Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד מאז מזג האוויר הסוער הטיפות הפכו לאדים וכל הפנס נראה עכור, השאלה אם זה תקני או לחכות ולא למהר לגשת ככה

לטסט?

פורסם

בשביל לייבש את האדים הקיימים פתח את המכסה שדרכו מחליפים מנורה והשאר פתוח לכמה שעות,

זה אמור להעלים את האדים.

כמובן שלא מדובר בפיתרון של הבעיה, אך כך תוכל לגשת לטסט יחסית בראש שקט.

פורסם

אני פעם נכשלתי בטסט בגלל שניגשתי אחרי שטיפת מנוע (שהשאירה אדים) עם סיבות נוספות לכשלון (אם אני זוכר נכון).

בטסט החוזר ביצעתי בדיקה נוספת, תוך ציון שהיו אדים על הרפלקטור/פרספקס בזמן הטסט הראשון.

 

זה היה מזמן, אבל לדעתי מכשירי הבדיקה לא השתכללו מאז, וכך גם התקנים.

 

עצה: כשאתה מוציא את הנורית כפי שהוצא, תוסיף פעולת מייבש שער בעצמה נמוכה למשך כמה דקות.

פורסם

רק אותי מקוממת העובדה שהפתרונות שניתנו פה, הם פתרונות לאיך לעבור טסט ולא לאיך להפוך את הרכבת שלך לבטיחותי לנסיעה בלי לסכן אותך ואת הוסבבים אותך על הכביש?

פורסם
רק אותי מקוממת העובדה שהפתרונות שניתנו פה, הם פתרונות לאיך לעבור טסט ולא לאיך להפוך את הרכבת שלך לבטיחותי לנסיעה בלי לסכן אותך ואת הוסבבים אותך על הכביש?

 

בטיחותי בתחת שלי, הפנס מאיר מצויין

פורסם
רק אותי מקוממת העובדה שהפתרונות שניתנו פה, הם פתרונות לאיך לעבור טסט ולא לאיך להפוך את הרכבת שלך לבטיחותי לנסיעה בלי לסכן אותך ואת הוסבבים אותך על הכביש?

 

לא קצת נסחפת? סה"כ אדים בתוך הפנס...זה לא משפיע על עוצמת התאורה יותר מאבק המצטבר עליו מהצד החיצוני.

פורסם
בטיחותי בתחת שלי, הפנס מאיר מצויין

 

לא בתחת - אבל אם תשאר רטיבות בפנס - הפנס יהייה עכור + הרפלקטור ותתכן גם גדילה של כל מיני צמחייה פרימיטיבית (עובש).

לטווח ארוך - רצוי לייבש היטב ולאטום (אם יודעים מהיכן חודרים מים). לחילופין - להחליף הפנס.

alfa 156 2.5.

פורסם

כשאני נוסע בכביש חשוך בלילה, מתוך עשר מכוניות נניח רובם עם אור גבוה/ ללא אור כלל באחד הפנסים (סטייל אופנוע) לא יודעים מה זה איתות וכיוצא באלה. אז אתה מתלונן על פתרון בעיה זמנית שתעבור מאיליה תוך מספר ימים של אדים בתוך הפנס?

פורסם

זהו, בשעה טובה ומוצלחת עברתי את הטסט יחד עם האדים. בדוח - רמת האור של הפנסים היתה תיקנית. האמת זו פעם שניה שאני עובר שם טסט בלי בעיה, ויש לי במספר רכב מנורות לד לבנות. בכל מקרה נראה לי שמצאתי את הבעיה בפנס, הגומי מלמעלה לא אוטם טוב יש מעין חריץ. לאטום אותו עם סיליקון חם? הנה תמונה...

פורסם
רק אותי מקוממת העובדה שהפתרונות שניתנו פה, הם פתרונות לאיך לעבור טסט ולא לאיך להפוך את הרכבת שלך לבטיחותי לנסיעה בלי לסכן אותך ואת הוסבבים אותך על הכביש?

 

אם באמת זה היה נאיבי כמו שציינת את זה , ובמכוני הטסטים היו מעבירים רק מכוניות לא תקינות והכל היה לפי הספר - אולי.

 

אבל מה לעשות שאנחנו כולנו חיים במדינת הקומבינה ישראל, שהכל פה חבר של , דוד של, סבא של ואפשר להעביר גם רכב בלי מנוע וגלגלים טסט. (ואני עד למקרה שרכבים שבכלל לא מגיעים למכון - עוברים אותו בחתימה מלאה)

 

אז די עם התמימות.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

×
×
  • תוכן חדש...