Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוש כיתוב ״פין בוכנה הוחלף״


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

שאלה גדולה אם יש לך כלים לבדוק כראוי את העניין.

יש עניין של היסטוריית טיפולים ולא פחות חשוב לאחר ביצוע העבודה.

כשל בפין הזה והמנוע גמור.

 

 

עריכה: אני רואה עכשיו משרשור מקביל שפתחת כי מדובר בריקול. זה בהחלט פחות נורא.

עדיין אישית הייתי נמנע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

החשש שדווקא חלק זה יכשל מוזערה. היצרן זיהה בעיית תכנון/יצור/הרכבה ופתר אותה. לא מדובר בתעלומה טכנולוגית בלתי פתירה.

מנגד, יש שאלה לגבי איכות העבודה.

הייתי מקפיד מאוד בבדיקה של קומפרסיה וההבדלים בין הצילינדרים. אכילת שמן והזעות/נזילות.

אתה חייב נגישות להיסטוריית טיפולים.

חפש גם באינטרנט מידע שקשור לעניין, כולל דיווחי בעלי רכב על תקלות לאחר הריקול.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מוזר לי שהם מתנערים מכל אחריות במקרה של תקלה כזו. איך בנאדם אמור לקחת סיכון. ומה אשם בעל הרכב שקנה אותו מהחברה, זה עלול לפגוע לו במכירת הרכב.

פורסם

למה מתנערים? נתנו אחריות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לשנתיים או 20K ?? ומה עם המחיר שהמוכר יפסיד עבור המכירה? אני באופן אישי מאוד חושש מקניה כזו.

אם מהמזל שלי דווקא לי יקרה משהו כזה? בכל זאת, לפתוח את המנוע? נראה לי לא משהו של מה בכך..

פורסם

שאלת תם, אם מנוע נפתח והוחלף בו אותו חלק אבל הרכב נוסע כמו שצריך, למה צריך לחשוש מזה? הרי זו תקלה שהייתה ותוקנה, כשקונים רכב לא צריך להתייחס אליו במצבו הנוכחי? כמובן שאני לא מכליל החלפת מנוע או ריתוך מחרב של השאסי וכדומה.

פורסם
שאלת תם, אם מנוע נפתח והוחלף בו אותו חלק אבל הרכב נוסע כמו שצריך, למה צריך לחשוש מזה? הרי זו תקלה שהייתה ותוקנה, כשקונים רכב לא צריך להתייחס אליו במצבו הנוכחי? כמובן שאני לא מכליל החלפת מנוע או ריתוך מחרב של השאסי וכדומה.

 

מפני שאם התיקון לא בוצע כמו שצריך,לא תמיד התקלה תופיע מייד,לעיתים יעבור זמן עד שאיכות העבודה הלא טובה תתגלה.אם בוצעה עבודה לא טובה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

כשאני קניתי את הרכב שלי גולף GTI MK6 הדבר הבא הופיע בהיסטוריית הטיפולים של הרכב ב-60,000 ק"מ או פחות ועכשיו אני עם הרכב ב-86,000 ק"מ:

 

IMG_2177.jpg

 

יש ממה לחשוש? כי סה"כ הטיפול היה במוסך מורשה ואין שום בעיה של זלילת דלק/ביצועים או כל דבר אחר.

פורסם

לא מבין אותך.

זאת המכונית שלך או של מי שאתה רוצה לקנות ממנו?

אם יש אובדן ערך לדעתך, תציע למוכר מחיר בהתאם. עכשיו זה עינינו לשבור את הראש מולם ולהסביר שהסיפור הזה עלה לו כסף...

אם אין אובדן ערך, תשלם את המחיר המתאים... כבר לא תוכל לטעון כנגד אף אחד לאובדן ערך בעתיד על משהו שידעת מראש ושיקללת בקניה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מפני שאם התיקון לא בוצע כמו שצריך,לא תמיד התקלה תופיע מייד,לעיתים יעבור זמן עד שאיכות העבודה הלא טובה תתגלה.אם בוצעה עבודה לא טובה.

בוצע ברכב התיקון המדובר אי שם בשנת 2011. אני מאמין שאם הייתה סיבה לתקלה להתרחש בעקבות עבודה לקויה - שלפי מה שקראתי מדובר על נזק בלתי הפיך, היא הייתה כבר קוראת. נראה לי.

נראה לי שאני כבר פחות חושש..:| או שאני משכנע את עצמי.

פורסם
בוצע ברכב התיקון המדובר אי שם בשנת 2011. אני מאמין שאם הייתה סיבה לתקלה להתרחש בעקבות עבודה לקויה - שלפי מה שקראתי מדובר על נזק בלתי הפיך, היא הייתה כבר קוראת. נראה לי.

נראה לי שאני כבר פחות חושש..:| או שאני משכנע את עצמי.

 

לא מדוייק,יש רכב שיעבור משנת 2011ועד היום 5k,ויש רכב שיעבור30k,בדוק באיזה קמ בוצע הריקול ומה הקמ היום,כמו כן בצע בדיקה של הרכב במקום מקצועי ואמין,ע"מ לבדוק שסיבת המכירה לא נובעת מתיקון כושל.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

לפי מה שבדקתי ברשיון הרכב הוא עשה רק בשנה וחצי האחרונות 25k קמ ובמדבקה שמצאתי כתוב שהחלפת פין בוכנה בוצע ב 2011 טיפול כושל היה מביא לאובדן מנוע לפי הכתבה של הריקול.

את הבדיקה אני מבצע במכון קומפיוטסט

פורסם

איך אוכל בוודאות לדעת שהפין בוכנה שהוחלף הוא מקריאת ריקול?

אם אני מחייג למוסך מאזדה יוכלו לתת לי את הפרטים האלו? או שאני חייב לחייג למוסך הספציפי בו בוצעה ההחלפה הזו ?

פורסם
איך אוכל בוודאות לדעת שהפין בוכנה שהוחלף הוא מקריאת ריקול?

אם אני מחייג למוסך מאזדה יוכלו לתת לי את הפרטים האלו? או שאני חייב לחייג למוסך הספציפי בו בוצעה ההחלפה הזו ?

 

בקש מבעל הרכב שיוציא במוסך שבו הוא מטפל,היסטוריית טיפולים,בדכ מוסכים לא מוסרים פרטים בטלפון,רק פרונטלית לבעל הרכב

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום


×
×
  • תוכן חדש...