשונה אפשר להגיד שהיבואן הביא רכב שעל הנייר מספק את הסחורה ובמחיר סביר+.... חבל שאנשים תמיד מחפשים את הרע ....

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009


×
×
  • תוכן חדש...