Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סינגל חדש ללהקה שלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין יותר מידיי מה לפרט,פשוט אתן לכם לשמוע ואקווה שתאהבו 8)

כמובן שלייקים לקבוצה בפייסבוק יתקבלו בברכה ;)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ob3SEY-LlXo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לינק למי שלא פועל:

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

שמעתי ואהבתי.

קול מעניין לסולן, מה תפקידך בכח?

 

עריכה:בסרטון אחר שלכם ראיתי שמדובר בכלל בסולנית:-D

טוב, אחרי אסף אבידן אני כבר לא תמיד בטוח:lol: .

Gn'f'R

פורסם
שמעתי ואהבתי.

קול מעניין לסולן, מה תפקידך בכח?

 

עריכה:בסרטון אחר שלכם ראיתי שמדובר בכלל בסולנית:-D

טוב, אחרי אסף אבידן אני כבר לא תמיד בטוח:lol: .

 

אכן סולנית,והיא מעולה :)

אני הבאסיסט.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

מעט ביקורת בונה לאחר שצפיתי בהופעה שלכם;

ההרכב נשמע "חסר" איפשהו בעוד הגיטרה מנסה למלא

נפח (באופן די מונוטוני/חד גוני) שלעניות דעתי קצת גדול עליה.

גיטרה נוספת,כלי נשיפה או קלידים יעשו את ההבדל.

Gn'f'R

פורסם
מעט ביקורת בונה לאחר שצפיתי בהופעה שלכם;

ההרכב נשמע "חסר" איפשהו בעוד הגיטרה מנסה למלא

נפח (באופן די מונוטוני/חד גוני) שלעניות דעתי קצת גדול עליה.

גיטרה נוספת,כלי נשיפה או קלידים יעשו את ההבדל.

 

אוקיי תודה רבה,

אולי בגלל האיכות סאונד הירודה של ההופעות אתה ממש מרגיש בחלל הריק הזה,

בעקרון חשבנו כמה פעמים על להוסיף עוד איזה כלי,אבל רק להלקלטות,וכשחשבנו על זה לעומק סתם התבאסנו להביא עוד מישהו מבחוץ ושהוא יתחיל לכתוב לו ליינים ולהקליט אותו ועיניינים כאלה ואחרים.

ובנוסף,הקלטנו בלייב,אני מאמין שיהיה מאוד קשה להביא מישהו שישב איתנו טוב על הביט בצורה מושלמת כמו שאנחנו עשינו.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
זו רק דעה אישית שלי-ואולי היא שגוייה.

אם תופיעו באזור הדרום אשמח להגיע.

המון בהצלחה ותמשיכו להפגיז!

תודה רבה!

אם נופיע אעדכן,למרות שזה קצת נדיר כרגע כשרוב ההרכב בצבא :cry:

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

תודה רבה לכולם !

 

 

מי כותב את החומרים?

הגיטריסט כותב מילים ואת התפקיד של הגיטרה ואז בא אליינו לחזרה,משמיע לנו,ואם אנחנו אוהבים אז כל אחד ניגש לכלי שלו ובונה את הליין לכלי שלו.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

×
×
  • תוכן חדש...