Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש נזילת מים בטויוטה קורולה 94.

לא מצליח לזהות מאיפה.

(המים מהקופסא שליד הרדיאטור המפלס יורד שמה כל הזמן).

 

פעמיים קרה שירדו מים מצד ימין של הרכב.

 

מה ניתן לעשות איך ניתן לגלות?

 

תודה.

פורסם

א.מיכל העיבוי (בהנחה שעליו התכוונת כשאמרת קופסא) צריך להיות בין מינימום למקסימום או מעט יותר אך לא מעבר למקסימום ומילוי יתר של נוזל קירור יגרום לגלישה טבעית שלו החוצה.

ב.בדוק כאשר המנוע קר בלבד ע"י פתיחת פקק רדיאטור,האם יש מספיק נוזל קירור או שחסר.

אם מלא,מצויין,אחרת- יש לפנות למוסך/מכון רדיאטורים לביצוע בדיקת לחץ למערכת כדי לבדוק את מקור הנזילה.

(צינור מים/מיכל עיבוי סדוק/רדיאטור/משאבת מיים וכו')

ג.העדף להשתמש בנוזל קירור איכותי ולא במי ברז- כך תשמור על מערכת הקירור והמנוע טוב יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ברדיאטור יש מים (כרגע במים כדי להבין מאיפה הנזילה )

 

כן הכוונה למיכל עיבוי שמה רואה שכל הזמן יורד מים לאחר שממלא יורד קצת כל פעם

 

(ורק פעמיים היה נזילה שרואים מתחת לרכב מצד ימין של הרכב

אבל לא מצליח לראות ברכב מאיפה הנזילה

 

 

תודה על התגובה

 

בצד שמאל רואים את הטיפה משמה יורד הטיפות של המים

האם ניתן להבין מאיפה זה ??

 

שפתחתי את המכסה לא רואים מאיפה הנזילות רק מלמטה רואים את הטיפות

 

 

<a href=03wudeaoojdn.jpg' alt='03wudeaoojdn.jpg'

×
×
  • תוכן חדש...