Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

עשיתי טיימינג לפני חודשיים , החליפו משאבת מים +רצועת טיימינג

בסוף הטיפול נאמר לי שלא הוחלף מותחן ברכב "כי לא היה צורך "

בדקתי היסטוריה של הרכב וניראה שלפני 5 שנים החליפו רצועה וגם כן לא מופיע המותחן בקבלות ,

ניראה שלא הוחלף ברכב מותחן אף פעם

...

 

בטיימינג האחרון "" שכחו"" להחליף רצועת מזגן סדוקה , עובד מוסך אמר לי ...

שאלות :

 

1 הייתכן וגם שכחו להחליף מותחן גם כן והוא הביא לי תירוץ שאמר לי " אין צורך להחליף מותחן ??

2 מדובר בכריזמה 2003 יתכן מותחן יחזיק 10 שנים ומעלה ?

3 במידה ואחזור למוסך בטענה שעל חשבונם להחליף לי מותחן ואני ישלם רק חלקים , ילך לי ?

פורסם

בלי להיכנס לעיניין בינך לבין המוסך...חשוב מאוד להחליף מותחנים בכל פעם המחליפים רצועה כי עלותם נמוכה והנזק שיכול להיגרם יקר מאוד (מפגש שסתום בוכנה). אני מחמיר ומחליף את מחזירי שמן.

פורסם

זה סיכון לא ממש מחושב- חלילה אם המותחן יתפרק הנזק יהיה גדול עד כדי שיפוץ ראש מנוע.

עבודת החלפת מותחן היא על הדרך ברוב המקרים למעט תשלום על מותחן/ים ומיסב מותח בחלק מהרכבים ככל שקיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כדאי להחליף את המותחנים בכל מקרה גם אם הוא תקין, כי אין לדעת כמה זמן הוא ישאר במצב תקין כי הוא לא חדש וכל רגע הוא עלול פתאום להרעיש ואחר כך להתפרק.

 

יש רכבים שלא מחליפים מותחנים בכל טיימינג אלא פעם כן ופעם לא.

 

ברכבך אם בפעם הקודמת לא הוחלפו אין סיבה שלא להחליף הפעם הזו שעשו טיימינג, מומלץ מאוד להחליף בכל טיפול טיימינג להחליף ולהיות בראש שקט כדי שלא יגרם נזק.

 

חזור למוסך ודרוש מהם להחליף את המותחנים מהסיבה שבפעם הקודמת הם לא הוחלפו והם היו צריכים להחליף בכל מקרה, מה שאתה תתעקש הוא שאתה תשלם רק עבור המותחנים, העבודה זה בעיה של המוסך שלא שאלו אותך.

פורסם

לא יודע למה לא החליפו כניראה שכחו אני לא ניסיתי לחסוך בכלל !!

גם לא שאלו אותי בכלל רק בסוף הטיפול אמרו לי אין צורך , וראיתי בקבלות שמעולם לא החליפו מותחן לרכב ....

 

מה מחיר מותחן ?

פורסם

תחזור למוסך ותבקש שיסבירו לך למה לא החליפו מותחן, לא יודע איך זה ספציפית ברכב שלך, אבל מותחנים בעצם מותחים את רצועת הטיימינג כדי ש "תשב" טוב ו.... נו, תהיה מתוחה ולא רופפת :) לכן המותחן בא במגע עם רצועת הטיימינג, החלק שבא במגע עם הרצועה זו חתיכת פלסטיק שנמצאת בקצה המותחן, הפלסטיק הזה נשחק, אתה לא רוצה שהפלסטיק במותחן יהיה שחוק עד כדי הגעה לברזל עצמו והברזל ויגע ברצועת הטיימינג ולא הפלסטיק.

 

פורסם

חזור למוסך ודרוש שיחליפו את המותחנים ודרוש להיות נוכח בזמן ההחלפה

שלם אך ורק על החלק במידה ולא חוייבת עליו בחשבונית ( בדוק האם חוייבת על רצועת תיזמון או על סט תיזמון)

דרוש כי העבודה תתבצע על חשבונם ואם יסרבו פנה לאיגוד המוסכים לטיפול בנושא

בנוסף פרסם את שם ומיקום המוסך למען אחרים יזהרו ממנו !!!

פורסם

לאחר בירור וטלפונים עם 2 מוסכים מורשים של הרכב קיבלתי את אותה תשובה!

 

 

טיימינג ראשון לאחר 5 שנים - אין צורך לאחר 5 שנים

 

טיימינג שני (לאחר 10 שנים) בספק עם להחליף מותחן בודקים רעש מיסבים - והיסתכלות - אין צורך = לא מחליפים

 

טיימינג שלישי מחליפים בטוח ....

 

מיצובישי כריזמה 2003

×
×
  • תוכן חדש...