Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי מאוטו דיפו אחד דומה, עלה עשרה שקלים חדשים. הוא נכון בתחום מאוד צר, שהוא בערך 28-32 PSI כל מה שמעל או מתחת מזייף בצורה מפחידה.

 

יופי של הגדרה.

עדיין ניתן לבדוק את הסטייה - אם היא עקיבה - כלומר הסטייה חוזרת על עצמה. אם כן ואתה צריך כמה לחצים בודדים, ניתן להדפיס טבלת כיול פשוטה, ולהנות ממדידה מדויקת יחסית ובגרושים.

הייתי אומר שצריך (מניסיון כללי, לא ספציפית עם זה שבתמונה) לטפוח עליו קלות כדי שהחיכוך במחוג לא יגרום לזיוף.

 

יש לי בבית מדחס ואביזר מילוי של מישלין הכולל שעון מיקצועי. גם בו יש את הזיוף הקלסי של מכשיר מדידה אנלוגי המושפע מחיכוך (נדמה לי שזה נקרא מכשיר מסדר ראשון), אבל טפיחה קלה מזיזה את המחוג והמדידה בו עקיבה.

 

אם מישהו רוצה, הוא מוזמן לבצע סידרת מדידות אצלי בבית ולהשוות קריאות בלחצי ניפוח שונים עם השעון הפרטי שלו מול שלי.

לפנות בפרטי.

 

אני מרמת גן.

 

יוסי

פורסם
מה אתם אומרים על משהו כזה:

http://www.biz-coupon.co.il/Default.aspx?cuponid=2260

מצאתי לך את זה ביותר זול

http://www.ebay.com/itm/1pc-36-PSI-Tire-Pressure-Monitor-Valve-Stem-Caps-Sensor-LED-Indicator-Eye-Alert-/300964998313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4612e96ca9

 

אגב, לפי התגובות בשרשור, אני מבין שמד דיגיטלי עדיף על אנלוגי?

ואם כן, איך באמת אפשר לדעת מה איכותי ומה לא? באיביי יש כל כך הרבה שאי אפשר באמת לדעת איזה מהם יעשה את העבודה ואיזה לא...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...