Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין רמקולים של פיונר 160W לקדימה או את הקומפוננט של PYLE הנה לינק ...

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1726,normal_sales

 

מבחינת איכות ועצמה מה עדיף לפי דעתכם ? אין לי מגבר ... וזה לא ממש בתכנון אך אם לפי דעתכם זה חובה אנא ציינו זאת.

תודה שמעון.

רשימת הקניות של האודיו שלך לא מעניינת אף אחד עד כדי כך שכולם צריכים לראות אותה בסוף כל הודעה שלך.

אם אתה לא מסוגל לחתום לפי כללי החתימה של הפורום נבטל לך את אפשרות החתימה לגמרי.

הכללים נמצאים כאן - www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=54259

פורסם

אני לא יכול להגיד לך שום דבר על הקומפוננט הזה בגלל שלא שמעתי אותו, אבל אני כן יכול לומר לך שני דברים:

 

1. קומפוננט יעבוד הרבה יותר טוב כשהוא מחובר למגבר

2. ההבדל בין קומפוננט לרמקולים קדמיים הוא הבדל של שמיים וארץ

 

דבר אחרון מה התקציב שלך לכל העסק ? אם אתה רוצה לשפר את הבמה הקדמית שלך באוטו באופן משמעותי אתה חייב לקנות קומפוננט ומגבר רמקולים קדמיים שיחוברו לhu לא יתנו לך שום דבר לפי דעתי

פורסם

עזוב פייל, יש את המאגנט BP216. קומפוננט ששוה את המחיר שלו!

 

רק תעשה חיפוש בפורום ותראה כמו דעות טובות יש עליו, והוא יעבוד בסדר גמור גם בלי מגבר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...