אומנם חתכתי את השמע בסרטון אבל ניתן לשמוע חריקה של איבוד שליטה עוד לפני שהגטס נסע במקביל לרכב, כלומר הוא רצה לעקוף אותו מימין.
הרכב שהיה במקביל אליו לא סטה אליו ואיבוד השליטה החל עוד לפני.
חבל מאוד אבל לדעתי זה היה צעד דיי צפוי.
בתור בעלים של ספייס 02 הייתי מצפה שבמהלך השנים ייצרו רכב יותר מאובזר, חזק ושמשתווה לרמת מכוניות אחרות
באותה קטגוריה. אך למה לחשוב באותו הראש של קהל היעד אם אפשר להרוס כל דבר טוב..