Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לצערי קרה מקרה לא נעים והגולף חטפה :\ (Mk4 שנת 2000 מנוע 2000 צבע אפור..)

אני לא מתמצא בתחום הפחחות והצבע ואני מכיר את המחירים פחות או יותר אבל לא בדיוק

ומתלבט איפה לטפל בבעיה

אני ממש ממש צריך את העזרה שלכם ואם זה לא התת פורום המתאים אז בבקשה תפנו אותי

תמונות להמחשה

m3tbmjq4zoiz.jpg

ymmuyykhmz1y.jpg

knjm4twd2miy.jpg

 

הבקשה שלי היא כזו תאמרו לי בערך מה צריך לעשות במצב כזה ומה העלויות אם יש לכם להמליץ בבקשה תמליצו אני חייב את העזרה שלכם

פורסם

הטמבון נשבר, אתה צריך להחליף אותו, חדש יעלה אלפי שקלים, חפש מפירוק באותו הצבע או בצבע אחר והעבר אותו צביעה בתנור.

לכנף צריך לעשות פחחות וצביעה.

 

מחירים יגידו לך אחרים הבקיאים יותר.

פורסם

שבר בטמבון אתה בטוח שאי אפשר לתקן ? זה סך הכל פס ראיתי כבר מקרה שתוקן משהו כזה

וטמבון חדיש בלי צבע עולה 500 ש"ח

פורסם

ZachBr1, איך קרתה התאונה?

נכנסת במישהו או מישהו נכנס בך?

 

בכל אופן לדעתי אפשר לתקן בכ1500ש"ח כולל הלחמה של הפגוש. זה בערך המחיר שהיה לוקח פחח שלי.

 

GotYa, אני לא רואה נזק לג'אנט. ואם כן התיקון יעלה משהו כמו 400~600ש"ח ליישר אותו. יש כמה מקומות בארץ שעושים את זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בטח שאפשר לתקן את הטמבון ואת הכנף מיישרים אותה קצת פחחות וצבע זהו מאיפה אתה ישלחו אותך לפחח טוב?

איך זה קרה?

 

סיפור עצוב רציתי לעזור לשתי נשים מבוגרות בסוף ייצא שנדפקתי מזה..

אני מאיזור אשדוד אשקלון והמון תודה שאתה מחפש לעזור

 

חברה מה עם הג׳אנט?

לפי התמונה השנייה נראה שהוא התעקם.

 

חח לא הג'אנט לא התעקם לדעתי זה אשליה של התאורה בכל מקרה אני צריך לקנות רבעיה חדשה בקרוב..

 

תודה לכולם מחכה לעוד תגובות

פורסם

תפנה למוסך גוונים אני מאמין שזה אמור לעלות אצלם בסביבות ה700 ש"ח

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
תפנה למוסך גוונים אני מאמין שזה אמור לעלות אצלם בסביבות ה700 ש"ח

 

איפה המוסך הזה נמצא ואתה מכיר פחות או יותר את רמת העבודה שלהם ?

פורסם

כרגע תיקנתי נזק חמור מזה. הטמבון ניתן לתיקון. לדעתי עלות העבודה לא צריכה לעלות על 400 שקל.אני צבעתי שני טמבונים, כולל תיקון של נזק דומה לשלך בטמבון הקדמי, צביעת הגג, תיקון מכה בדופן הרכב וכן צביעת פס מעל הדלתות בפחות מאלף שקל. הפחח בצפון ככה שלצערי עבורך הוא לא יהיה רלוונטי.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
כרגע תיקנתי נזק חמור מזה. הטמבון ניתן לתיקון. לדעתי עלות העבודה לא צריכה לעלות על 400 שקל.אני צבעתי שני טמבונים, כולל תיקון של נזק דומה לשלך בטמבון הקדמי, צביעת הגג, תיקון מכה בדופן הרכב וכן צביעת פס מעל הדלתות בפחות מאלף שקל. הפחח בצפון ככה שלצערי עבורך הוא לא יהיה רלוונטי.

 

תודה על התגובה האבנים מתחילות לרדת מהלב לאט לאט..

×
×
  • תוכן חדש...