Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אתגר לכל המומחים, חובבים וסתם חולים בפורום:

* לקרא עד הסוף בבקשה.

רוצה להרכיב רשימת חומרים (מינימלית) ושיטות ,לשוטף רכב עצלן ,שאין לו אפשרות לשטוף יותר מפעם בחודש את הרכב ואין לו אפשרות לעבוד עם צינור, מכשירי שטיפה וכו'.

המטרה היא לשמור על צבע הרכב (שחור במקרה שלי ודיי חדש), למצא חומר שממש ינתק את הלכלוך שמצטבר על הרכב, בלי לשרוט את הצבע.

רצוי לקנות חומרים בארץ ורצוי באוטו דיפו או מקומות בפריסה גדולה. אבל אם יש משהו מנצח שחייבים להגיע בשבילו לאטוטסטור או להזמין מחו"ל- אז תרשמו. אפשר חומרים יקרים.

*בלי לקנות שום מכשיר שתופס נפח בבית או בבגאג'.

* אל תציעו לי לשטוף במכונה או במקום חיצוני. אני רוצה לשטוף לבד את האוטו פעם בחודש.

בפורום אחר של דיטיילינג ראיתי שמישהו רשם על optimum no rinse בתור חומר שממש מנתק את הלכלוך ואז מונע שריטות.

אם זה אכן יכול לעבוד- זה הכיוון. אם יש חומר מקביל של מגוויאר שאפשר לקנות באוטודיפו- אז יותר טוב.

 

תודה

פורסם

גם אני עצלן.

יש אומרים, אבי אבות העצלנים.

 

פתרון קסם לא קיים, ציינת שאתה מעוניין לשטוף אחת לחודש, ובחודש שלם הרכב שלך יתפוס המון לכלוך.

לא יהיה מנוס משטיפה מלאה ויסודית בשיטת שני הדליים.

 

מצד שני, אם אתה מעוניין בפתרון לעצלנים, תצטרך לבצע שטיפה פעם בשבוע. השטיפה תהיה הרבה יותר קלה וזרירה.

אני מבצע אותה בעזרת מרסס ידני שרכשתי, 8 ליטר מים מהולים עם 3-4 פקקים ONR (החומר שציינת בהודעה).

מרסס, ממתין מספר דקות ומנגב.

 

שוב אזכיר ששטיפה כזאת לא מתאימה לרכב שחודש שלם לא נשטף.

 

בהצלחה.

פורסם

כמו ש JUVEnivTUS ציין לא קיים פתרון קסם.למה שאתה מחפש (עצלן ומעוניין לשמור על רכב שחור) עדיף שתבצע הגנה מקסימלית קודם ואז תשטוף פעם בחודש כמו שצריך. ולפי הנתונים שאתה הצגת כאן, עדיף לך ללכת לדיטיילר לביצוע אוטם coating ולשטוף כל חודש כמו שצריך עם הONR ולהבין שזה יקח זמן,כסף וגם עצבים כדי להוריד את הש#ט שנדבק על הרכב במשך חודש שלם.

בהצלחה

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
גם אני עצלן.

 

פתרון קסם לא קיים, ציינת שאתה מעוניין לשטוף אחת לחודש, ובחודש שלם הרכב שלך יתפוס המון לכלוך.

לא יהיה מנוס משטיפה מלאה ויסודית בשיטת שני הדליים.

 

מצד שני, אם אתה מעוניין בפתרון לעצלנים, תצטרך לבצע שטיפה פעם בשבוע. השטיפה תהיה הרבה יותר קלה וזרירה.

אני מבצע אותה בעזרת מרסס ידני שרכשתי, 8 ליטר מים מהולים עם 3-4 פקקים ONR (החומר שציינת בהודעה).

מרסס, ממתין מספר דקות ומנגב.

 

בהצלחה.

 

אני לא אצליח לשטוף כל שבוע ואפילו לא להכניס אותו למכון שטיפה ב50 ש"ח פעם בשבועיים.

 

חשבתי לרסס עם ONR את כל הרכב בתור שלב מקדים. בריכוז גבוה- לא אכפת לי כמה זה עולה פר שטיפה ואז להסיר את התכתוך המרוכך עם מיים בלי לשפשף ואז שיטת 2 השליים.

נשמע הגיוני?

יש עוד חומרים מקבילים לONR שאפשר לקנות באוטו דיפו? או מקום אחר בתל אביב?

 

תודה

פורסם

אוקיי לעצלן הלא קמצן הפתרון שלי הוא כזה:

-קנה שני מרססים כאלה . (ניתן למצוא גם בזול יותר)

-דלי אחד של 18 ליטר.

-ספוג מייקרופייבר איכותי.

-ONR .

-כמה מגבות מייקרופייבר איכותיות.

אופן השטיפה:

1-שפוך כ4 פקקים של ONR למיכל ריסוס ומלא אותו במים.

2-מלא את המיכל השני ב 2 פקקים ONR ומים.

3-מלא דלי במים והוסף כשלוש פקקים של ONR (אם תוכל לצרף עוד דלי לסיפור זה בכלל מצוין)

4-רסס בנדיבות עם המיכל הראשון את כל הרכב.

5-שטוף פאנל פאנל עם הספוג ונקה אותו בתוך דלי המים.

6-לאחר שסיימת רסס עם המיכל השני את הרכב (או חלקים ממנו) ונגב עם מטלית מייקרו לחה. (עדיף על יבשה)

 

בהצלחה.

 

נ.ב אם תשמור את המיכל השני ברכב עם כמה מטליות תוכל לשמור על רכב נקי במשך כל החודש! (לוקח כרבע שעה להבריק רכב שאינו מטונף)

פורסם
אוקיי לעצלן הלא קמצן הפתרון שלי הוא כזה:

-קנה שני מרססים כאלה . (ניתן למצוא גם בזול יותר)

-דלי אחד של 18 ליטר.

-ספוג מייקרופייבר איכותי.

-ONR .

-כמה מגבות מייקרופייבר איכותיות.

אופן השטיפה:

1-שפוך כ4 פקקים של ONR למיכל ריסוס ומלא אותו במים.

2-מלא את המיכל השני ב 2 פקקים ONR ומים.

3-מלא דלי במים והוסף כשלוש פקקים של ONR (אם תוכל לצרף עוד דלי לסיפור זה בכלל מצוין)

4-רסס בנדיבות עם המיכל הראשון את כל הרכב.

5-שטוף פאנל פאנל עם הספוג ונקה אותו בתוך דלי המים.

6-לאחר שסיימת רסס עם המיכל השני את הרכב (או חלקים ממנו) ונגב עם מטלית מייקרו לחה. (עדיף על יבשה)

 

בהצלחה.

 

נ.ב אם תשמור את המיכל השני ברכב עם כמה מטליות תוכל לשמור על רכב נקי במשך כל החודש! (לוקח כרבע שעה להבריק רכב שאינו מטונף)

 

תודה רבה

כמה שאלות.

1. ONR האם יש חומר "מרוכז" שאותו אני אמור לקנות?

2. איפה קונים בחנות פיזית בלי משלח? בין קדימה/ צומת דרור / פולג ודרומה עד ת"א? יש בשפיים חנות שמחזיקה?

אם אין אז אקנה באוטוסטור אבל זה יקרה רק ביום שישי.

3.לגבי שלב 6: למה בעצם אני צריך עוד מיכל עם דילול שונה? לא אכפת לי "לבזבז" עוד חומר ועבוד בשלב הסופי עם חומר מרוכז יותר. מכיוון שזה יקרה רק פעם בחודש אני לא במגמת חיסכון. (אלא אם כן זה עושה נזק או מקשה).

4. האם בשלב 5 אני יכול פשוט לשפוך דלי מים על כל הרכב כדי לשטוף את הלכלוך (בשאיפה שירד בקלות) ואז לבצע שטיפה רגילה בשיטת 2 הדליים בלי שלב 6 שלך? או שזה ממש לא לעניין?

יש חומר של חברה אחרת(טוב באותה מידה לפחות, לא משנה המחיר) שאפשר לקנות בעוד מקומות?במרכז?

5. איפה קונים את מיכלי הלחץ?

 

תודה שוב

פורסם
תודה רבה

כמה שאלות.

1. ONR האם יש חומר "מרוכז" שאותו אני אמור לקנות?

2. איפה קונים בחנות פיזית בלי משלח? בין קדימה/ צומת דרור / פולג ודרומה עד ת"א? יש בשפיים חנות שמחזיקה?

אם אין אז אקנה באוטוסטור אבל זה יקרה רק ביום שישי.

3.לגבי שלב 6: למה בעצם אני צריך עוד מיכל עם דילול שונה? לא אכפת לי "לבזבז" עוד חומר ועבוד בשלב הסופי עם חומר מרוכז יותר. מכיוון שזה יקרה רק פעם בחודש אני לא במגמת חיסכון. (אלא אם כן זה עושה נזק או מקשה).

4. האם בשלב 5 אני יכול פשוט לשפוך דלי מים על כל הרכב כדי לשטוף את הלכלוך (בשאיפה שירד בקלות) ואז לבצע שטיפה רגילה בשיטת 2 הדליים בלי שלב 6 שלך? או שזה ממש לא לעניין?

יש חומר של חברה אחרת(טוב באותה מידה לפחות, לא משנה המחיר) שאפשר לקנות בעוד מקומות?במרכז?

5. איפה קונים את מיכלי הלחץ?

 

תודה שוב

 

מישהו?

פורסם

אענה על חלק מהשאלות:

ה-onr עצמו הוא תרכיז, שאותו מדללים לפי הצורך.

יש חומר שנקרא Dodo-Juice Low on Eau, שגם הוא חומר מרוכז המיועד לשטיפה ללא מים, אין לי נסיון עם המוצר הזה ואין לי שמץ לגבי אופן דילולו והאם הוא מתאים לעוד פעולות מעבר לשטיפה (בדומה לonr שיכול לשמש גם כסיכוך וכדיטיילר).

זאת עוד אופציה, למרות שonr הוכיח את עצמו מספיק.

איפה קונים מיכלי לחץ/ריסוס? בכל הום סנטר או חנות לגינון הקרובה לביתך.

"יאללה בירי".

פורסם

המיכל הנוסף נועד על מנת ליצור סיכוך בין המטלית לפח הרכב. ולהשאיר מראה מבריק ונוצץ. חוץ מזה ייבוש עם onr מונע סימני מים ומריחות. כמובן שניתן לשפוך דלי מים ולייבש אבל תעשה ניסוי ותראה איזה תוצאות מתאימות לך. לגבי שאר השאלות הבחור מעלי ענה לך

פורסם

מחקרים מראים, שהסיכוי שבחור עצלן יגרום ליצירת סווירלס על גבי הצבע גבוהים בהרבה מהסיכוי שבחור ששוטף פעם בחודש באופן יסודי :)

 

אני שוטף את הרכב בעצמי פעם בחודש, באופן יסודי.

בשטיפה הראשונה והשניה ירד המון לכלוך והכפפה היתה שחורה, עם הזמן יעשה לך יותר ויותר קל לשטוף את הרכב, הכפפה כבר בקושי תופסת צבע גם אחרי חודש.

חשוב לשים הגנה בין שטיפות בצורת ווקס או אוטם צבע ללא עצלנים או בצורת ספריי ווקס של אופטימום שהוא מיוחד לעצלנים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...