Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

בעוד כחודש אני יוצא לטיול עם רכב ובלי יותר מדי ציוד,

אני חושב לקחת מחבת ולהשתמש בראש המנוע (כשהרכב פועל אחרי נסיעה ) בתור מקור החום,

 

זה יעבוד? או שבישול חביתה ייקח שעה?

----

פורסם

בטיול הפורום לאילת, אי שם ב2004, הכנו נקניקיות על ראש מנוע של 205GTI, ממש על המנוע, לא מחבת ולא בטיח, היה לא רע, שאריות השמן הוסיפו אחלה טעם.

haters will hate

פורסם

בנצי הייתכן כי אתה מסגיר את תפקידה של ה205 של רזמל?

 

קח גזיה מתקפלת עם להבת טורבו מחבת בגודל של ביצה אחת ויאללה הפועל או מכבי או בית"ר או אחי מה שאתה רוצה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

קח גזיה מתקפלת עם להבת טורבו מחבת בגודל של ביצה אחת ויאללה הפועל או מכבי או בית"ר או אחי מה שאתה רוצה.

 

גזייה וגז לא ממש יתאימו, כי הטיול לא בארץ.

לגבי המנוע - ניסן מיקרה 1100.

----

פורסם

מניסיון זה אפשרי, אבל לחלוטין לא אידיאלי.

עדיף להדליק אש, מאפשר לך להתחמם, לעשות קפה או תה ולבשל עוד דברים חוץ מחביתה, ואח...האווירה....

פורסם

אתה רציני? אתה נוסע לחו"ל אבל רוצה להתחיל להכין חביתות על ראש מנוע של ניסאן אקו מיקרה 1100 מושכרת מסקנה?!

תקנה גזיה בשדה תעופה בכמה גרושים וזהו..

פורסם
בטיול הפורום לאילת, אי שם ב2004, הכנו נקניקיות על ראש מנוע של 205GTI, ממש על המנוע, לא מחבת ולא בטיח, היה לא רע, שאריות השמן הוסיפו אחלה טעם.

 

שמעתי שהיא לא הייתה סטנדרטית, אבל מוסבת לגזיה?

משכנתא זה קל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתכלס- יכול בהחלט להיות שאפשר. אתה רק צריך שלרכב יהיה מכסה שסתומים גלוי ממתכת, רחב ושטוח.

עריכה- אתה הולך לעשות את זה בחו"ל עם רכב השכרה? לאן אתה נוסע, לכפרים נידחים ברוסיה?! :)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תוכנית הבישול המוטורית פרק א':

לוקח כבודו פונטו ישנה שראתה מים במקום נוזל קירור כל ימי חייה.

שותל במנוע צמד דגים מכוסים בנייר כסף. נוסע עד שהרכב מתחמם וגומר מנוע.

נתקע בצד הדרך ונהנה מהדגים המוכנים.

 

 

ניתן לבצע בעוד רכבים הנוטים להתחמם

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

 

 

בעוד כחודש אני יוצא לטיול עם רכב ובלי יותר מדי ציוד,

אני חושב לקחת מחבת ולהשתמש בראש המנוע (כשהרכב פועל אחרי נסיעה ) בתור מקור החום,

 

זה יעבוד? או שבישול חביתה ייקח שעה?

 

חסכתי לך את האבטיח.

 

IMG_20130718_103822.jpg

 

אם ייצא לי מחר אצלם לך ג'אנט שעבר הסבה למנגל. המלצת השף - אנטרקוט עם נגיעות רפידות ברוטב נוזל בלמים.

פורסם

^

מזכיר לי את הצבא, היינו לוקחים פחיות לוף ותוקעים אותם מתחת למכסה מנוע של ההאמר, שניים-שלושה סיבובים וזה היה מוכן...

(עד כמה שלוף יכול להיות מוכן):wink:

פורסם

בחיי שאני לא מבין על מה אתם מדברים,

בעוונותי הייתה לי פיאט אונו (יימח שמה וזכרה ) ואני לא אשכח את כל הפעמים

שנתקעתי איתה ובחלק מהפעמים גם לא היה עלי מצת להדליק סיגריה

בהמתנה לגרר והייתי מצמיד את הראש לסעפת כדי להדליק סיגריה.

אפילו עשן לא יצא.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...