Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצת מוזרה :-)

 

הבעלים הקודמים של הרכב שלי החליט שלא מתחשק לו להוריד את מדבקת הרישוי השנתית כאשר הוא מקבל חדשה, וקיבלתי את הרכב עם 2 טורים יפים של מדבקות רישוי. אני רוצה לקלף את כל הישנות ולהעביר את האחרונה מאמצע הזכוכית לפינה. מישהו אי פעם ניסה לגרד את המדבקה ולהעביר אותה מקום? זה אפשרי? או אחרי הקילוף אני יצטרך ללכת ולשלם עם מדבקה חדשה (כנראה שאם כן אני יוותר על הבלגן...) :lol:

פורסם

אתם מודעים לזה שאין חובה בחוק להדביק את המדבקה כן? תוריד אותה ותצמיד אותה לרשיון רכב, מספיק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אפשרי. ביצעתי בעבר. תתחיל בלהתאמן על אלה משנת 97. עד שתגיע ל-2007, כבר תהיה מומחה.:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אתם מודעים לזה שאין חובה בחוק להדביק את המדבקה כן? תוריד אותה ותצמיד אותה לרשיון רכב, מספיק.

צודק. אין חובה כזו.

אם החלטת להוריד - קח סכין גילוח שטוח/להב רחבה של סכין יפנית - ותוכל להוריד (בזהירות) את המדבקות.

alfa 156 2.5.

פורסם

להוריד זה לא בעייה. סכין גילוח או סכין יפני או סקרייפר.

הבעייה היא איך להדביק חזרה בצורה אסטתית. (נכון לא חובה לנסוע עם המדבקה) אבל אם בכל זאת רוצים? איך?

פורסם

ועוד דבר, איך להוריד את השאריות דבק שנשארו על הזכוכית? נסיתי לשפשף קצת עם סקוץ, מהר מאוד הבנתי שזה סורט את הזכוכית :-)

פורסם

אני לא חושב שניתן לקבל מדבקה חדשה.

פשוט שימו לב שעל המדבקה יש קוד סידורי שהוא נמצא מודבק על הרישיון והם שניהם תואמים.

Polo 2012

פורסם

יש מקור לאמירה שאין חובה להדביק את המדבקה על השמשה?

יש חוק שמחייב בכלל שתהיה המדבקה?

 

מה המטרה של המדבקה בכלל? הרי, יש לי טסט לרכב.. מה עוזרת לי המדבקה?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
ועוד דבר, איך להוריד את השאריות דבק שנשארו על הזכוכית? נסיתי לשפשף קצת עם סקוץ, מהר מאוד הבנתי שזה סורט את הזכוכית :-)

 

אלכוהול/אצטון.

×
×
  • תוכן חדש...