Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק RS בארץ! (תמונות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגתי בקרוז טורבו שמצויידת ביחידת הנעה זהה, ולפחות בתחום הביצועים היא מפגינה יכולת נאה למדי, כך שלפחות בתחום הביצועים לא צפוייה בעייה.

הגירסה האוטומטית נופלת בין הכסאות, ומעמידה אותה בתחרות מול מכוניות רבות.

הגירסה הידנית, בתמחור נכון, יכולה לזכות להצלחה גדולה, מאחר ואין בשוק אף סופר מיני חמימה בטווח המחיר שלה.

פשוט תתיחסו אליה כאל אופל קורסה OPC חלשה יותר, או כפונטו אבארט זולה בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אי אפשר להתייחס אליה בתור שברולט סוניק RS?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

נו באמת.. רכב עם ריפודי עור, מולטימדיה, סאן רוף, גלגלים 17', 140 כוח סוס טורבו - כל זה ב110K ועדיין לא טוב.

זה זול ב5K מרכב שלי =) ואצלי אין מולטימדיה וסאן רוף.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

אבזור זה לא הכל בחיים, במיוחד ברכב שלכאורה פונה לשוק נישה של "כאלה שרוצים OPC אבל אין להם כסף".

הצעד היותר חכם היה להשיק את הידנית קודם, או לפחות במקביל לאוטומטית.

 

כרגיל פישלו, מה עוד חדש בUMI?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בנוגע לתיבה הידנית עם השישה הילוכים, הביקורות עליה פושרות ביותר (וזה מנוסח בעדינות ייתרה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בנוגע לתיבה הידנית עם השישה הילוכים, הביקורות עליה פושרות ביותר (וזה מנוסח בעדינות ייתרה).

 

בכלל התיבות הידניות בשברולט לא להיט .... לדעתי במקרה הזה עדיף תיבה אוטומטית "משופרת", על ידנית רגילה.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

גם האוטומטית לא משהו. אז מה, יש רק מנוע חביב וזהו?

 

 

אגב, חן, לגבי הביצועים של הקרוז טורבו - תחשות לחוד ומציאות לחוד, מנסיון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה לא ממש משנה עד כמה התיבה טובה או גרועה.

קחו דוגמה מהMX5 - האוטומטית היא רכב כוסיות/ספרים, הידנית היא רכב ספורט לכל דבר.

תראו כמה ביקורת חוטפת הקליאו ספורט החדשה בעולם על זה שאין אופציה ידנית בכלל.

 

כרגע עושה רושם שהם משווקים אותה בתור "סופרמיני אוטומטית עם טיפה יותר סוסים וכפתורים", כאשר אנחנו רצינו לקבל אותה בתור "OPC/אבארת' למאותגרי תקציב שרוצים לעלות את נסהרימרינג בפעם הראשונה בחיים".

 

מה משותף לOPC ולפונטו אבארת'? תיבה ידנית בלבד.

 

\2 הסנטים שלי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
גם האוטומטית לא משהו. אז מה, יש רק מנוע חביב וזהו?

 

לכל רכב יש נקודת טורפה כזו או אחרת, לכל לקוח, אותה נקודת חולשה יכולה להיות שטות או שיכולה להיות דיל-ברייקר.

 

אני חושב שקורסה OPC זאת אחת העסקאות המעולות בסגמנט, אני גם חושב שהכיול שלה הוא בדיוק מה שאני אוהב בהוט האטץ.

 

זה שאני חסיד של אופל בטח לא סוד בפורום אז כשהיא הוצגה בארץ היה לי ברור לחלוטין שהאוטו הזה יהיה שלי!

 

כסף יש (פחות או יותר), מחיר אטרקטיבי יש, ביצועים וביקורות מצוינות, מראה מעולה,

אירגנתי נסיעת מבחן ארוכה במיוחד, כל מה שחשבתי שהרכב יהיה, הוא היה, ממש התגשמות חלום!

 

חזרנו לסוכנות, סגרנו מחיר, תוספות, צבע, פתחנו הזמנה.

 

למחרת בבוקר קמתי עם גב תפוס שגם הכירופרקטור הקבוע שלי (אני סובל מהגב) לא הצליח לשחרר רק אחרי 4 ימי מנוחה במיטה.

קורסה OPC כבר לא תהיה לי :-(

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם האוטומטית לא משהו. אז מה, יש רק מנוע חביב וזהו?

 

 

אגב, חן, לגבי הביצועים של הקרוז טורבו - תחשות לחוד ומציאות לחוד, מנסיון.

 

לא רק, גם שלדה וניהוג עדיפים על הולוסטר לדוגמה.

פורסם
לכל רכב יש נקודת טורפה כזו או אחרת, לכל לקוח, אותה נקודת חולשה יכולה להיות שטות או שיכולה להיות דיל-ברייקר.

 

למחרת בבוקר קמתי עם גב תפוס שגם הכירופרקטור הקבוע שלי (אני סובל מהגב) לא הצליח לשחרר רק אחרי 4 ימי מנוחה במיטה.

קורסה OPC כבר לא תהיה לי :-(

 

בהחלט משעשע (אני יודע על מה אתה מדבר) ....

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

ומצד שני, אני יכול להגיד לך שבאופן טבעי, מתקשרים אלי חברים להתיעץ איזה רכב לרכוש/ לקחת בליסינג ואתה יודע מה אחת השאלות הראשונות אם לא מיד הראשונה?

יש BT? כניסת USB?

מבחינתם, זה דיל ברייקר.

לך תבין...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כשחלק בלתי מבוטל מדגמי המכוניות שנפוצים בציי הרכב אינו מלהיב לנהיגה בלשון המעטה מחד, וכשנהגים בסה"כ רוצים להגיע מ-א' ל-ב' במינימום מעורבות בנעשה מאידך, באופן טבעי קרנם של BT, USB, AUX ושאר קשקושים שמורכבים מכמה אותיות לטיניות עולה.

אתה באמת משלה את עצמך שמישהו מחבריך מתייסר בסוגיה האם לבחור ברכב המצויד בהגה בעל תגבור חשמלי או שמא לבחור בתגבור הידראולי?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...