Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סיאט איביזה 2003, ידנית, מנוע 1.4, 150000 ק"מ

לאחרונה אני נתקל לפעמים בבעיות כנראה באימובילייזר,

הרכב פשוט מסרב להניע, המנורה הצהובה עם המפתח מהבהבת לזמן בלתי מוגדר.

ניסיתי להשתמש בשתי המפתחות שיש לי אבל זה לא עזר.

מצורף לינק לסרטון עם התקלה...

youtube.com/watch?v=xpQ-q9iUKNs

מישהו נתקל בבעיה? יודע מה אפשר לעשות?

 

תודה מראש

פורסם

יש לך 2 מקומות,שאליהם כדאי לגשת לאבחון התקלה (אם אתה מאיזור המרכז)

מוסך רון,מתמחה ברכבי קונצרן VAG או אוו ספידומטרים (מקום שמתמחה בתיקון לוחות שעונים לרכב).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יש לך 2 מקומות,שאליהם כדאי לגשת לאבחון התקלה (אם אתה מאיזור המרכז)

מוסך רון,מתמחה ברכבי קונצרן VAG או אוו ספידומטרים (מקום שמתמחה בתיקון לוחות שעונים לרכב).

 

היי, אני מאיזור עפולה...

 

אתה חושב שהבעיה יכולה להיות בספידומטר עצמו? האם שם נמצא ה"מחשב" של האימובילייזר?

פורסם

בעפולה יש לך את מוסך משארקה מורשה היבואן- קח בחשבון מחירים יקרים להחריד (בגלל היותו מורשה).

אם אתה מכיר מקום שמתעסק עם התקנות /אביזרי רכב עדיף לפנות אליו ובמידה ויתברר,שהבעיה בלוח השעונים תצטרך לפנות למכון לספידומטרים באיזור הצפון (ככל הידוע לי יש אחד קרוב למשרד הרישוי בצומת וולקן ליד מכוני הטסטים השונים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יש או היה קודן ברכב? יכול להיות שהבעיה היא משם עקב ניתןק אימובילזר מקורי.

 

שלילי. לא היה קודן. מדובר נטו על האימובילייזר המקורי של הרכב...

פורסם

יש לך גישה לVAGCOM? מה קורה שהרכב כן מניע? קרה בעבר ששני המפתחות היו ביחד על אותו מחזיק מפתחות כאשר נסית להתניע את הרכב? אני גר בביקעה אם תיהיה באזור אז נבדוק ביחד מה הקוד תקלה אשר מופיע לך .

איזה יד הרכב?

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן בשרשור שצירפו כאן זו אותה התקלה כמו אצלך .

אם תרצה אתה מוזמן אלינו לבדיקה מקצועית ללא תשלום .

אם אכן התקלה היא בלוח אז תוכל לצאת אחרי כמה שעות עם הרכב מתוקן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...