Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Maserati Ghibli


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזרטי גיבלי אמנם נחשפה בחודש אפריל, אך כעת אנחנו מקבלים הצצה פנימה באמצעות מספר מבחני דרכים ואוסף תמונות חדשות.

 

410211_1418_big_2013-maserati-ghibli-83.jpg

 

Maserati Ghibli: First Drive / motoring.com.au

 

Maserati Ghibli diesel / AutoExpress

 

Maserati Ghibli / CAR review

 

Maserati Ghibli Diesel first drive review / Autocar

 

First drive: Maserati Ghibli review / carsguide

 

Maserati's slick new 2014 Ghibli gets driven / Road & Track

 

Maserati Ghibli S Q4 drive review / AutoWeek

 

410211_2837_big_2013-maserati-ghibli-712.jpg

410211_7791_big_2013-maserati-ghibli-75.jpg

410211_5392_big_2013-maserati-ghibli-74.jpg

410211_7351_big_2013-maserati-ghibli-621.jpg

410211_7571_big_2013-maserati-ghibli-39.jpg

410211_2369_big_2013-maserati-ghibli-66.jpg

410211_4381_big_2013-maserati-ghibli-341.jpg

410211_2071_big_2013-maserati-ghibli-531.jpg

410211_8834_big_2013-maserati-ghibli-36.jpg

410211_9006_big_2013-maserati-ghibli-77.jpg

 

U.S. 2014 Maserati Ghibli order guide

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עוד יצירת מופת איטלקית!

מישהו יכול להסביר לי לאיפה נעלמה הקורה המרכזית באחת התמונות?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית מתומחרת כמו ב.מ.וו סדרת ה 5, היא לא מכונית לעשירון העליון.

היא יכולה להמכר במספרים יפים.

לא נראה לי שסמל"ת חשבו על זה שהם נתנו לזהר אלון להיות היבואן ולא נראה לי שזהר אלון יכול לעמוד במכירות מספר גדול של מכוניות ולתת להם שרות.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד יצירת מופת איטלקית!

מישהו יכול להסביר לי לאיפה נעלמה הקורה המרכזית באחת התמונות?

הוסרה באמצעות פוטושופ כדי להציג/להדגיש את פנים הרכב (בהנחה כי אתה מתייחס לתמונה עם ריפודי עור בצבע אדום).

 

המכונית מתומחרת כמו ב.מ.וו סדרת ה 5, היא לא מכונית לעשירון העליון.

היא יכולה להמכר במספרים יפים.

לא נראה לי שסמל"ת חשבו על זה שהם נתנו לזהר אלון להיות היבואן ולא נראה לי שזהר אלון יכול לעמוד במכירות מספר גדול של מכוניות ולתת להם שרות.

יש לא מעט ביקורת על סמל"ת, אך ספציפית במקרה הזה ניתן לומר להגנתם כי כאשר נדרשו לממש או לדחות את זכות הראשונים להפוך ליבואן פרארי/מאזרטי בא"י, ככל הנראה לא היו מודעים באופן מלא לתוכניותיו העסקיות של מנכ"ל פיאט סרג'יו מרקיונה בכל הנוגע למאזרטי. כך או אחרת, הפסד שלהם.

 

הגיבלי הוא רכב "המוני" ראשון עבור מאזרטי (הקווטרופורטה מפאת מחירה, בדומה לגראן-טוריסמו, פונה לקהל יעד מצומצם בהרבה.) ואם אוטו איטליה יתנהלו נכון, הם יכולים להגדיל את כמות המכירות שלהם בצורה נאה מאוד. בנוגע לתשתית שירות, אני מאמין שאם זוהר אלון אכן ירצה לנצל את המומנטום של מאזרטי, יוכל לגייס את ההון הדרוש כדי להגדיל את תשתית השירות עבור כמות מכירות גבוהה (אפשרית) בהרבה. עסקיו המניבים באמת אינם "אוטו איטליה" (כרגע לפחות) וממילא השלב הקשה מאחוריו (הקמת "אוטו איטליה").

 

עוד פעם אתה והשרשורים שלך ;)

מזראטי כהרגלם, שלמות.

חיכיתי... :)

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיבלי הוא רכב "המוני" ראשון עבור מאזרטי

 

זה לא אמור להיות ככה! אם תגיד לי מזארטי גיבלי, אני אוטומטית אחשוב על:

 

1967_Maserati_Ghibli_Coupe_Rene_Staud_01.jpg

 

maserati_ghibli_ss_2.jpg

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Cuore Sportivo כותב :

הגיבלי הוא רכב "המוני" ראשון עבור מאזרטי (הקווטרופורטה מפאת מחירה, בדומה לגראן-טוריסמו, פונה לקהל יעד מצומצם בהרבה.)

 

אז מסתבר שזה לא מדוייק עובדתית והסטורית.

 

מסתבר , שאין חדש תחת השמש. חברת מזארטי בעבר דווקא כן הוציאה רכבים "המוניים" ושאינם אקזוטיקה ספורטיבית לפלח שוק פרימיום העליון.

 

מי שמכיר את הסטוריית המותג של מזארטי בטח שמע על משפחת ה"ביטורבו" שהייתה חוט השידרה של החברה בשנות ה - 80

וה - 90. משפחת דגמים זו החליפה את ה SUPERCARS שקדמו להן והיו זולות ו"עממיות" יותר. בדיוק כמו הג'יבלי החדשה.

 

היו דגמי קופה, ספיידר וגם סאלון "קטנה". מכונית הסאלון הזו כונתה 420/425/430 בשנים שונות. היא שווקה כאחות הקטנה והזולה של הקוואטרופורטה הגדולה ("רויאל").

 

למשל, בשנת הדגם 1984 מזארטי פרצו במתקפה שיווקית לשוק האמריקאי עם דגמי הביטורבו. בשנה זו מכרו בארה"ב מעל 2000

יחידות. דגם ה - 425 סאלון היה מתומחר בארה"ב ב - 29,990 $.

נתוניו : בסיס גלגלים 2.60, אורך 4.40, מנוע V6 עם 2.5 ליטר וצמד מגדשי טורבו עם 185 כ"ס.

 

באותה שנה BMW הציעו בשוק האמריקאי סדרה 5 דגם 533 במחיר 30,305 $. (בסיס גלגלים 2.62, מנוע 6 בטור עם 181

כ"ס).

 

בשנת המודל 1989 מזארטי הציעו בארה"ב את דגם 430 המשופר עם 2.8 ליטר, צמד מגדשי טורבו ו - 225 כ"ס .

ה - 430 תומחרה - 41,500 $. ה"מתחרה" הבווארית הציעה באותה שנה שני דגמים בסדרה 5 : 525 ב - 37,000 $ עם 168 כ"ס ודגם הבכיר 535 עם 208 כ"ס במחיר של 43,600 $.

 

משפחת הביטורבו שבתחילה זכתה בארה"ב להצלחה יחסית ("אקזוטיקה איטלקית במחיר סביר") סבלה מאמינות נמוכה ותחזוקה

מסורבלת דבר שגרם לכשלון מסחרי. אם בשנת 84' נמכרו מעל 2000 יחידות הרי ב1989 נמכרו בארה"ב רק 240 יחידות.

 

מעניין מה תהייה הצלחת הג'יבלי החדשה מול סדרה 5 הנוכחית...

425.jpg

425a.jpg

425b.jpg

425c.jpg

430.jpg

430a.jpg

430c.jpg

430d.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אתה כמובן צודק, אין מדובר על הדגם הראשון אי פעם של מאזרטי בטווח מחיר זה, אך מה שאתה מדבר עליו היה מזמן וחסר כל רלוונטיות להיום. אולי לא התנסחתי במדויק, אך כוונתי הייתה שזהו הדגם הראשון של מאזרטי, בשנים האחרונות, שיאפשר למאזרטי לפנות לקהל יעד חדש ורחב יותר.

 

הדגמים החדשים של מאזרטי מהווים קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדגמי עבר, ואם בעבר היו פערי איכות בין מאזרטי לגרמנים היום הפערים הללו מצומצמים למדי.

מסתמן כי הקווטרופורטה והגיבלי אינן מציעות את אותה רמת נוחות ונינוחות שניתן למצוא אצל חלק מהמתחרות, וגם אינה עומדת בקנה אחד עמן בכל הנוגע למערכות "חכמות" שונות (שיוט מונחה רדאר, בקרת סטייה מנתיב ועוד). מצד שני, נראה כי אף אחת ממתחרותיה אינה מציעה את איכויות הניהוג, העיצוב, הצליל והסגנון של מאזרטי. כאשר משווים את מאזרטי לגרמניות (או יגואר), יתרון נוסף שיש למאזרטי הוא בייחודיות המותג. מי שיקנה מאזרטי לא ינהג ברכב אשר מקוטלג עמוק בתוך Mainstream traffic, לא תפיסתית, לא ויזואלית וגם לא קולית.

 

בכל הנוגע לגיבלי, כאשר אתה לוקח את כל השיקולים הנ"ל ומציע אותם בחבילה נגישה יותר מבחינת מחיר, אני מאמין כי מאזרטי יצליחו לעמוד ביעד שהציבו לעצמם - 50,000 מכירות בשנה - ואולי אף לעבור אותו.

הנה עדות ראשונה לכך: http://www.autoedizione.com/maserati-ghibli-is-selling-well/

 

נ.ב. Ghibli = גיבלי, Gibli = ג'יבלי. הרכב נקרא גיבלי/Ghibli ;-)

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוסרה באמצעות פוטושופ כדי להציג/להדגיש את פנים הרכב (בהנחה כי אתה מתייחס לתמונה עם ריפודי עור בצבע אדום).

 

לזה התכוונתי

אם זה פוטושופ אז מאוד איכותי!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה פוטושופ? כל התמונות פה הן הדמיות, לכן לא היה להם כל כך קשה להוריד איזה חלק שהם רוצים מההדמיה, בדיקו כמו שיש תמונה שהאוטו שקוף ורואים את כל מערכת ההנעה, והכסא השקוף שנותן לראות את המנגנון שלו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...