Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעצירה לפני מעבר חציה ביציאה מכיכר הנהג שמאחורי התנגש בי. לרכב שלי יש פגיעה חיצונית לא גדולה (מקווה שאין פגיעות נסתרות). לרכב הפוגע יש נזק גדול יותר. הבחור מאוד נחמד, מתנצל שוב ושוב (מוקלט) ומודע לאשמתו.

 

לדבריו בגלל שהנזק שלו נראה גדול, הוא בכל מקרה הוא יתבע את הביטוח שלו ולכן גם הפגיעה שלי (שנראית קטנה יחסית לשלו) תהיה בכל מקרה דרך הביטוח.

 

בהנחה שהוא לא יתהפך פתאום ויאשים אותי, מה כדאי לי - לתבוע את צד ג' שלו בעצמי (איך? אני צריך שמאי? מה בדיוק לעשות ומתי לתקן?) או לתבוע את המקיף שלי ולתת להם לעשות את העבודה (נראה לי פחות כדאי - יותר סיכון שמישהו יחליט להפיל עלי איזשהו אשם תורם שיעלה לי בהשתתפות עצמית).

 

תודה

פורסם

פנה לסוכן הביטוח שלך עם פרטי הפוגע - הוא יעשה את כל שאר העבודה. השלב הבא יהיה לבחור מוסך, להכניס את הרכב לתיקון - אם לא תרצה להיות נוכח בתיקון לא יהיה צורך במעורבות שלך עד שהרכב יהיה מוכן.

מה שכדאי לשאול את סוכן הביטוח הוא מה לגבי רכב חלופי - יתכן שיוכל לדאוג לך לכזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תיידע את סוכן הביטוח שלך על המקרה כדי להיות מכוסה במקרה שהפוגע מתחמק. נקודה.

 

בחר מוסך שלך יידע בכך את הפוגע קח שמאי שלך אם מדובר בנזק בסכום של אלפי ₪ תקן את הנזק והעבר לפוגע / לחברת הביטוח שלו כדי לקבל את כספך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אל תשבור את הראש אם הוא הודה ואין במה להתעסק פה, פנה לסוכן הביטוח הסבר לו שהפוגע הודה באשמה מלאה ויש לך את זה מוקלט (מבחינתו מסמך משפטי), תן לו לשבור את הראש בהתכתבות במיילים עם הביטוח של הפוגע, הוא כבר יצור איתך קשר באותו היום יגיד לך לאן להכניס את הרכב בכל הנוגע למוסך הסדר של חברת הביטוח של הפוגע.

אגב נקודה חשובה: וודא ב200% מול סוכן הביטוח שלך שאין איזשהיא התייקרות בפרמיה השנתית שלך עקב כך שהוא מטפל לך בנושא הפגיעה למרות שהחברת ביטוח של הפוגע נתבעת, שמעתי כבר לא מעט סיפורי אימה במדינתנו הקטנה על סוכנים שעושים כל מיני תעלולים ובסופו שלך דבר נתבעו בבית משפט.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אל תשבור את הראש אם הוא הודה ואין במה להתעסק פה, פנה לסוכן הביטוח הסבר לו שהפוגע הודה באשמה מלאה ויש לך את זה מוקלט (מבחינתו מסמך משפטי), תן לו לשבור את הראש בהתכתבות במיילים עם הביטוח של הפוגע, הוא כבר יצור איתך קשר באותו היום יגיד לך לאן להכניס את הרכב בכל הנוגע למוסך הסדר של חברת הביטוח של הפוגע.

אגב נקודה חשובה: וודא ב200% מול סוכן הביטוח שלך שאין איזשהיא התייקרות בפרמיה השנתית שלך עקב כך שהוא מטפל לך בנושא הפגיעה למרות שהחברת ביטוח של הפוגע נתבעת, שמעתי כבר לא מעט סיפורי אימה במדינתנו הקטנה על סוכנים שעושים כל מיני תעלולים ובסופו שלך דבר נתבעו בבית משפט.

 

שלום לך.

ברגע שחברת הביטוח לא משלמת נזק כל שהוא, הפרמיה לא מתיקרת, הוא לא אשם, וכך הוא לא מפעיל את הביטוח שלו, אלה חברה פונה לחברה.

פורסם
הוא לא יכול ״ להיתהפך״ עליך, בכול תאונה חזית אחור הנהג הפוגע אשם,

פנה לסוכן ביטוח שלך כמו שחברי הפורום כתבו , ותן להם לעשות את העבודה.

 

זה לא גורף כמו שציירת את זה.

שהרי בכל תאונה כזאת יש את החשש הסביר שהרכב שנפגע מאחור נסע ברוורס ואז הוא אשם לפי תקנה 45 לתקנות התעבורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • ספונסר פורום
פורסם
בעצירה לפני מעבר חציה ביציאה מכיכר הנהג שמאחורי התנגש בי. לרכב שלי יש פגיעה חיצונית לא גדולה (מקווה שאין פגיעות נסתרות). לרכב הפוגע יש נזק גדול יותר. הבחור מאוד נחמד, מתנצל שוב ושוב (מוקלט) ומודע לאשמתו.

 

לדבריו בגלל שהנזק שלו נראה גדול, הוא בכל מקרה הוא יתבע את הביטוח שלו ולכן גם הפגיעה שלי (שנראית קטנה יחסית לשלו) תהיה בכל מקרה דרך הביטוח.

 

בהנחה שהוא לא יתהפך פתאום ויאשים אותי, מה כדאי לי - לתבוע את צד ג' שלו בעצמי (איך? אני צריך שמאי? מה בדיוק לעשות ומתי לתקן?) או לתבוע את המקיף שלי ולתת להם לעשות את העבודה (נראה לי פחות כדאי - יותר סיכון שמישהו יחליט להפיל עלי איזשהו אשם תורם שיעלה לי בהשתתפות עצמית).

 

תודה

אתה תטבע צד ג .קבל את כח פרטי הנהג והרכב הפוגע .

לא לתקן את הרכב במוסכי הסדר.לא לקחת שמאי מרשימת חברות הביטוח .פשוט לא לעשות טעות .

צור איתי קשר טלפוני אכוון אותך יותר 0546999223 אלי שמאי רכב

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...