Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו תרד מפס הייצור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי השמועות המחליפה תהיה גרסת 5 דלתות ל-500

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2707592

 

לדעתי הרעיון הזה לא יהיה מוצלח, כי ה-500 היא למעשה מיני.

בתור מיני 5 דלתות יש לפיאט את הפנדה, ובצד היותר יוקרתי יש את לנצ'יה אפסילון, ככה שזה עלול ליצור קניבליזציה.

 

הפתרון הוא לדעתי זה לקיחת אחד הדגמים הדרום אמריקאים שלה וליצור לו מחליפה שתהיה "דגם גלובלי", מה שגם יחסוך בפיתוח של כמה דגמים.

זה עובד לניסאן עם המיקרה, זה עובד למיצובישי עם הספייס סטאר, זה עובד גם בסגמנטים אחרים (פורד פוקוס, ניסאן NV200) אז אין סיבה שלא יעבוד אצל פיאט.

 

חוץ מזה צריך לקחת שמערב אירופה כיום נמצאת במשבר והצמיחה נמצאת בשווקים המתפתחים (סין, דרום אמריקה).

 

מעניין לשמוע מה דעתכם על זה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה ההבדל בגודל בין פיאט 500L לפונטו? תוריד כמה ס"מ בגובה ותקבל פונטו בעיצוב שונה

אני חושב שהצעד הגיוני

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אם אירופה במשבר, פונטו אמורה לשגשג, אבל הם הרימו ידיים.

באיטליה, השוק החזק ביותר של פיאט באירופה, נוכחות הפונטו מהדגמים החדשים דלילה מאוד, במקביל אתה רואה עשרות אלפי שברולט ספארק.

 

 

הפסקת הייצור לא קשורה בכלום למשבר האירופאי אלא למערך החלטות אסטרטגי שלדעתי האישית הוא גם תחילת הסוף של פיאט כמותג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הנושא עלה בעבר בפורום

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=511033&highlight=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95

 

הניסיון של למתג את פיאט כמותג יוקרתי לא מובן לי. הרי יש את אלפא ולנצ'ה.

לעצב את כל הדגמים באותו סגנון של פיאט 500 זה "לשים את כל הביצים בסל אחד" כי מי שאינו מתחבר לעיצוב היחודי של 500 ורוצה משהו קצת יותר גדול מהפנדה, לא יהיה לו מה לחפש באולם תצוגה של פיאט.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
באיטליה, השוק החזק ביותר של פיאט באירופה, נוכחות הפונטו מהדגמים החדשים דלילה מאוד, במקביל אתה רואה עשרות אלפי שברולט ספארק.

 

אתה בטוח? בוא נסתכל על הנתונים הרשמיים ולא על מה שזוג עיניים של תייר רואות במהלך כמה ימים של חופשה.

 

הנה נתוני המכירות של הפונטו ל-2012:

 

fiat-punto-2012-sales-by-country.jpg

 

כמעט 85,000 חתיכות בשוק האיטלקי. לא רע. אבל רגע.. המתחרה הטבעית של הספארק היא בכלל הפנדה! בוא נסתכל כמה היא מכרה באיטליה ב-2012, לעומת הספארק:

 

fiat-panda-italy-2012.jpg

 

ובכן, הפנדה נמכרה בכמעט 118,000 חתיכות והספארק בכ-11,500. כלומר, נמכרו יותר מפי 10 פנדות חדשות באיטליה מאשר ספארק במהלך 2012.

 

אתה מוכן להתערב איתי שהנתון לא השתנה דרסטית ב-2013 - לפחות לא באופן שמביא למהפך? 8) בקרוב, תוצאות 2013...

:idea:
פורסם

שים לב לגרף של הפנדה ותראה איזו התרסקות.

ב 5 שנים האחרונות, הם איבדו מעל 30% נתח שוק בשוק הכי גדול שלהם !!!:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמובן שהם איבדו. הנתונים בין 2007-2011 מתייחסים כמעט בלעדית לפנדה הקודמת. כמו כל דגם, היא התיישנה והזדקנה ולכן מכירותיה ירדו. במקביל, המתחרים השתפרו לא מעט. אבל, היא עדיין המובילה הבלתי מעורערת באירופה. הנה עוד גרף, כדי לשטוף את העיניים - הפעם ביחס לאירופה כולה ולא רק ביחס למגרש הביתי:

 

attachment.php?attachmentid=366321&stc=1&d=1388425714

 

עכשיו איפה הספארק שלך מתמקמת שם? אני מתקשה לזהות.. :twisted:

13-46-7.jpg

:idea:
פורסם
לפי השמועות המחליפה תהיה גרסת 5 דלתות ל-500

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2707592

 

לדעתי הרעיון הזה לא יהיה מוצלח, כי ה-500 היא למעשה מיני.

בתור מיני 5 דלתות יש לפיאט את הפנדה, ובצד היותר יוקרתי יש את לנצ'יה אפסילון, ככה שזה עלול ליצור קניבליזציה.

 

הפתרון הוא לדעתי זה לקיחת אחד הדגמים הדרום אמריקאים שלה וליצור לו מחליפה שתהיה "דגם גלובלי", מה שגם יחסוך בפיתוח של כמה דגמים.

זה עובד לניסאן עם המיקרה, זה עובד למיצובישי עם הספייס סטאר, זה עובד גם בסגמנטים אחרים (פורד פוקוס, ניסאן NV200) אז אין סיבה שלא יעבוד אצל פיאט.

 

חוץ מזה צריך לקחת שמערב אירופה כיום נמצאת במשבר והצמיחה נמצאת בשווקים המתפתחים (סין, דרום אמריקה).

 

מעניין לשמוע מה דעתכם על זה

 

תקרא שוב את הכתבה. זה לא יהיה רכב מיני אלא סופר מיני עם מרכב אחר מה 500, מרכב חדש. זה יהיה בין 500 ל 500L. בכל מקרה, לדעתי זה צעד שגוי. לפונטו יש מקום בשוק. בארץ קברו את הדגם בעיקר בגלל מנוע חלש ותיבת הילוכים רובוטית. לראיה, הפונטו בעבר נמכרה פה בכמויות...

פורסם

הרסתם לי את הערב. :-P

אף אחד לא יזיל דמעה על הפסקת ייצורה של מכונית לא חשובה, לא מעניינת שלא לאמר משעממת שהיתה אטרקטיבית כמו נגן קלטות בעידן האייפון.

תבדקו כמה פיאט אונו נמכרו מידי שנה או כמה פיאט 127, ותבינו למה פיאט הגיעו לאן שהגיעו.

לפחות ה 127 והאונו היו מכוניות מהנות לנהיגה, מה שקשה להגיד על כל משפחת הפונטו לדורותיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פיאט היום נמצאת במצב טוב בהרבה מרוב מתחרותיה האירופאיות .פיזו,סיטרואן,רנו וכו. בשנתיים האחרונות הם השלימו חדירה לשוק האמריקאי הסופר חשוב וה500 מוכרת שם כבר יותר יחידות מהמיני של ב.מ.וו שנמצאת שם כבר זמן רב. גם ההשתלטות על קרייזלר הביאה את קרייזלר תוך שנה לרווח תפעולי. אפשר לאמר הרבה דברים על פיאט אבל העבר הקצר מראה שבראשה של פיאט יושב מנכל עם פלפל וגישה שונה משאר עולם הרכב השמרנן שמצליח לעשות קסמים בכל הנוגע לפיאט. אם הוחלט לחתוך את הפונטו כנראה שיש להם סיבות טובות.בנוגע לפיאט עולם הרכב משתהה יותר מגניזת תכנית הצגת הג׳ולייה שהיתה אמורה בשנה הבאה להגיע לייצור ובמקום זאת לפתח מאפס שילדת הנעה אחורית כל חדשה עם מימון שעדין מוקדם לדעת אם פיאט באמת יכולה היום לעמוד בו לבדה.

גם הפסקת ייצור הבראבו כמו ה159 ללא מחליפה באופק נראה מוזר אבל כנראה שלסרג׳ו מרקיונה הכל כבר ברור בראש ולנו העניינים יתבהרו תוך כמה שנים. בעניין היבואן המקומי למעט תקופות קצרות של תמחור אגרסיבי שהוביל לכמות מסירות גבוהות לסמלת היום אין יותר מדי מה להציע היום,הפונטו מיושנת ויקרה יחסית ,נטולת אפשרות למנוע טורבו חסכוני וחזק, ה500 לא מתאימה לכול אחד ועל הבראבו ירד המסך כבר לפני שנה. בתור איש מכירות אני בהחלט לא מקנא בסוכנים שלהם היום . בתור נהג על בראבו עצוב לי שירד עליה המסך ואין לה מחליפה באופק

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

עבורי, "לעשות קסמים" זה לעשות מה שפורד עשתה ב 99' עם הצגת הפוקוס - לקחת את הקומפקטית הכושלת ביותר שאפשר לעלות על הדעת - האסקורט - ולהפוך אותה לקומפקטית הטובה בכל הזמנים.

תרגילים פיננסיים לא מעניינים אותי, ומספרי מכירות ורווחים אינם מעידים על כלום.

לבארבו ול 159 אין מה לחפש בשוק האירופאי; אני לא מוצא שום סיבה שהגרמני או הצרפתי הממוצע יכנס לסוכנות פיאט ויקנה מכונית שאף אחד לא קונה, וה 159 אינה מסוגלת להתחרות במיטב תוצרת גרמניה, וכך נחרץ גורלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המכירות במרבית שווקי היצוא ירדו, אך המכירות לבדן אינן התשובה. חשוב גם אחוז הרווח מכל דגם שנבחר, נדמה לי שבפיאט רוצים להעלותו עם מותג שיקי ויקר יותר. עם עלויות היצור במזרח אולי קשה להתחרות במוצר[רכב] בסיס.

יתכן שפיאט שמים יהבם על שווקים אחרים ופחות על זה האירופי. אנו רגילים לבחון אותו אך פיאט בניגוד לנו מסתכלים על שורת הרווח.

באשר לפונטו, מכונית יפה, קצת מיושנת ואצלנו בד"כ חלשה. ירידתה מקו היצור תהפוך אותה לקלאסיקה מיידית כך שיותר ישראלים יסכימו לשלם את המחיר הגבוה. עוד יקראו לה" הפיאט האמיתית האחרונה" על משקל האלפא....... בין הרוכשים יוגרל דגלון של עקרב.

 

עריכה בעקבות דברי חן: ה159 היתה חביבה מאוד אך כנראה יותר לרוכשים מאשר לפיאט עצמה.

פורסם

דיברתי לאחרונה עם כמה עוד 4 אנשים שקנו רכבים לאחרונה.

 

כולם (כולל אותי) קנו רכבים בטווח המחירים של הפונטו ואפילו לא החשיבו אותה כאופציה בהשוואה לאחרות.

 

עם כמה שאני חובב פיאטים, הפונטו צריכה לעשות מהפכה אמיתית בדור חדש בשביל להפוך לרלוונטית, ובגלל שזה לא יקרה, עדיף להרוג את הדגם.

פורסם

חבל מאוד אבל לדעתי זה היה צעד דיי צפוי.

בתור בעלים של ספייס 02 הייתי מצפה שבמהלך השנים ייצרו רכב יותר מאובזר, חזק ושמשתווה לרמת מכוניות אחרות

באותה קטגוריה. אך למה לחשוב באותו הראש של קהל היעד אם אפשר להרוס כל דבר טוב.. :?


×
×
  • תוכן חדש...