Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא רואה סיבה להתעסק עם האאוטלט אם אתה לא מבין בדיוק מה אתה קונה. שים לב שחלק מהמחשבים הם מחשבים שהוחזרו, וחלק היו בשימוש.

 

בכל מקרה, חברה שלך צריכה לפטופ הכי פשוט שיש לפי מה שתארת. אין משמעות היום לדיסק אופטי בכלל כי לא משתמשים בדבר הזה יותר.

 

לנובו ודל נותנים אחריות על הסדרות העסקיות שלהם גם בארץ, זה אני יודע בוודאות, למרות שכדאי לברר תמיד עוד פעם לפני הקניה. בדרך כלל באתרים שלהם אפשר לבדוק איפה האחריות תופסת על ידי הכנסת הדגם של המחשב.

 

קח בחשבון שאם אתה מזמין זמן העבודה שהם מציינים הוא בלי משלוח. אם זה מתוך ארה"ב זה יכול להיות עוד כמה ימים, אם זה חדש ומגיע מסין זה יכול להיות עוד שבוע לפחות. מהנסיון שלי מרגע ההזמנה אם אין בעיות מיוחדות זה בדרך כלל תוך שבועיים שלושה אצלך.

פורסם

תודה.

הגדרתי חיפוש למחשבים חדשים בלבד, הפירוט שם אכן לוקה בחסר אבל לאחר החפירה שעשיתי אני חושב שהבנתי את העניין.

בכל מקרה, זה זול משמעותית מאשר קנייה באתר (על אחת כמה וכמה עם הקופון).

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רציתי לעדכן:

היום הגיע הלפטופ שנרכש בדל: LATIDUE E6330 מחודש.

 

נרכש עם מעבד i5 3320M, 8GB RAM, כונן SSD וסוללה 6 תאים.

המכשיר נרכש בערת קופון לכבוד הלייבור דיי, שנתן הנחה של 25% כך שהמחיר הסופי לאחר מיסי ניו יורק הוא 540$ (פחות מ-2000ש"ח).

 

הקנייה הייתה נוחה, אבל עם כמה דפיקות לב לאחר שיום לאחריה נתקבל אי מייל שהודיע שהששמלוח נדחה לתאריך שהאדם שאמור היה לאסוף אותו כבר לא היה בארה"ב..

טלפון לתמיכת דל (3 טלפונים האמת, כי הם העבירו אותנו מאדם לאדם) וקיבלנו משלוח אקספרס ללא תוספת תשלום לתאריך המקורי.

 

2 אכזבות קטנות:

הדגם שהוזמן הגיע ללא מצלמה וללא מודול BT - מסתבר שהם אופציונליים ולא היו בפריט שהזמנו וזה היה דבר שלא שמנו לב אליו.

 

פרט לכך המחשב נראה נקי וללא מכות למרות שהוא מחודש, עובד מהר ובכמה שעות שעבדנו עליו אנחנו מרוצים.

 

תודה לכולם על העזרה ובמיוחד ל-ya_pl שעזר רבות גם בפרטי.


×
×
  • תוכן חדש...