Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה opc


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לכל אלה שרכשו Opel Corsa OPC יש לי כמה שאלות אליכם (גם אם תוכלו לדבר בפרטי אשמח).

 

1. מה המחיר הריאלי שניתן לרכוש את הרכב הזה (נכון לעכשיו המחיר ההתחלתי שלו הוא בסביבות 160K - כולל גג פנוראמי).

2. מה עלות הביטוח שלכם (לפי מה שראיתי הממוצע יוצא בסביבות 5500 בלי שום צורך למיגון נוסף).

3. מבחינת צריכת הדלק, האם היא ממש צמאה או ש 1\13-14 זה ריאלי - בנסיעות בינעירוניות ובלי השתוללות.

4. האם יש דברים שאני צריך לדעת, למשל תקלות ידועות או מחלות מעצבנות.

 

בלי קשר לזה אשמח פשוט לדבר עם משהו בעל OPC על מנת לקבל רושם ממשהו שממש נוסע הרכב ולא מביקורות או סוכני מכירות.

 

תודה רבה.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

1. מחיר - זהו רכב כל כך נדיר בארץ שאף אחד לא יכול לתת לך סטטיסטיקות.

מה שתסגור עם המוכר זה המחיר שיהיה.

 

2. ביטוח - זהו רכב כל כך נדיר בארץ ש..... בקיצור - ראה נק' #1.

 

3. צריכת דלק. זהו רכב כל כך נדיר.... הבנת אני מקווה.

בכל מקרה - ברכב ספורט יחסית הארד קור מתדלקים כמה שצריך וזהו.

אם צריכת דלק חיסכונית זה מה שמאוד חשוב לך - זה לא סוג הרכבים בשבילך.

 

4. זהו רכב כל כך נדיר..... :lol:

 

הצעות פרקטיות נוספות - נסה לבדוק באתרים של מועדוני אופל בארץ ובחול.

אם אתה מכיר את לאון - תשאל אותו כי הוא נהג בכזו חודש-חודשיים.

בלי שום קשר - זהו רכב מאוד מהיר. וגם יש לו מושבי ספורט מעולים!!!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

יש עכשיו מבצע "חבר" באופל לא ברור אם הקורסה OPC במבצע אך שווה לברר.

 

 

אם יש קרוב משפחה עם "חבר" זה יכול להיות שווה וגם אם לא אז לא עולה כסף לנסות לקבל את אותה הנחה (כמובן במידה ואכן יש)

 

בהצלחה

פורסם
יש עכשיו מבצע "חבר" באופל לא ברור אם הקורסה OPC במבצע אך שווה לברר.

 

 

אם יש קרוב משפחה עם "חבר" זה יכול להיות שווה וגם אם לא אז לא עולה כסף לנסות לקבל את אותה הנחה (כמובן במידה ואכן יש)

 

בהצלחה

 

היא לא משתתפת במבצע.

פורסם

ביטוח-יחסית זול,היחיד שיוכל לתת לך תשובה מדויקת הוא סוכן הביטוח שלך.

 

דלק-1/13-14 לא יקרה.

 

אמינות-קרובה לשלמות,ואני מדבר מנסיון עם רכב ההדגמה של החברה שעובר חיים לא קלים בלשון המעטה.

 

 

אמנם עובד באופל אך אשמח לעזור ולתת לך מידע מדוייק אם תרצה.

 

 

המון בהצלחה.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

קודם כל תודה רבה לכל העונים.

 

התשובה של הרכב כל כך נדיר לא עניינית בעליל. מספיק שיש 1-2 שקנות את הרכב הזה והם נמצאים כאן.

 

לגבי הדלק אתה אומר שאני חי בסרט אה ... חשבתי ככה :( (הסיבה שמעניין אותי היא כי זהו הרכב הראשי שלי, ואני נוסע המון ביום, ככה שגם זה פרמטר חשוב).

 

טוב, זה באמת נראה לי כמו עסקה טובה, ההדפה הראשונה שלי זה ה 208 GTi אבל הם ממש קופצים מעל הפופיק עם המחיר ולא מוכנים להתגמש לכיוון ה 150-155 ...

עוד רכב שנמצא בתחרות זה ה Polo GTI, שנכון שהוא פחות טוב מבחינת הביצועים נטו, אבל סה"כ הוא חבילה לא רעה, ומוצע לי במחיר מאד מאד אטרקטיבי ...

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

למה שלו תבדוק באילון מוטורס ,הבנתי שהם מביאום את הפיסטה ST שהיא הכי מהנה בקטגוריה ונדמה לי שגם הכי חסכונית.

פורסם
למה שלו תבדוק באילון מוטורס ,הבנתי שהם מביאום את הפיסטה ST שהיא הכי מהנה בקטגוריה ונדמה לי שגם הכי חסכונית.

 

באמת ? דווקא הבנתי שעדיין לא מייבאים אותה ... ה ST הייתה אחת המועדפות עליי.

אבדוק את הנושא.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

רד מהפולו.מנוע בעייתי,בצע חיפוש בפורום vag,ותבין על מה מדובר.דרך אגב הפולו אך ורק אוטומט,לעומת האחרות שהוזכרו שהן ידניות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
רד מהפולו.מנוע בעייתי,בצע חיפוש בפורום vag,ותבין על מה מדובר.דרך אגב הפולו אך ורק אוטומט,לעומת האחרות שהוזכרו שהן ידניות.

 

כן אני מודע למוניטין ה"מחמיא" של הוגיות, השאלה היא האם גם בגרסאות של 2013 הם עדיין לא פתרו את הבעיות.

ומער לזה האם לכל שאר המתחרים אין בעיות (אני מאמין שאין רכב מושלם מבעיות).

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

^המנוע הוא אותו מנוע 180hp,למיטב ידיעתי לא בוצעו שינויים במנוע.יכול להיות שפתרו את הבעיה בגיר,השאלה אם שווה לקחת את הסיכון כשיש אופציות לא פחות טובות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

×
×
  • תוכן חדש...