Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף להמלצה על 5008 . המזגן אינו בעיה נקודתית אלא סידרתית. אבל אל תטעה, גם בסדרת האס מקס של פורד המזגן חלש מידי. בעייה ידועה אם תחפש בפורום. לדעתי לא תוכל למצוא גלקסי משנתון סביר בתקציב שלך.

ל 5008 יש תצוגת נהג נהדרת כולל הקרנה על החלון הקידמי, כמו במטוסי קרב.

וגם יש לה גלגל רזרבי. מה שחסר באס מקס.

לגבי המאליבו, לך עם כסאות ותמדוד. אל תגיד נראה לי שהיא רחבה ותבכה אחכ. גם המונדיאו נראת רחבה והיא לא.

 

היי,

 

בדקתי היום את הפיז'ו 5008 ונראה שהיא לגמרי מתאימה. יש 3 איזופיקס במושב באמצעי, הרבה מקום לעוד 2 מאחור או בשביל עגלות לתינוקות וציוד. שמתי את שלושת מושבים הבטיחות ונכנסו די בקלות והתאימו למושבים ולאיזופיקס.

 

הנסיעה הייתה נוחה ויש לרכב גם כוח ואמור גם להיות יחסית חסכוני.

 

הרכב שנסעתי עליו נסיעת מבחן עם 88,0000 ק"מ מיד ראשונה ליסינג. מבקשים עליו 82,000 ש"ח.

החליפו לרכב לאחרונה את מגדש הטורבו וגם דלת אחורית ימנית (כנראה קיבל מכה).

 

מה דעתכם?

 

גלעד

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החיסרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה מזגן שהוא קצת חלש, לפחות ברכב השכור שנמצא אצלי בעבודה, אבל חברי פורום אחרי כתבו לי בעבר שזאת כנראה בעיה נקודתית אצלנו ברכב.

 

לא נראה לי בעיה נקודתית. המזגנים של פיז'ו (וסיטרואן) נמצאים על הטווח שבין "מספיק בקושי" ל"לא מספיק".

פורסם

אז מצאת פג'ו 5008 עם 88KM במחיר של 82K + החליפו טורבו שזה לטובתך. במנוע הנ"ל: 156THP של PSA הטורבו היא נקודת חולשה. הוא נוטה להתפחם מסיבה לא ברורה ועלות החלפתו לא פעוטה. עכשיו שהוחלף אז יש לך הרבה שנים של שקט .

באתרים בחו"ל דווח מספר פעמים על מכוניות חדשות כאלו שהטורבו שווק חיים אחרי כ 30000 ק"מ. אל תתן לזה להרתיע אותך, מחלות ילדות קוראים לזה. הם לומדים ומתקנים... המזל הוא שזה בדר"כ קורה בתקופת האחריות.

 

המחיר שניתן לך אני מניח לדגם 2011 (לדעתי 5008 ,שווק החל מ 2011) ומגלם בתוכו את יד הליסינג + נסועה שנתית גבוהה. אז מבחינת המחיר : המחיר דיי הוגן. על הדלת שהוחלפה לא הייתי מתקרצץ.

אם אהבת את הנסיעה בו , השלב הבא: קח את הרכב לבדיקה במוסך שמדבר צרפתית. (אני לקחתי למוסך אם הדרך בת"א שמומלץ פה בפורום , אבל יש פה גם אחרים) ותן למוסך לבדוק את האוטו היטב.

אל תסמוך על דו"ח בדיקה שניתן לך בחברת הליסינג, אל תסמוך על מכון בדיקה כללי. אין להם את הציוד הדרוש להתחבר למחשב של פג'ו.

לאחר מכן תחליט אם לרכוש בהתאם לליקויים שנמצאו. (אם אתה רוכש ממגרש , לפעמים מקובל לתת לחברת הליסינג מקדמה של אלפיים ש"ח כדי להוציא את הרכב לבדיקה פרטית, זה מקובל. את המקדמה תקבל חזרה אם תתחרט בעקבות הבדיקה. זה כתוב בחוזה).

 

הערה נוספת: בקשר למזגן הצרפתי: זה לא משהו גורף. ישנן מכוניות צרפתיות עם מזגן מצויין. בדגם הזה המזגן חלש. לוקח לו זמן לקרר את כל חלל הרכב. אבל כבר נאמר פה פעם שזה דיי נפוץ ברכב של 7 מקומות בגלל הנפח הגדול לקירור. דווקא פגשתי C4 פיקאסו מודל 2009 עם מזגן מעולה. לדעתי הם הכניסו ל 5008 מזגן של רכב סדאן כדוגמת 508 ושכחו שפה צריך מזגן חזק.

פורסם

הערה נוספת: בקשר למזגן הצרפתי: זה לא משהו גורף. ישנן מכוניות צרפתיות עם מזגן מצויין. בדגם הזה המזגן חלש. לוקח לו זמן לקרר את כל חלל הרכב. אבל כבר נאמר פה פעם שזה דיי נפוץ ברכב של 7 מקומות בגלל הנפח הגדול לקירור. דווקא פגשתי C4 פיקאסו מודל 2009 עם מזגן מעולה. לדעתי הם הכניסו ל 5008 מזגן של רכב סדאן כדוגמת 508 ושכחו שפה צריך מזגן חזק.

 

לדעתי הבעיה מתמקדת בפז'ו סיטרואן. וגם לא בכל המודלים.

 

יש קונים שמבחינתם מזגן טוב זה תנאי מינימום. אם המתלבט הוא מאלה אז מוטב שיבדוק טוב טוב את המצב.

פורסם

היתה ברשותי הונדה CRV ומניסיון אני יכול להגיד לך שנכנסו 3 מושבי בטיחות והתא מטען שלה ענקי והכיל בקלות עגלות.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

גם אני ממליץ לך להתמקד בשלישיה הצרפתית פיג'ו, סיטרואן ורנו.

מניסיון עבר עם הרנו וכיום עם קאיה קרניבל, הצרפתיות הרבה יותר מפנקות וזולות לאחזקה, כך שאם אתה לא באמת צריך את המושבים בשורה ה-3 או רק לשימוש פעם ב.. הייתי מתמקד בצרפתיות.

דרך אגב ברנו, הגיר ונדמה לי שגם המנוע הם של ניסן

פורסם

יש לי קרייזלר town&country 2007 יד 2 75000 ק"מ אתה יכול להכניס 5 תינוקות עם כיסאות בטיחות וגם 3 עגלות מאחור

אמין נוח בטיחותי יש לו טסט לשנה מזגן מפוצל וגם מסכי די וי די שום תקלה ב-5 שנים רק טיפולים שוטפים וגם המחיר מצחיק

פורסם

עוד אופציה ששוה לבדוק: גרנד סניק dci.

 

נוחה, מרווחת, מאובזרת, וכבונוס מצויידת במנוע דיזל מה שבתורו אומר צריכת דלק טובה מאוד (הסניק הרגילות חושבות שדלק זה פיצוחים ובולעות אותו בשקיקה).

פורסם

אהלן גלעד,

 

האם בדקת מה הרוחב הנדרש ל3 המושבים אחד ליד השני?

 

לי אישית, יש סלקל ו2 בוסטרים שנכנסים בi30 cw - ויושבים בול על ה129 ס"מ שלה. (מרווח אחורי בין דלתות)

 

לפורד פוקוס, קיה פורטה וטויוטה קורולה יש כ133-4 ס"מ.

 

ישנם גם רכבי משפחה קלאסיים כגון קנגו, פרטנר וכדומה.

 

 

אופציה נוספת הינה חיפוש והתאמת המושבים בהתאם לרכב - חפש את אלו הצרים יותר.

 

 

בהצלחה!

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
יש לי קרייזלר town&country 2007 יד 2 75000 ק"מ אתה יכול להכניס 5 תינוקות עם כיסאות בטיחות וגם 3 עגלות מאחור

אמין נוח בטיחותי יש לו טסט לשנה מזגן מפוצל וגם מסכי די וי די שום תקלה ב-5 שנים רק טיפולים שוטפים וגם המחיר מצחיק

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247512

פורסם
אהלן גלעד,

 

 

לי אישית, יש סלקל ו2 בוסטרים שנכנסים בi30 cw - ויושבים בול על ה129 ס"מ שלה. (מרווח אחורי בין דלתות)

 

לפורד פוקוס, קיה פורטה וטויוטה קורולה יש כ133-4 ס"מ.

 

אופציה נוספת הינה חיפוש והתאמת המושבים בהתאם לרכב - חפש את אלו הצרים יותר.

 

 

בהצלחה!

 

היי אורי,

 

אל תשכח שסלקל מותקן נגד כיוון הנסיעה ולא תופס מקום בבסיס המושב האחורי. בגיל שנה הסלקל הופך למושב בטיחות ואז מתגלה הבעיה האמיתית. מצטרף להמלצה על בחירת מושבים צרים

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לא יודע מה אתם אומרים על המזגן, ב 5008 הוא אריה רציני, אני לא יכול להפעיל על עוצמה גדולה מ 3 כי אני קופא.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לא יודע מה אתם אומרים על המזגן, ב 5008 הוא אריה רציני, אני לא יכול להפעיל על עוצמה גדולה מ 3 כי אני קופא.

 

אני מקנא בך. איזה שנה הרכב שלך ?

היום הפעלתי את המזגן ודווקא עבד לא רע. כנראה ששלג עוזר.


×
×
  • תוכן חדש...