Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וערב טוב =].

יש לי הונדה סיוויק 99 אוטומטית.

הבעיה שלי היא שהרכב מגיע עד 140 ושם זה נשאר.

שאלתי את המכונאי שלי והוא השמיע לי מיסב חופשי בגיר.

הרכב נוסע מצויין , ושעשיתי טיפול 10 אלף וטיימינג המכונאי אמר שהמנוע נראה טוב מאוד, לא אוכל שמן, לא אוכל מים ונשמע טוב (המנוע נסע 228 אלף קילומטר האם זה יכול לנבוע ממנוע עייף?).

השאלה היא אם מיסב בגיר יכול לגרום לכזו תופעה שהרכב לא יגיע למהירויות גבוהות.

ועוד שאלה האם כדאי לעשות הסבה לידני, האם זה אמין, והמלצה למקום שיעשה עבודה ברמה טובה.

תודה מראש וערב טוב

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לבדוק אם הגיר משלב את ההילוך הרביעי. אם כן, אז יכול להיות שהבעיה היא שממיר המומנט לא משתלב במהירויות גבוהות ואז יש איבוד כוח שגורם לירידה במהירות המרבית.

 

לגבי הסבה לגיר ידני, אפשר לעשות את זה אבל זה לא זול. מעבר לגיר צריך למצוא גם ידית הילוכים, קונסולה לידית הילוכים, דוושת קלאצ' ולפעמים גם לעשות שינויים במחשב הרכב. יש בעלי מקצוע שמתמחים בזה, השאלה היא מהיכן אתה בארץ?

פורסם

אוקייי תודה על התשובה אני מאזור תל אביב.

יש דרך שאני יכול לבדוק את הגיר הרביעי או רק במכון גירים?

ואם יש המלצה זה יהיה מצויין תודה רבה רבה :)

יום טוב

  • ספונסר פורום
פורסם
אוקייי תודה על התשובה אני מאזור תל אביב.

יש דרך שאני יכול לבדוק את הגיר הרביעי או רק במכון גירים?

ואם יש המלצה זה יהיה מצויין תודה רבה רבה :)

יום טוב

אם יש לך מד סל"ד ברכב אז בדרך כלל אפשר לראות אם הסל"ד יורד במעבר להילוך רביעי ואם ממיר המומנט משתלב. אבל אם אתה לא מבין בזה, גש באמת למכון גירים אוטומטיים. הבדיקה תהיה לרוב ללא תשלום ותוכל לקבל חוות דעת מקצועית. ספי הוא הבעלים של גירים אוטומטיים סגולה, בחור מקצועי וחביב שישמח לעזור לך. תגיד לו שהגעת דרך הפורום, הוא חבר ותיק פה בפורום.

 

לגבי החלפת הגיר, נסה אצל אורן שירותי רכב בחולון.

פורסם

שאלה משאוד פשוטה: באיזה סל"ד פועל המנוע כשהרכב מפסיק להאיץ?

 

 

לגבי לא משלב לרביעי - גם הילוך שלישי יכול להביא את הרכב למהירות סביב 150/160 קמ"ש, בסל"ד גבוה מאוד.

 

 

פורסם
שלום לכולם וערב טוב =].

יש לי הונדה סיוויק 99 אוטומטית.

הבעיה שלי היא שהרכב מגיע עד 140 ושם זה נשאר.

שאלתי את המכונאי שלי והוא השמיע לי מיסב חופשי בגיר.

הרכב נוסע מצויין , ושעשיתי טיפול 10 אלף וטיימינג המכונאי אמר שהמנוע נראה טוב מאוד, לא אוכל שמן, לא אוכל מים ונשמע טוב (המנוע נסע 228 אלף קילומטר האם זה יכול לנבוע ממנוע עייף?).

השאלה היא אם מיסב בגיר יכול לגרום לכזו תופעה שהרכב לא יגיע למהירויות גבוהות.

ועוד שאלה האם כדאי לעשות הסבה לידני, האם זה אמין, והמלצה למקום שיעשה עבודה ברמה טובה.

תודה מראש וערב טוב

 

מה הטעם להחליף גיר ברכב שעלותו 15 אלף שקל?

אם אתה מעדיף גיר רגיל פשוט תחליף רכב בלי כל הכאב ראש.

×
×
  • תוכן חדש...