Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פורומים בחו"ל זה הכל טוב ויפה, אבל האקלים אצלנו שונה וזה משפיע על סוג השמן.

 

בכל מקרה, 5w30 סינטטי הייתי שם אצלי, בהמלצת המוסך שלי שמתמחה באיטלקיות.

 

בחיים לא הייתי שם בפיאט בת כמעט 14 שנה שמן 5W30 שינזול בקלות מהרכב אם יש נזילה קטנה או אפילו הזעה.

 

 

אני ממליץ על שמן 5W40 עם תקן מתאים של יצרן מוכר (AGIP LQ וכו'...).

 

 

שמן גיר אוטומט רק מקורי אדום מהמוסך של היבואן.

פורסם

טיפול 10 שכלל את השמן הנ"ל, עלה לי 300 ש"ח במוסך, וזה כלל פילטרים מקוריים בלבד.

 

גם הפארפלו יכול לנזול, אז לא להשתמש בכזה? איזה מן קו מחשבה?

פורסם
טיפול 10 שכלל את השמן הנ"ל, עלה לי 300 ש"ח במוסך, וזה כלל פילטרים מקוריים בלבד.

 

גם הפארפלו יכול לנזול, אז לא להשתמש בכזה? איזה מן קו מחשבה?

 

שמן 5W30 יותר "דק" משמן 10W40 , אם יש נזילה / הזעה הכמות שתנזול תהיה יותר גדולה מאשר שמן צמיגי יותר.

 

תקרא על זה ברשת ותבין : קבל דוגמא אחת מאלפי מקרים :

 

http://www.clublexus.com/forums/es300-and-es330/545573-switched-to-full-synthetic-now-oil-leaks.html

 

Synthetic oil WILL NOT cause leaks. It may however make already worn-out gaskets/seals more evident, by leaking past them, and/or cleaning any sludge and other gunk that was sealing the existing leak. This is because Synthetic oil has much better cleaning properties, flows much better than conventional oil, and hence also lubricates much better than conventional oil (This is a good thing).

×
×
  • תוכן חדש...