Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה opc


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

תודה רבה על המידע,

אך כמובן שלא אשלם סכומים כאלה על רכב לא מאובזר, מיבואן שאני לא יודע מה יקרה איתו מחר,

ועל הפרנציפ שהרכב הזה זול משמעותית מכל הרכבים האחרים באירופה וכאן הוא יוצא היקר ביותר (אם אתם מחשיבים את כל האיבזור). יש גבול.

אם כבר אז עדיף את ה GTi העדיפה מכל הבחינות והמאד מאובזרת (הפג'ו כמובן).

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אם אתה מתכוון לקנות ויש לך את הכסף תציע להם מחיר. ירצו ימכרו לא תעבור לבא בתור .אני מכיר בחור שב2008 קיבל מיצובישי אוו 9 חדשה מהיבואן ב220 במקום ב 280 שווה לנסות.

פורסם
אם אתה מתכוון לקנות ויש לך את הכסף תציע להם מחיר. ירצו ימכרו לא תעבור לבא בתור .אני מכיר בחור שב2008 קיבל מיצובישי אוו 9 חדשה מהיבואן ב220 במקום ב 280 שווה לנסות.

 

ואני גם זוכר את המכירות חיסול שעשיתי שעשו על האימפרזה STI ב-2010 כמדומני.

תנסה היום להוציא מכלמוביל איבו 10, הם כבר לא מתעסקים עם זה...כל מה שמעניין אותם זה ה"ג'טפייטר".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...