Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מנוע 16V אז אפשר גם לבשל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

פורום מעפן, בא בן אדם ושואל איך לעשות ואתם מסבירים לו איך לא.

עזוב, אל תקשיב להם, הנה עוד טיפ:

דחוף לאגזוז נקניק טרי (אבל ככה שיהיה לגזים מקום לצאת), בסוף הטיול יש לך נקניק מעושן, יאמי יאמי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשהוא יתן גז הוא יעיף את זה. נבדק ונוסה עם תפו"א :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתם צוחקים?

אני מכיר אדם שבטיולי ג'יפים עוטף עם כמה שכבות של נייר כסף גוש בקר מתובל היטב, שם אותו צמוד למנוע של הסיקס.

אחרי כמה שעות טיול מוציא את הנתח ופורס. סיפור אמיתי לגמרי. לצערי (?) לא טעמתי.

לגבי השאלה הספציפית, כדי שתוכל לבשל חביתה המחבת צריכה להתחמם, אם תשים אותה על ראש מנוע, אני לא בטוח שיש מספיק נקודות מגע כשי שהיא תגיע לטמפ' עבודה. (המחבת, לא המנוע).

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

רואים שאתם צעירים.

 

בזמנו כשבצהל עוד היו ג'פסים (ולא באח"י) עשינו התערבות בינינו אם אפשר לטגן ביצה על מכסה המנוע (בלי מחבת ובלי כלום)

אז כנראה שבמכתש רמון באמצע אוגוסט כשהמנוע פועל, זה אפשרי.

לא רק אפשרי, החביתה מוכנה תוך 5 שניות.

 

אחרי זה היה נורא כיף להיות מרותקים שבת כי המג"ד (היום אלוף פיקוד דרום-טל רוסו) התעצבן:lol:

פורסם
עם DSG החביתה מוכנה תוך דקה

 

אם מנוע 16V אז אפשר גם לבשל.

 

אם ה-16V וה-DSG עטופים בפאביה ספורט, כן, בדיוק כמו זו שבסמלון שלי אפשר להכין שם ארוחה מלאה שתתחיל בקבבוני טלה, אסאדו בצלייה ארוכה וסיר חמין לנאדים ביום למחרת.

הקפה\תה ממתינים במחזיקי הכוסות (סטנדרטי מהמפעל).

 

:lol:

 

ולעניין השרשור,

 

עם מנוע 1100 לא הייתי בונה על משהו מעבר לחביתה עשויה ״בערך״.

אם אתה רוצה להמתין אני מחר שולח לך סטייקים ואנטיפסטי שאכין לך במיוחד על הסופרצ׳ארג׳ר.

 

:twisted:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, שכחת את הפויקה. לא בסדר!

אתם צוחקים?

אני מכיר אדם שבטיולי ג'יפים עוטף עם כמה שכבות של נייר כסף גוש בקר מתובל היטב, שם אותו צמוד למנוע של הסיקס.

אחרי כמה שעות טיול מוציא את הנתח ופורס. סיפור אמיתי לגמרי. לצערי (?) לא טעמתי.

בספר הבישול "בישולי הדרך", שמיועד לבישול בשטח, יש פרק שלם שמוקדש לבישול באמצעות החום ששורר בתא המנוע. רציני לחלוטין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אתה לא רציני אלעד, דובר בשרשור על תא המנוע, את הפוייקה מכינים שם באמצעות הגזים החמים שבדוד האחורי...

 

(בדיוק קיבלתי SMS מהרכב שהסיר ג׳חנון של שבת מוכן!!).

 

:lol:

 

וברצינות, גם לי יצא לראות איזה ספר בישול לשטח שהיה בוא כמה מתכונים שמשתמשים בחום המנוע.

 

בצבא היינו מכינים צנימים על מנועים של האמרים בשטח ועושים טוסטים על קסנונים כך שהכל אפשרי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

את הגלגל כבר המציאו. גם את הבישול על המנוע. וגם את גוגל.

כתבה עם מתכונים לעוף ממולא ושרימפס בעגבניות..

שימוש במנוע של טויוטה (באנגלית, עם תמונות, רק שהכל נראה שם נקי מידי, ואושריקו בטח יגיד: אמרתי לכם שבטויוטה הכל אפשרי)

עוד באנגלית, עם הפנייה לחוברת בישול שנכתבה של יעודה של הסעפת.

Manifold Destiny חוברת שזמינה באמאזון ב-$31, משומשות (לא יודע אם כולל שאריות אוכל) מ-$6 ומשהו.

כדי להתקמצן עוד קצת, הנה מה שכתוב בחוברת, בסוף יש חישוב כמה מיילים צריך למנה. תתרגם לבד לקילומטרים.

נתון בלעדי לחברי הפורום, שאף יצרן רכב לא מספק ! (הערכה של כ-60-80 ק"מ להכנת ארוחת צהריים על המנוע בזמן נסיעה)

 

אני תוהה איפה תמצא ביצים ואיך תסחב אותן כל היום בלי לשבור או לקלקל בחום. אבל אם מדובר בסיביר אז יש קירור טבעי , מצד שני היחס קילומטר/מנה יהיה גדול יותר.

 

תוספת - רעיון לשדרוג: תצטייד במיכל גדול עם מכסה שנסגר היטב ויכנס לתא המטען, מלא אותו מים, קנה אבקת כביסה וככה תוכל לעשות בזמן הנסיעה גם בישול וגם כביסה !

book.jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

עוד קצת...

 

כעת אני מבין בשביל מה שמים ספויילר אחורי. אפילו בפורש. ואתם חשבתם שזה רק דאווין

 

את הרעיון של בישול בדרך אפשר לקחת רחוק - לעצב חלק מרכב ישן בתור מטבח נגרר

PK2.jpg

PK.jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...