Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק RS בארץ! (תמונות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכל רכב יש נקודת טורפה כזו או אחרת, לכל לקוח, אותה נקודת חולשה יכולה להיות שטות או שיכולה להיות דיל-ברייקר.

 

אני חושב שקורסה OPC זאת אחת העסקאות המעולות בסגמנט, אני גם חושב שהכיול שלה הוא בדיוק מה שאני אוהב בהוט האטץ.

 

זה שאני חסיד של אופל בטח לא סוד בפורום אז כשהיא הוצגה בארץ היה לי ברור לחלוטין שהאוטו הזה יהיה שלי!

 

כסף יש (פחות או יותר), מחיר אטרקטיבי יש, ביצועים וביקורות מצוינות, מראה מעולה,

אירגנתי נסיעת מבחן ארוכה במיוחד, כל מה שחשבתי שהרכב יהיה, הוא היה, ממש התגשמות חלום!

 

חזרנו לסוכנות, סגרנו מחיר, תוספות, צבע, פתחנו הזמנה.

 

למחרת בבוקר קמתי עם גב תפוס שגם הכירופרקטור הקבוע שלי (אני סובל מהגב) לא הצליח לשחרר רק אחרי 4 ימי מנוחה במיטה.

קורסה OPC כבר לא תהיה לי :-(

 

לא נורא ,תמיד תוכל לחכות לאסטרה OPC המדהימה .

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובינתיים להמציא עוד איזה 100K ש"ח.

 

מי רוצה כיליה במצב מעולה, כבר שנים אני דואג להשקות אותה באלכוהול, אומרים שזה משמר! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

BAGIRA לא הכל כזה נורא... תמיד אפשר להחליף לאיזה ריקליינר מרופד יותר לגיל הזהב :wink:

חוץ מזה אתה מוזמן לחוות דעת שניה, אולי זה צרוף מקרים של התקררות :-D

פורסם

אתה רומז שהמיתלים של הקורסה לא קשיחים? :roll:

(ולא שיש בעיה עם קשיחותם, ההפך המוחלט, רק שהם לא מתאימים לגב הרצוץ שלי).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עוד כמה תמונות של הרכב בארץ...

 

שברולט.jpgשברולט 2.jpgשברולט 3.jpgשברולט 4.jpgשברולט 1.jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אין לי מושג למה, אבל יש משהו שמושך אותי לקנות אחת דרך העסק כרכב שני בתוכנית ליסינג. אחקור את העניין מה ניתן לעשות עם הרכב מבחינת שיפורים למנוע( כמובן לא רק) כי לפי דעתי זאת עיסקה הכי משתלמת כרגע לרכב עם ביצועים ברמה שלה. (לא שקיימות מתחרות, כי פשוט אין כרגע) :-)

החיים הם כמו....

פורסם

מעניין אותי לדעת אם הסוניק RS מדיעה מקוריאה או ארה"ב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי התקינה - דרום קוריאה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מעניין אותי לדעת אם הסוניק RS מדיעה מקוריאה או ארה"ב.

 

כל הרעיון אם אני לא טועה של 1.4 זה כי זה מארה"ב. הרי משנה הבאה לא ישווקו דגמים אירופיים ולכן umi יצטרך לייבא מארה"ב. זה אחת השאלות המאוד מעניינות לגבי מה הולך לקרות עם umi לאחר סיום שיווק שברולט באירופה.

החיים הם כמו....

פורסם

שברולט לא תיעלם, כי נמכרו רכבים שלה בישראל עוד לפני עידן דייהו ומכוניתיו.

 

ספארק, סוניק וקרוז נמכרות גם בתקינה אמריקאית, המאליבו מגיעה לפה בתקינה אמריקאית למרות שיש גם גרסה בתקינה אירופאית.

האימפלה והקפטיבה ספורט הם מגיעות כבר בתקינה אמריקאית (קפטיבה ספורט בתקינה אירופאית היא למעשה אופל אנטרה).

 

יהיה רק בעייתיות עם הקפטיבה (אפשר במקומה לייבא את האקווינס) ועם האורלנדו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני רואה שלא רק אני מקבל בחילה משברולט, לפחות של השנים האחרונות...

משהו שם פשוט לא דופק, הא?

קלאסיות - הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת. ממממ...

פורסם

רכב מכוער,ועגלה כל הדאווין של 140Hp טורבו,חישוקי 17 לא עושה עליי רושם |: מ0-ל 100 ב 9.5 שניות,שמזאדה 3 החדשה עושה בסביבות ה10 שניות בלי טורבו ועם מנוע 1500.

תקראו לי הישראלי המצוי סבבה ?מעדיף את המאזדה על פני הכיעור הזה.


×
×
  • תוכן חדש...