Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך זה סותר את הטענה שלי שהרבה מכוניות תוכננו כהאצ'בק ובהמשך התווסף בגאז'?

סתם ציינתי הערה. חשבתי שאתה מתייחס רק להאצ'בק משפחתי, שממנו התחיל השרשור.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל יש לו מרצדס אז זה הופך את הניסוי לפשוט יותר - בעזרת כלים שכבר קיימים אצלו, וכאלה שהם תלויי זמן (גשם מלוכלך)

 

ד"א זה עבד עם E קלאס דור אחד לפני מה שיש לו, היה לכלוך מגעיל ובוצי

היה לי גם W210 ויש לי W211 בשני הרכבים לא היו בעיות לכלוך בגלל גשם.ייתכן שגם היה ציפוי מיוחד, אבל יש לרכב ניקוזים כשכל המים ירדו לתעלות ולכלוך לא נשאר על השמשה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
כנראה שכן, הרי אם לא כך היו מציידים את כל הרכבים במגב אחורי.

 

שוב, גם בסדאן השמשה האחורית תתלכלך אבל בהאצ׳בק או סטיישן היא כנראה תתלכלך יותר.

 

מגשם בלבד החלון האחורי של האצ'בק לא יתלכלך יותר מאשר של סדאן בחיים

מה שאתה טוען הוא פיזיקלית לא הגיוני

 

בשביל ללכלך שמשה אחורית של האצ'בק הגשם צריך לרדת בזווית של 40-50 מעלות לפחות, ובכיוון הנכון.

בשביל ללכלך שמשה אחורית של סדאן הגשם יכול להיות במגוון זוויות רחב מאוד (כל מה שילכלך האצ'בק + עוד איזה 40-50 מעלות נוספות).

 

היה לי גם W210 ויש לי W211 בשני הרכבים לא היו בעיות לכלוך בגלל גשם.ייתכן שגם היה ציפוי מיוחד, אבל יש לרכב ניקוזים כשכל המים ירדו לתעלות ולכלוך לא נשאר על השמשה.

 

ניקוזים רלוונטיים אך ורק בגשם רגיל, בגשם מלוכלך אין טעם לניקוזים כי הלכלוך נשאר על השמשה ומתייבש

אם יש לך ציפוי מיוחד כזה או אחר זה לא רלוונטי לשאלה תיאורטית וכללית לגבי האצ'בק מול סדאן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מגשם בלבד החלון האחורי של האצ'בק לא יתלכלך יותר מאשר של סדאן בחיים

מה שאתה טוען הוא פיזיקלית לא הגיוני

 

בשביל ללכלך שמשה אחורית של האצ'בק הגשם צריך לרדת בזווית של 40-50 מעלות לפחות, ובכיוון הנכון.

בשביל ללכלך שמשה אחורית של סדאן הגשם יכול להיות במגוון זוויות רחב מאוד (כל מה שילכלך האצ'בק + עוד איזה 40-50 מעלות נוספות).

 

 

בפעם ה-1.7 מיליון- מדובר על מצב נסיעה בו יש זרימת אויר על השמשה האחורית בסדאן לעומת מערבולת אויר בהאץ' ובסטיישן.

 

הנה, בוא תראה איך נראית זרימת אויר על שמשה אחורית של האצ'בק:

http://www.youtube.com/watch?v=TtLh2P56LvY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ובוא תראה איך זה נראה על סדאן\קופה:

http://www.youtube.com/watch?v=XRb87JoX8kI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מה בין הסרטונים האלה וגשם?

 

כל מה שהסרטונים האלה מראים זה שבתנועה (שאני לא מכיר אף בעל מכונית שהרכב שלו נוסע 24/7/365) הגשם (אולי) יעוף הלאה מהשמשה האחורית של הסדאן - תלוי במשקל והתנגדות הלכלוך שהגשם מוריד איתו.

 

אפילו לא קרוב לטענה שלי

יותר מזה הסרטון הראשון מראה לך במפורש שבתנועה גשם בכלל לא יגיע לחלון האחורי של האצ'בק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אתה צודק עוד יתרון לטובת הסדאן הוא חלוקת המשקל.

 

לא נכון.

 

כמו שכתב:

 

אם כבר חלוקת המשקל בהצ'בק עדיפה. הסרח העודף בסדאן...

 

אתה רווק - נוסע לבד, מכסימום עם החברה. נראה אותך כאשר יהיו לך 2-3 ילדים. תוכל להסתדר עם רכב קצר, אבל תעדיף את הארוך.

 

להאצ' יתרון נוסף גדול, אפשר לקפל את המושבים האחוריים.

3 ילדים זו כבר בעיה אחרת, אבל עם שניים אתה יכול לקפל מושב אחד ולקבל יכולת הטענה שאין לך בסדאן.

 

היתה לי סובארו B4 (לא רכב קטן...), אבל מבחינת פרקטיות, הלאון הנוכחית לוקחת בלי בעיה. למרות תא המטען הגדול של ה-B4, הגמישות (והגובה) של הלאון לוקחת. היא הורידה לאילת שני מבוגרים, ילדה, שתי כלבות (בינונית וקטנה), שני זוגות אופניים (גלגלים מפורקים) וציוד לסוף השבוע. ב-B4 זה לא היה עובד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא נכון.

 

כמו שכתב:

 

 

 

 

 

להאצ' יתרון נוסף גדול, אפשר לקפל את המושבים האחוריים.

3 ילדים זו כבר בעיה אחרת, אבל עם שניים אתה יכול לקפל מושב אחד ולקבל יכולת הטענה שאין לך בסדאן.

 

היתה לי סובארו B4 (לא רכב קטן...), אבל מבחינת פרקטיות, הלאון הנוכחית לוקחת בלי בעיה. למרות תא המטען הגדול של ה-B4, הגמישות (והגובה) של הלאון לוקחת. היא הורידה לאילת שני מבוגרים, ילדה, שתי כלבות (בינונית וקטנה), שני זוגות אופניים (גלגלים מפורקים) וציוד לסוף השבוע. ב-B4 זה לא היה עובד.

 

 

צודק טעות שלי :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.


×
×
  • תוכן חדש...