Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לדברי קייזר- אכן כך המצב. המחירים הזולים שיש בבסט ביי, זה בין היתר בגלל חוסר אחריות מוחלט מצד היצרן.

 

לכן, אני ממליץ לרכוש רק מאתר דל ארה"ב (רגיל או עודפים), ולפי מחירי המציאות שיש בעודפים בזמן המבצעים- לא תמצא מחירים כאלה ממילא.

 

ל-romer, תראה, אני לא יודע איך הדור ה4 ביחס ל3, אבל אני יכול להגיד לך שהמעבר מהדור השני לשלישי היה בהחלט מורגש מאוד ולטובה. בין השיפורים שנעשו היה: מעבד שקט משמעותית שעובד על קירור פאסיבי בעיקר ורק במאמץ המאוורר נכנס לפעולה, חיי סוללה גבוהים בצורה מורגשת מאד (תוספת חצי שעה עד שעה במאמץ, ועד 2-3 שעות עבודה במצב קל כדוגמת עיבוד תמלילים), וביצועים גרפיים טובים יותר (בעוד שבדור ה2 הקירור היה אקטיבי כל הזמן והמחשב היה רועש יותר ובצורה מורגשת).

 

אם להסתמך על הפרסומים באינטרנט- הקירור הפאסיבי של דור 4 הולך להיות יעיל יותר, צריכת החשמל תהיה נמוכה יותר, וביצועים גרפיים טובים יותר. אז לדעתי באם ההפרש המחירים יהיה קטן- שווה להוסיף. במחשבים ניידים לצורכי לימודים פרמטרים אלה בהחלט מהווים שיקול משמעותי בעיניי.

 

עוד נקודה שיש לטובת סדרת הLATITUDE של דל- היא האפשרות להוציא את הכונן האופטי לטובת חיסכון במשקל (ולסגור עם מכסה), או לטובת כונן קשיח נוסף. לא יודע איך המצב באסוס. אבל זה קיים גם בסדרה העסקית של לנובו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הזמנתי עכשיו לעצמי מחשב מ Walmart עם פייפל שישלחו לכתובת בניו ג'רסי.

ההזמנה עברה חלק.

 

הקטע של אחריות בbest buy לא נשמע לי הגיוני.

אין בארה"ב יבוא של חנויות, הכול עובר דרך היצרן

אייל

פורסם

אולי זה לא נשמע הגיוני, אבל זה נכון

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
עוד נקודה שיש לטובת סדרת הLATITUDE של דל- היא האפשרות להוציא את הכונן האופטי לטובת חיסכון במשקל (ולסגור עם מכסה), או לטובת כונן קשיח נוסף. לא יודע איך המצב באסוס. אבל זה קיים גם בסדרה העסקית של לנובו.

 

הסדרה העסית של לנובו זה THINKPAD, לא? לא נתקלתי באופציה הזאת בסדרה T, Y, X או W.

פורסם

לפנימספר שנים קניתימחשב ב-Best Buy, קיבלתי אחריות לשבועיים. ניסו למכור לי הארכת אחריות בין לאומית - אבל לא קניתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חם מהתנור: קופון 25% הנחה על רכישת מחשב מעודפים של דל ארה"ב.

 

לשים לב היטב למפרט בכלל, ובפרט לסוג המסך (HD,HD+ או FHD), לסוג הדיסק הקשיח, לסוג הסוללה המצורפת, ולשאר הפרמטרים כדוגמת BT ו-WIFI. אחרי הזנת פרטי האשראי ולפני אישור ההזמנה מגיעים לדף שבו מפורטים עוד יותר החלקים שיש במחשב, ולראות שם אם יש מקלדת מוארת או לא (באם זה משנה לכם), שנקראת backlit keyboard. אם לא נראה לכם- אפשר להתחרט.

 

עוד נקודה- אם חשוב לכם שירות באתר הלקוח- תסמנו את האופציה (בחלק הדגמים נדרשת תוספת תשלום, לא בכולם). האחריות באתר הלקוח נקראת NBD on site. וכמובן לשים לב למס' השנים (שוב, הכל מופיע בתהליך ההזמנה).

 

עוד המלצה- מומלץ להזמין רק מחשבים מחודשים Certified Refurbished או חדשים Dell Outlet New.

המידע אודות סיווג המחשב מופיע בדפי המפרטים והמחירים, בראש כל אפשרות ואפשרות, כמו שרואים בתמונות.

דף 1.jpg

דף 2.jpg

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אתם יודעים כל כמה זמן יש קופון (הנוכחי תקף עד ליום שישי)?

המשלוח לוקח מקס' 5 ימים והאיסוף שלה בלאו הכי יהיה בתחילת ספטמבר - לא בא לי לקנות בלחץ.

 

בכל מקרה, כרגע התכווננו על Latitude E6330 בגלל המשקל (1.6ק"ג, מסך 13.3 והאופציה של הסרת ה-DVD תורמת).

 

משהו מעניין - שמתי לב שאחת ל-10 דקות בערך הם משנים קצת את ההצעות מבחינת מחיר, כונן קשיח (SSD, גדלים, מהירויות), זכרון פנימי, מעבד (כולם I5 דור 3, אבל יש כמה סוגים שלו) - כנראה לפי מלאי שנגמר אונליין.

פורסם

קשה לענות על זה. יש מקרים של חודשיים ללא מבצע אמיתי, ויש מקרים של כמה מבצעים באותו חודש. אפשר לומר שמה שיש עכשיו זה בהחלט מבצע טוב.

 

תוסיף לרשימה את E6430s, זה מחשב בגודל של ה13.3 אינץ, עם מסך 14 אינץ, שוקל 1.7 ק"ג וכולל אפשרות להוצאת הDVD (אבל לא הרבה מגיעים עם סוללה מוגדלת של 6 תאים).

 

המבחר משתנה בתדירות גבוהה, ובד"כ המציאות נגמרות מהר ומה שנשאר זה המפרטים הפחות מוצלחים בתמורה לשקל (זה ממש על בסיס כל הקודם זוכה). אבל מצד שני יש מקרים שנוספים פריטים חדשים עם הזמן (זה לא קורה בתדירות גבוהה).

 

תשאף למחשב עם SSD- חוויה אחרת לחלוטין. באחריות.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אין E6430s במלאי (גם לא E6430 ATG).

 

יש מפרט של E6330 עם SSD שזול ב-110$ מכאלה עם הארדיסק רגיל (יש לו גם מעבד I5-3380 מול I5-3340 לאחרים).

הזכרון שלנו הוא רק 4GB מול 6 ו-8 של האחרים.

 

הארדיסק חיצוני של 1TB יעלה פחות מ-100$ ולכן הוא אכן מאוד משתלם.

אם היא תרצה לקנות בדקות הקרובות נקנה אותו, אבל תלוי בה..

 

אגב, כמה זמן האחריות הבינ"ל?

פורסם

מוזר, כשאני מסנן לפי דגם מחשב (בצד שמאל), הE6430s כן מופיע. הATG סתם כבד ומאסיבי, אלא אם אחותך נוטה לרסק מחשבים.

תסנן רק לפי דגם מחשב+ מחיר מהנמוך לגבוה. לא תמיד הסינון שלהם עובד כמו שצריך.

 

זיכרון אין בעיה להוסיף בארץ בעצמך, וזה לא מבטל את האחריות, וזה גם עניין של 130 ש"ח+ 2 דקות.

 

לגבי האחריות- בסטנדרט הדגמים E6430s ו-E6330 מגיעים עם 3 שנות אחריות במעבדה (הרצליה/ י-ם/ ב"ש). בתוספת של 70 דולר האחריות מורחבת לשירות באתר הלקוח למשך 3 שנים. לשיקולך.

 

לגבי SSD- מומלץ לקחת את ה256GB אלא אם אחותך לא מאחסנת הרבה במחשב. ב128 נשאר לך לאחסון כ90GB (המערכת+ אופיס תופסת כ20-30 גיג'ה).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מוזר, עכשיו גם אצלי זה מופיע.

אפשר לקנות את הE6430s ב-740$ או 820$ ולא ברורים לי ההבדלים בינהם (שניהם עם 8GB פנימי).

 

היא לא צריכה הרבה זכרון - מערכת הפעלה, אופיס ו-SPSS.

מחר אבדוק מה תפוסת הזכרון שלה על המחשב הנוכחי (הוא לא פורמט 5 שנים ויש עליו ויסטה - זה אמור להיות מדד סביר).

מקסימום לקבצים היא תשתמש בכונן חיצוני.

תוספת ל-SSD 256GB זה 600 ש"ח.

פורסם

תוכל לצלם את המסך לגבי 2 הדגמים שחשבת עליהם? קישור לא יעבוד כי משום מה לא ניתן לשלוח קישורים לאתר שלהם.

 

מנסיון- לא תמיד יש קשר או הגיון בין המחיר למה שאתה מקבל. לפעמים מפרט טוב יותר עולה פחות מהמפרט הטוב פחות. מה שאני כן יודע- המחשבים לא נשלחים מאותו המקום אלא כמעט מכל רחבי ארה"ב- מהמרכזים השונים שיש להם שם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

בבקשה.

 

בעניין ה-Latitude E6430s - יש לו טווח, אך כשנכנסים לפירוט, אין הבדל בין 2 הסוגים.

 

כעת אני רואה שכן יש הבדל בין ה-6430 ל-6330 (פרט למסך כמובן):

  • סוללה 6 תאים ל-6330 מול 3 בלבד ל-6430 (יחד עם המסך הגדול זה אפילו יותר משמעותי אני מניח)
  • Intel vPro Technology Advanced Management Features - מה זה?
  • Bluetooth Cable - מה זה?
  • Intel Centrino Advanced-N 6205 802.11n 2x2 Half Mini Card מול Dell Wireless 1504 802.11g/n Single Band Wi-Fi Half Mini-card - לא יודע מה עדיף

 

שאר הפרמטרים זהים.

Capture.JPG

Capture2.JPG

פורסם

בעניין הסוללה של 3 תאים- זה באמת לא משהו. אם עובדים מחוץ לבית- אז לא פחות מ6 תאים. שים לב שיש גם כאלה שמגיעים עם 6 תאים.

 

לגבי אינטל vpro, לא מבין בזה, אבל לא נראה לי שזה צריך להטריד אותך. אותי זה לא הטריד בבחירת המחשבים שברשותי. אם יש כאן מישהו שחושב אחרת ויכול להאיר את עיניי בנושא- אשמח להחכים.

 

לגבי כרטיס אינטל 6205 או דל 1504- האינטל יותר טוב ויתן לך קליטת אינטרנט טובה יותר. אך שניהם עושים את העבודה בסה"כ.

 

לגבי כבל bt, זה אומר שיש לך אנטנה של בלוטות.

 

 

אגב, ברור לך שהמחירים שאתה רואה באתר הם לפני ההנחה? בקופה אתה מכניס את הקופון, וגם מוסיפים לך את שיעור המע"מ המקומי בארה"ב שעומד על בין 6 ל-9 אחוזים. פשוט היה לי מקרה שעזרתי למישהו, והוא לא חשב כך ולא השתמש בקופון ושילם מחיר מלא..:banghead:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ברור לי המחיר לפני ולאחר הנחה. זו חתיכת מציאה, תודה.

לאחר הנחה המחירים שם די בדיחה..

 

נראה לי שאלך על ה-E6330 אם לא יהיו מפרטים חדשים.

הוא מגיע עם 6 תאים וגם שאר הפרמטרים יותר טובים פרט למסך ולזכרון פנימי (שאותו ניתן להגדיל בזול יחסית).

בטריה חדשה תעלה כ-120$.

 

חבל שבאאוטלט לא ניתן לשדרג רכיבי חומרה.

באתר הרגיל ניתן לשנות את כל הקונפיגורציה ואז מדובר על דולרים עד עשרות דולרים בודדים.


×
×
  • תוכן חדש...