Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שהתיבת הילוכים בסוניק 2013 בעייתית, מישהו יודע האם זה נכון? ובכללי מישהו יכול להגיד איך הרכב חוות דעת /ביקורת וכו'..?

פורסם

ממש לא. אם כבר התיבה כוילה מחדש וכעת מתפקדת טוב בהרבה. זאת המתיחת פנים המדוברת של הסוניק.

קצת פרטים על הרכב:

המיני משפחתית הבטיחותית ביותר בקטגורייה.

מגיעה בגרסאות סדאן ו-HB בעלות מנוע 1.6 ל' (116 כ"ס), מערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חנייה אחוריים וחישוקי אלומיניום. לכל אלה מצטרפים חלון גג, מערכת MY LINK – מערכת המולטימדיה של שברולט (בדגמי הפלטינום).

בדגם 2013 של הסוניק הותקנה תיבת 6 הילוכים חדשה אשר מורידה את פליטת המזהמים (ירידה מקבוצה 7 לקבוצה 4 בדרגות המיסוי הירוק) ומשפרת את צריכת הדלק (10 אחוז בהשוואה לדגם 2012).

פורסם
ממש לא. אם כבר התיבה כוילה מחדש וכעת מתפקדת טוב בהרבה. זאת המתיחת פנים המדוברת של הסוניק.

קצת פרטים על הרכב:

המיני משפחתית הבטיחותית ביותר בקטגורייה.

מגיעה בגרסאות סדאן ו-HB בעלות מנוע 1.6 ל' (116 כ"ס), מערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חנייה אחוריים וחישוקי אלומיניום. לכל אלה מצטרפים חלון גג, מערכת MY LINK – מערכת המולטימדיה של שברולט (בדגמי הפלטינום).

בדגם 2013 של הסוניק הותקנה תיבת 6 הילוכים חדשה אשר מורידה את פליטת המזהמים (ירידה מקבוצה 7 לקבוצה 4 בדרגות המיסוי הירוק) ומשפרת את צריכת הדלק (10 אחוז בהשוואה לדגם 2012).

אם ממש לא אז למה היה צריך כיול מחדש ובהמשך כתבתה וכעת מתפקדת טוב בהרבה מסקנה שהיו אלו שהם בעיות.

 

התגובה שלך היתה צריכה להיות, היו בעיות אך כיום נפתרו במסגרת כיול מחדש שעשה היצרן או לכתוב שהיו בעיות עם הדגמים הקודמים ועכשיו בדגמי 2013 יש גיר אחר כלל שעדיין לא ברורה אמינותו .

×
×
  • תוכן חדש...