Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשים משפחתית בתקציב של 50-55 אש"ח.

 

על הניסן קיבלנו ביקורות מאוד טובות בנושא צריכת דלק ונוחות נסיעה, וקורולה זו קורולה

 

בתקציב הזה נוכל למצוא ניסן צעירה בשנתיים -+ מהקורולה.

 

חשוב לנו צריכת דלק ואמינות + בגאז מרווח לעגלת תינוק ועוד ציוד.

 

אודה על דעתכם חברים היות ואנחנו מאוד מתלבטים.

 

תודה ושבוע טוב לכולם

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם

אם חשוב בג'אז, תבדקו רכבי האצ'בק - נוחות ההעמסה מפצה באופן ניכר על הליטרים הבודדים העדיפים בסדאן.

 

הטידה לא כזאת נוחה ודי צרה בפנים. צריכת הדלק שלה אינה חריגה בנוף, בוודאי לא עדיפה בהרבה, אם בכלל, על קורולה רובוטית, למשל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא יכול להעיד על הקורולה. יש לנו טידה 2009. מאוד מרוצים. רכב מאוד מרווח כל עוד מדובר ב4 נוסעים. הספסל האחורי מרווח מאוד לרגליים ולראש, הרבה יותר מכל משפחתית שבדקנו. זאת המשפחתית היחידה שמצאנו בה אפשר לקחת את משענת הכיסא הקדמי עד הסוף אחורה ועדיין לשים סלקל די גדול מאחורה מבלי שיגע בגב המשענת הקדמית. גם הדלתות גדולות ויחד עם גובה הרכב זה הופך את כל הפעולה של הכנסת/הוצאת ילדים מהרכב לקלה מאוד. מבחינת אמינות, לא נתקלנו בבעיות.

 

מה כן הבעיה? הרכב אומנם מרווח לרגליים ולראש, אך צר יחסית לאחרים. אנחנו נאלצים להחליפו בימים אלה בשל לידה צפויה בקרוב. עד עכשיו, הוא שירת נאמנה שני הורים (אחד מהם גבוה מאוד) ושתי תאומות. לתא המטען נכנסו בקלות עגלת תאומים + מזוודה + כל הציוד לנסיעה לחופשה משפחתית.

 

בהצלחה.

פורסם

לטידה השילדה של הרנו קליאו,יש הרבה משפחתיות יותר מרווחות,הנוחות כמו בכל היפניות,בינונית- במקרה הטוב.

הטויוטה יותר טובה.

פורסם

לא נראה לי שבתקציב שלכם תוכלו למצוא קורולה 2009 אוטומטית במצב טוב, מה שאומר שתצטרכו להתפשר על קורולה רובוטית 2008-9. קורולה רובוטית זה ממש לא "קורולה זה קורולה", זה היוצא מן הכלל.

 

בקיצור, מבין השניים הטידה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לפי דעתי האישית: אם אתה מתכוון לטפל במוסך המורשה, אני לא הייתי נוגע בטידה.

ולאניות דעתי : קורולה, זו אכן קורולה!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

כשהטידה הושקה לקחתי אותה לשלושה ימים והיא הייתה אחלה. יש לה תא מטען של כ 500 ליטר, מאוד גבוה שאפשר לדחוס בוא המון. היא מאוד נוחה ותא הנוסעים שלה נעים לשהייה עשיתי בה כאלף ק"מ. גם בקורולה נהגתי לא מעט וזה כלל הרבה נסיעות ארוכות של כרמיאל ירושלים.

 

לטעמי, פרט ליתרון קל ברוחב לטובת הטויוטה, במבחן התמורה של רכב לשקל, הטידה לוקחת בהליכה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
טידה - חוץ מזה שהיא לא סוחבת, הכל בסדר.

 

קורולה: כי הטידה מצויינת אבל יהיה לך קשה למכור אח"כ. משום מה לקורולה שוק יותר שפוי. אבל אולי לא שווה להסתכל סחירות.

פורסם
קורולה: כי הטידה מצויינת אבל יהיה לך קשה למכור אח"כ. משום מה לקורולה שוק יותר שפוי. אבל אולי לא שווה להסתכל סחירות.

 

 

חחחח סחירות בקורולה מי נותן היום או אפילו מתקרב למחירון של קורולה סחירות היום זה עניין של מחיר ואם תוריד תמכור גם פונטו 95.....

פורסם

היה לי ניסיון עם 2 הרכבים, טויוטה קורולה 2010 מליסינג במשך שנה צריכת דלק ממוצעת 12 ק'מ לליטר מנוע מאוד זריז ורועש מעל 100 קמש, הוחלפה בטידה 2009 שבבעלותי שנה וחצי צריכת דלק 14 ק'מ לליטר נוחה בהרבה מטויוטה אבל הגימור זול מידי לעומת הטויוטה, המזגן חלש בדרגה 1 ו-2 אז תמיד שם 3, לפני חודש בוצע הטיפול הגדול והיקר ביותר הכולל החלפת כל השמנים ופילטרים מקוריים ב1400 ש'ח במוסך מורשה (טיפול 90 אלף אין החלפת טימינג יש שרשרת) טיפול עושים כל 30 אלף, החיסרון הגדול בעיני שבשיוט 120 בכביש 6 הרכב מושפע מהרוח (לא תמיד), אני ממליץ על טידה רק בדגם ויזיה ולא ביזניס,

בהצלחה.

פורסם
מחפשים משפחתית בתקציב של 50-55 אש"ח.

 

על הניסן קיבלנו ביקורות מאוד טובות בנושא צריכת דלק ונוחות נסיעה, וקורולה זו קורולה

 

בתקציב הזה נוכל למצוא ניסן צעירה בשנתיים -+ מהקורולה.

 

חשוב לנו צריכת דלק ואמינות + בגאז מרווח לעגלת תינוק ועוד ציוד.

 

אודה על דעתכם חברים היות ואנחנו מאוד מתלבטים.

 

תודה ושבוע טוב לכולם

 

קורולה 2008 -2009 רובוטית תוכל לקנות בקלות במחיר הנ"ל, חפש פרטיות ( לא מחברות ליסינג ) יש כמויות למכירה מחירים שבן 52 - ל70 אלף ₪ תלוי במצב המוכר.

 

היתרון הגדול זה צריכת הדלק 1:15 עם ביצועים טובים מאוד יחסית למשפחתית ובנוסף הרכב מרווח משמעותית מהטידה.

 

בקיצור עונה על כל הקריטריונים שלך .

פורסם
קורולה: כי הטידה מצויינת אבל יהיה לך קשה למכור אח"כ. משום מה לקורולה שוק יותר שפוי. אבל אולי לא שווה להסתכל סחירות.

 

מסיבה לא ברורה הרבה רוכשים מאדירים את השיקול של מכירת הרכב בהמשך.

 

זה שיקול מסויים אבל במקרה הנדון הוא לא רלוונטי. ברגע שמדובר ברכבים יד שניה אז הרכבים ש"קשה" למכור אותם הם רכבים שקל לרכוש אותם.

 

נניח שלטידה יש שוק בעייתי בהשוואה לקורולה. אז כשקונים אותה מרוויחים מכך (בין אם זה בהשוואה למחירון או לקורולה).

 

שיקול המכירה לאחר מכן משמעותי ברכבים חדשים ובעיקר אם לא מתכננים להחזיק אותם הרבה זמן

×
×
  • תוכן חדש...