Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיבור SATA (לא החשמל) על הHDD שלי נשבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

טוב אז ככה, כשניסיתי להוציא את הHDD מהתושבת שלו.

הכבל SATA נתקע איכשהו, כך שהייתי צריך להפעיל לחץ בכדי לשחררו.

 

כנראה שהפעלתי יותר מדי לחץ, ועכשיו כמה פינים נשברו והפלסטיק שמחזיק את הכבל במקום.

 

דוגמה למה שקרה לי:

 

photo-7.jpg

 

 

רכשתי את הHDD שנה שעברה בKSP, האם אתם חושבים שיש סיכוי שהם יסכימו לתקן לי אותו? (הוא עדיין בתקופת האחריות).

 

והאם זה אפשרי לתקן את זה בכלל, בלי להחליף את כל הלוח של הHDD?

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השבר הזה מוגדר כ- "נזק פיזי", מה שאומר- לא מכוסה באחריות. האחריות לא מכסה נזק חיצוני נראה לעין.

 

בנוגע לתיקון, אם תמצא דיסק זהה- דגם מדוייק לזה שנשבר, תוכל להתשמש בלוח שלו כדי לחלץ את המידע. לתקן דבר כזה מצריך ידיים ממש עדינות וציוד טוב. וגם אז לא בטוח שזה יצליח.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

מתי אנשים יבינו שזה חיבור שביר ושזה מחשב לא מוסך, הפעלת כוח זה טאבו, במיוחד עם חיבורי הסאטה.

 

כל שבוע כמעט בא אלי לקוח עם הבעייה הזאת, אני בדר"כ חותך כבל סאטה רגיל ע"מ לחשוף את המוליכים, ומלחים אותם ישירות ללוח של הדיסק.

 

אף אחד לא יחליף לך את הדיסק, חבל על הזמן שתשקיע בללכת ל-KSP ולעמוד שם בתור.

פורסם

האם יהיה אפשרי פשוט להחליף את הלוח?

יש לי hdd ישן, שהחיבור אצלו עובד בסדר גמור, אבל הפלטות שלו דפוקות.

 

האם אני אוכל פשוט לפרק את הכרטיס ולנסות להלחים אותו לhdd?

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

לא.

 

א. להחלפה כזאת לא נדרשת הלחמה, כל החיבורים מהלוח ואליו באים בצורה של קונקטורים.

ב. להחלפה שכזאת דרוש דיסק זהה ומאותה סידרת ייצור.

ג. אתה כן יכול להוציא את הקונקטור מהלוח הישן ולהלחים אותו בחדש.

פורסם

 

האם אני אוכל פשוט לפרק את הכרטיס ולנסות להלחים אותו לhdd?

הכרטיס הישן לא יעבוד עם הדיסק הזה, אלא אם כן זה 100% אותו דבר, כולל אותה גירסת קושחה.

 

להוציא את פנל החיבורים ולהלחים - קשה מאוד, זה אומר להלחים המון רגליים קרובות מאוד - עבודה צריכה להיות סופר מדוייקת.

 

קנה דיסק חדש וגמרנו - זה לא יקר היום. לא שווה את הסיכון שתעשה קצר בניסיונות הלחמה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לתקן, לא יתקנו.

קרה לי מקרה דומה בזמנו, אקדח שעווה והקרבה של כבל SATA בודד + 3 דקות עבודה וזהו. יישרתי (מאוד בעדינות) את המגעים והשחלתי עליהם את המחבר. כשראיתי שהכל מיושר שמתי שעווה ומאז הכל עובד, כבר מעל ל 4 שנים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^כשהלכתי לתקן כמה מוצרים במכה במעבדה קבועה שאני הולך אליה (אלקטרוניקה, לא מחשבים בהכרח),

זה מה שעשו ולקחו מחיר סמלי על זה.

באופן פלאי הקומבינה הזו מחזיקה ואפילו הלכו לי בינתיים 2 כוננים אחרים מקפיצת מתח כך שנשארתי דווקא עם הכונן המקומבן...

פורסם

ברור שלא יקחו על זה כלום, כי על תיקוני דבק-חם לא ניתן להתחייב שיחזיקו.

 

אם אני לוקח כסף מלקוח, אני אבצע את התיקון במטרה שיחזיק לאורך זמן, אם אני מלחים מוליך, אני יודע (במסגרת הסביר, אף אחד לא נביא) שההלחמה הזאת תחזיק, אם קורה ומסיבה מסויימת אני מבצע "תיקון קומבינה", גם אני לא אקח עליו כסף.

×
×
  • תוכן חדש...