Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסדר, ירדתי מהסרט.

 

עכשיו לך תדע איפה הבנאדם עשה את העבודה, במוסך של פיאט או אצל מוחמד בפאתי רמאללה.. וגם כאלו יש.

 

מאד קשה לי להאמין שיש כאלו שיעשו ראש מנוע לפונטו בת 10 במורשה, ואם כן אז לך תמצא אותם.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בסדר, ירדתי מהסרט.

 

עכשיו לך תדע איפה הבנאדם עשה את העבודה, במוסך של פיאט או אצל מוחמד בפאתי רמאללה.. וגם כאלו יש.

 

מאד קשה לי להאמין שיש כאלו שיעשו ראש מנוע לפונטו בת 10 במורשה, ואם כן אז לך תמצא אותם.

 

 

יש דבר כזה שנקרא קבלה. יש, אז יש. אין, אז אין.

פורסם

נתחיל מזה, 600 ק״מ זה במקרה הגרוע מכל, זאת הייתה התשובה לבעליה של המזאדה הזללנית שעושה במקרה הטוב 400 ק״מ.

כן, אפשר להגיע לצריכה מדהימה עם הספייס, צריך לדעת לתכנן את הדרך נכון, צריך רכב תקין, וצריך רגל קלה והרבה סבלנות, לרוב אני משייט במהירות גבוהה ונותן קיקים בעליות כי פשוט נמאס לי להיסחב באיטיות, בגלל זה הצריכה אצלי קצת פחות ממעולה, בכל זאת שניסיתי להגיע לצריכה מעולה הצלחתי להוציא את התוצאות שכבר ציינתי לך.

 

חוץ מזה, אולי פעם אחת בכל מהלך הבעלות הצלחתי לדחוס 45 ליטר, וגם זה בגלל ששכחתי את הויזה בבית אז משכתי, אני תמיד מתלדק איך שנדלקת הנורה (מה שאומר שנשאר כ200 וקצת פחות קילומטר לנסוע) הסיבה היא שכאשר המיכל ברבע האחרון ומטה ריק אז המשאבת דלק מתקררת פחות טוב, וזה יכול לפגום בה לטווח הארוך.

 

לגבי ראש משופץ, אני פוסל תמיד!

דבר ראשון, בודדים המקרים בהם הראש מוחלף ביחד עם רכיבים נוספים שקשורים לפריצתו, יש סיבה שראש נפרץ, ולשפץ את הראש לא מבטיח שהוא לא ייפרץ שוב, אלא עם כן יודעים למה הוא נפרץ מלכתחילה ומחליפים גם את זה, לא זול והרבה לא עושים זאת בטח שלא ברכב זול שכזה, וגם אלו שכן עושים זאת אני בספק עם יש להם קבלה או שעשו זאת במורשה, אבל בכל כלל יש יוצא מן הכלל, על כל מקרה תמיד עדיף מקורי.

אצלי 167 עם ראש מקורי, ויש לו עוד שנים ארוכות עם אופן הטיפול שהרכב זכה אצלי ואצל הבעלים הקודמים, עכשיו תחשוב לבד למה רכבים כמו שלי עושים ראש כבר ב160 ולמה שלי לא, רמז, זה קשור לתחזוקה כמו שצריך ומעבר לזה.

 

 

שוב, יש המון סיבות שראש נפרץ, וזה שהוחלף ראש לא אומר שהוא לא ייפרץ שוב עד שיעלו על מה שגורם לזה לקרות.

 

המלצה אישית, וגם מכלל בעלי פיאטים שמורות, לא לגעת בשום פנים ואופן, להתרחק כמו מאש, מרכב שלא טופל עם נוזל קירור איכותי, כלל ברזל!! לא משנה מה מצב הרכב או הנתונים, אל תיגע פשוט ברכב כזה!

 

אני לא יודע אם אתה מחפש ספייס לפי תקציב ומקליד בחיפש ״ספייס עד 7 אלף״ ואשכרה מחפש למצוא אחת שמורה, או שאתה מחפש רכב שמור לטווח ארוך עם השקעה ראשונית שתשתלם.

בכל מקרה, אני קצת רומז אבל יש לכם אחת כזאת מתחת לאף, ואולי כמה שיותר תסתובבו בשוק ותראו איזה זבל מוטורי יש אולי תשכילו ותצרו איתי קשר, על כל מקרה אני בינתיים משתעשע מהמשחק של ״אמרתי לכם״.

פורסם
נתחיל מזה, 600 ק״מ זה במקרה הגרוע מכל, זאת הייתה התשובה לבעליה של המזאדה הזללנית שעושה במקרה הטוב 400 ק״מ.

כן, אפשר להגיע לצריכה מדהימה עם הספייס, צריך לדעת לתכנן את הדרך נכון, צריך רכב תקין, וצריך רגל קלה והרבה סבלנות, לרוב אני משייט במהירות גבוהה ונותן קיקים בעליות כי פשוט נמאס לי להיסחב באיטיות, בגלל זה הצריכה אצלי קצת פחות ממעולה, בכל זאת שניסיתי להגיע לצריכה מעולה הצלחתי להוציא את התוצאות שכבר ציינתי לך.

 

חוץ מזה, אולי פעם אחת בכל מהלך הבעלות הצלחתי לדחוס 45 ליטר, וגם זה בגלל ששכחתי את הויזה בבית אז משכתי, אני תמיד מתלדק איך שנדלקת הנורה (מה שאומר שנשאר כ200 וקצת פחות קילומטר לנסוע) הסיבה היא שכאשר המיכל ברבע האחרון ומטה ריק אז המשאבת דלק מתקררת פחות טוב, וזה יכול לפגום בה לטווח הארוך.

 

לגבי ראש משופץ, אני פוסל תמיד!

דבר ראשון, בודדים המקרים בהם הראש מוחלף ביחד עם רכיבים נוספים שקשורים לפריצתו, יש סיבה שראש נפרץ, ולשפץ את הראש לא מבטיח שהוא לא ייפרץ שוב, אלא עם כן יודעים למה הוא נפרץ מלכתחילה ומחליפים גם את זה, לא זול והרבה לא עושים זאת בטח שלא ברכב זול שכזה, וגם אלו שכן עושים זאת אני בספק עם יש להם קבלה או שעשו זאת במורשה, אבל בכל כלל יש יוצא מן הכלל, על כל מקרה תמיד עדיף מקורי.

אצלי 167 עם ראש מקורי, ויש לו עוד שנים ארוכות עם אופן הטיפול שהרכב זכה אצלי ואצל הבעלים הקודמים, עכשיו תחשוב לבד למה רכבים כמו שלי עושים ראש כבר ב160 ולמה שלי לא, רמז, זה קשור לתחזוקה כמו שצריך ומעבר לזה.

 

 

שוב, יש המון סיבות שראש נפרץ, וזה שהוחלף ראש לא אומר שהוא לא ייפרץ שוב עד שיעלו על מה שגורם לזה לקרות.

 

המלצה אישית, וגם מכלל בעלי פיאטים שמורות, לא לגעת בשום פנים ואופן, להתרחק כמו מאש, מרכב שלא טופל עם נוזל קירור איכותי, כלל ברזל!! לא משנה מה מצב הרכב או הנתונים, אל תיגע פשוט ברכב כזה!

 

אני לא יודע אם אתה מחפש ספייס לפי תקציב ומקליד בחיפש ״ספייס עד 7 אלף״ ואשכרה מחפש למצוא אחת שמורה, או שאתה מחפש רכב שמור לטווח ארוך עם השקעה ראשונית שתשתלם.

בכל מקרה, אני קצת רומז אבל יש לכם אחת כזאת מתחת לאף, ואולי כמה שיותר תסתובבו בשוק ותראו איזה זבל מוטורי יש אולי תשכילו ותצרו איתי קשר, על כל מקרה אני בינתיים משתעשע מהמשחק של ״אמרתי לכם״.

תודה על התשובה ועל ההערה בקשר לנוזל קירור - זה בהחלט ייבדק.

בקשר למשחק - גם אנחנו משחקים במשחק הזה, רק עם משפט אחר "אמרנו לך שלא תמכור", גבר פונטו שמורה תימכר ב10- 11 לא יותר, אם תחכה מספיק זמן תמצא פראייר אבל שיהיה לך בהצלחה בכל מקרה.

פורסם

אל תיכנסו עכשיו לאם הרכב שלו שווה את הסכום או זה או לא.

 

קבל את זה ככה:

תחפש אחת שמורה, שלא עברה ראש מנוע, שטופלה כמו שצריך, שהשתמשו בה רק בנוזל קירור מקורי של פיאט (פראפלו), ועם היסטוריית טיפולים מסודרת.

 

קח בחשבון יישור קו שאולי תצטרך לעשות, ושיהיה לך לבריאות ובהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ומה עם 220 אלף קילומטר ? אני יודע שזה לא הכי מומלץ אבל אני לא מבין למה אתם חושבים שאפשר למצוא רכב במצב ממש מושלם במחיר טוב... אני צריך רכב ממוצע במחיר ממוצע - שהרכב יסע טוב ויהיה סבבה - לא צריך רכב שצפויות לו עוד עשרות שנים, אלא רכב שאני יוכל למכור עוד שנה - שנה וחצי, עם טיפול נכון זה יכול להיות כדאי לקנות רכב שעבר 220 אלף קילומטר ? סה"כ זה הממוצע ק"מ של רכבים כאלו בשנתונים האלו.

פורסם

דניאל אף אחד לא מזלזל חלילה ברכב שלך, ואין פה מבחינתי שום משחק 8)

 

אבל המחיר שאתה מבקש לרכב יד 4 שנת 2001 הוא פשוט מאד גבוה. אני באמת מחזיק לך אצבעות שתצליח למכור במחיר שאתה רוצה!

 

אני גם לא שולל את האופציה שלא אמצא את מה שאני מחפש וייתכן ואשקול רכב אחר בקרוב. אני מחפש רכב נוסף לבית ומסתדר תקופה מאד (מאד) ארוכה עם רכבת. מבחינתי אם אמצא את מה שאני מחפש גם בעוד 4 חודשים זה גם בסדר.

פורסם
ומה עם 220 אלף קילומטר ? אני יודע שזה לא הכי מומלץ אבל אני לא מבין למה אתם חושבים שאפשר למצוא רכב במצב ממש מושלם במחיר טוב... אני צריך רכב ממוצע במחיר ממוצע - שהרכב יסע טוב ויהיה סבבה - לא צריך רכב שצפויות לו עוד עשרות שנים, אלא רכב שאני יוכל למכור עוד שנה - שנה וחצי, עם טיפול נכון זה יכול להיות כדאי לקנות רכב שעבר 220 אלף קילומטר ? סה"כ זה הממוצע ק"מ של רכבים כאלו בשנתונים האלו.

 

מזה סכום טוב? באיזה תקציב אתה מחפש?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
תודה על התשובה ועל ההערה בקשר לנוזל קירור - זה בהחלט ייבדק.

בקשר למשחק - גם אנחנו משחקים במשחק הזה, רק עם משפט אחר "אמרנו לך שלא תמכור", גבר פונטו שמורה תימכר ב10- 11 לא יותר, אם תחכה מספיק זמן תמצא פראייר אבל שיהיה לך בהצלחה בכל מקרה.

 

בינתיים כל פונטו שאתה לוקח לבדיקה, נוסע מרחקים עד אלייה, ומבזבז זמן (על חשבון עבודה או וואטאבר) זה גם שווה הרבה כסף, אני בינתיים נהנה מאמינות וחסכוניות, הקפצת מודעות זה עדיין בחינם.

על כל מקרה, את שלי רכשתי ב11,000 במצב מעולה, היסטוריית טיפולים נוזל איכותי ועוד הרבה פרמטרים של "מציאה", על כל מקרה, היא בכל זאת עברה יישור קו, זה שהרכב נוסע ולא מתחמם זה לא המדד היחיד לאמינות, חוץ ממערכת קירור יש עוד מאות מערכות ברכב שיכולות להתקלקל, וגם שתעלה רכב שמור יחסית על ליפט את תגלה המון תיקונים, גם קטנים וגם גדולים, אף אחד לא ימכור לך רכב מושלם בכלום כסף.

על כל מקרה, אני עוד מחכה שתמצא כלה שמורה מאוד, במחיר שאתה חושק בו, ותעלה את דו"ח הבדיקה שלה, למרות מצבה המעולה, אולי תנפץ לי את הבועה, או שאולי שלך תתנפץ, על כל מקרה שיהיה בהצלחה.

 

אני לא רוצה להיכנס לנושא של כמה הרכב שלי שווה, כי שתקנה רכב שמור יחסית ותקבל הצעת מחיר לתיקונים אחרי הבדיקה כדי שהוא יהיה מיושר קו, אז אולי נוכל להתווכח על הנושא הזה, עד אז בהצלחה לך, אני ימשיך לייעץ בכל מקרה.

 

 

drsubaru, אני מסכים איתך לגבי ראש מנוע עם קבלות במורשה, מסכים, אבל עדיין, יש סיבה שראש נפרץ, וזה או בגלל הזנחה, או בגלל אי תשומת לב לרכב, או בגלל חוסר תקינות של מערכת אחרת שגרמה לזה לקרות, אם הרכב מגיע למצב שנפרץ ראש, למרות שהוא תוקן, עבורי זה מעיד על רכב שלא טופל כהלכה, זה שנעשה לו ראש חדש זה כדי שהוא ימשיך לנסוע ותו לא.

אני מדבר על רכבים שעשו ק"מ נמוך ולא כזה הרבה שנים כדי שתהיה סיבה שייפרץ "סתם ככה" ראש.

 

יש פה בחור שהספייס שלו עשתה 360 אלף בלי ראש, כי הוא יד 00 והוא טיפל בה תמיד באהבה, לי יש ספייס עם 166 אלף שהראש לא נפרץ לעומת כל הספייסים שעשו כבר ב150 ראש, יש לי חבר שיש לו 194 בלי ראש כי הוא מכונאי שמטפל ברכב כתחביב, אז איך שאני רואה את זה, רכב שנפרץ לו ראש, בקילומטרז' כזה נמוך, דבר ראשון הראש יתוקן כי אין ברירה, הרכב לא יימכר ולא ייסע ככה, אז אנשים מתקנים מחוסר ברירה, דבר שני, זה מעיד על רכב מוזנח, שלא טופל כמו שצריך, ותוחזק בתחזוקת שבר.

זה למה, אני לא ייגע ברכב שעשו לו ראש, ואם יש דרך להימנע מזה, אז תימנע מזה מכל דרך אפשרית.

 

לגבי קילומטרז', תקנה עם 220, וכעבור שנה תמכור עם 250 (או יותר,תלוי כמה תסע), עכשיו, אתה רואה את עצמך, או מישהו שפוי שלא עוסק במכונאות ויש לו חיבה עזה לרכב הזה, קונה ספייס עם 250 אלף ק"מ? או שהוא בן אדם פשוט שהתקציב שלו לרכב זה 3 אלף?

אז, או שתפסיד הרבה כסף "ירידת ערך" בשנה הזאת, או\גם תשקיע הרבה כסף כי יהיה לרכב בלאי גדול מהקילומטרז' הרב, או שבכלל תיתקע איתו עד שיבוא פראייר שיקנה ספייס עם 250 אלף בשביל 3 אלף שקל, וגם אז יתמקחו.

השוק מוצף בספייסים, הרבה מהם כמו שאמר יגאל צריכות הורדה מהכביש.

 

לי אישית אין בעיה עם רכב שעבר 220, היו לי שני רכבים עם מעל 280, אחד הלך לגריטה, השני נמכר במחיר בדיחה אחרי הרבה זמן, לדעתי הסיבה היחידה לקנות רכב עם קילומטרז כזה, זה רק עם אתה מתכנן להשקיע בו המון ולהישאר איתו הרבה שנים, ככה שהקילומטרז' לא יהווה פרמטר עבורך.

 

יגאל ידידי, אתה יודע כמה אני מעריך אותך, אבל כמו שאתה לא לחוץ לקנות אני לא לחוץ למכור, שנינו אנשים סבלניים שיקבלו את מבוקשם בסופו של דבר, אם אשמע על רכב טוב (בתקציב שלך ובמצב מעולה) אני אודיע לך מייד!

 

שבת שלום.

פורסם

תראה לפני כחודשיים קנינו לאחותי פונטו 2003 ידנית עם 50-60 אלף ק"מ (לא זוכר בדיוק) במצב מצויין ב9000 שקל, יד שנייה.

חוץ מזאת ראינו עוד הרבה הרבה פונטואים עם 110-140 אלף, ככה שאני לא מבין למה אתה בכלל חושב ללכת לפונטו שנסעו הרבה? :?

גם מכוניות בנות 20 אפשר למצוא בקלות עם פחות מ150 אלף.. תשקיע בלהסתכל ביד2 כמה דקות :wink:

 

ושום דבר הוא לא דיל ברייקר, תסתכל איך נראה המיכל מים, הפקק מים, המכסה של המילוי שמן, סביבת המנוע. אם הכל נקי אז אפשר להתקדם. אם יש חומר חום וסמיך במים או השמן, או חומר שחור וסמיך בשמן זה סימן בולט לבעיות. אם הכל נקי אז כנראה שהמנוע לא ימות בקרוב (כהבחנה ראשונית, ובלי המסביב. אם ייקרע צינור מים הוא ילך). יוצא למצוא מכוניות עם מים במקום פראפלו או איזה ערבוב נוזלים מוזר, שזה במצב סביר למדיי אצלהם. ככה שמחליפים לפראפלו כשקונים ואפשר לישון בשקט.

 

ראש מנוע זה אומר שבטוח לא טיפלו טוב באוטו. זה פשוט הוחכה חותכת שהאוטו נשמר בצורה גרועה ביותר. תחשוב לבד אם שווה...

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

 

ראש מנוע זה אומר שבטוח לא טיפלו טוב באוטו. זה פשוט הוחכה חותכת שהאוטו נשמר בצורה גרועה ביותר. תחשוב לבד אם שווה...

 

יש לא מעט תיקוני ראש מנוע כתוצאה מטמטום של מישהו שנוסע עם ללא מי קירור אחרי שנפרץ לו צינור. SHIT HAPPENS.

 

אם רק היית יודע כמה פעמים זה קורה כל יום ברחבי הארץ, לא היית כותב מסקנה כ"כ נחרצת.

 

 

לגבי השאלה על 220K - תלך על קילומטראז' כזה רק אם מדובר בפונטו מהשנתונים הראשונים, שנת 2001, שנמכרות במחירים של סביבות 8-10 אלף ש"ח. ככה בעוד שנתיים כשתרצה למכור, המחירון גם ככה יהיה סביבות 5-6K, אז אין משמעות לק"מ ולא למחיר המכירה. אם זה רכב מהשנתונים המאוחרים יותר, קח בחשבון שאתה חייב להוריד ברמה רצינית ביותר במחיר, כי אם אתה לא תוריד, אז יוריד אותך מי שיקנה ממך את הרכב בעוד שנתיים.

פורסם
תראה לפני כחודשיים קנינו לאחותי פונטו 2003 ידנית עם 50-60 אלף ק"מ (לא זוכר בדיוק) במצב מצויין ב9000 שקל, יד שנייה.

חוץ מזאת ראינו עוד הרבה הרבה פונטואים עם 110-140 אלף, ככה שאני לא מבין למה אתה בכלל חושב ללכת לפונטו שנסעו הרבה? :?

גם מכוניות בנות 20 אפשר למצוא בקלות עם פחות מ150 אלף.. תשקיע בלהסתכל ביד2 כמה דקות :wink:

 

 

ליאור, אוטו שנסע בעשר שנים האחרונות רק 60 אלף ק"מ, זה לא מתכון מנצח, ואפילו להפך ברוב המקרים, אני בטוח שאם תתעמק בנושא ותקרא שירשורים של מביני עניין בנושא, תבין עד כמה שאני צודק.

אבל אם ללכת בראש שלך ולחפש רכב ע"פ קילומטרז' אז הייתי לוקח אותו להחלפת כל הגומיות והצינורות וכל מה שיכול להיהרס מבלאי של עמידה ממושכת, וזה לא ייצא זול בכלל, אבל אני בספק ענק שעשיתם זאת.

בכל מקרה, יש טווח קילומטרז' שהוא נמוך יחסית וגם נורמלי לגיל הרכב (ולא זה שאומר שעל פי לוי יצחק הרכב צריך לנסוע x בשנה).

 

וליאור, לגבי מה שרשמת, "אם ייקרע צינור מים הוא ילך", הסבירות שזה יקרה אצלך ברכב בשל עמידה ממושכת גדול מהסיכוי שזה יקרה ברכב שנסע נסועה נורמלית לגילו, ושוב, אם אתה לא מבין למה אז תקרא את דעות המומחים.

 

 

drsubaru, לגבי ראש מנוע, הסיכוי שהוא הלך מהסיבה של SHIT HAPPENS לבן אדם שטיפל כמו שצריך, הוא נמוך מאוד ונדיר מאוד! רוב המקרים של ראש, זה הזנחה, ואני ממליץ לא לגעת בשום מצב.

 

לגבי קילומטרז', גם אם המחיר יהיה סביר יחסית לק"מ הגבוה, וגם אם ירידת הערך לא תהיה גבוהה גם ככה כי אין ממה לרדת, זה לא אומר שלא יהיה בלאי גבוה ומואץ כתוצאה מהקילומטרז' הגבוה.

 

כמובן, כל אחד בדעתו, אבל עמק השווה לא נמצא ב250 אלף וגם ממש לא ב60 אלף, הוא נמצא אי שם באמצע, בטווח הנמוך והשפוי של הקילומטרז ביחס לגיל, שלדעתי נמצא בין 140-180 אלף ספציפית ברכב שאנחנו מדברים והמודלים המדוברים.

על כל מקרה, אני הייתי לוקח את הקילומטרז' שאני מדבר עליו בתור נקודת פתיחה טובה, כל השאר זה כבר אחר כך.

פורסם

שמע, אתה כותב די הרבה יאמר לזכותך אבל זה לא אומר שאתה צודק.

 

בעברי היו לי שלושה פונטו, שניים ELX ואחת HGT. כולן ידניות, כולן תוחזקו ברמה הכי גבוהה שניתן וצמצמתי טווחי טיפולים.

הפונטו הראשונה נרכשה ב2007 עם 100K והייתה ברשותי עד 2009 עד אשר השתחררתי מהצבא, הרכב התחיל לצרוך שמן ברמה גבוהה ללא שום סיבה נראית לעין, ומנוע ההגה החשמלי התחיל להראות סימני מצוקה, מכרתי אותה לפני בוא היום שבו אצטרך להשקיע כספים. מכיוון שהתחלתי ללמוד לתואר, קניתי שוב את אוטו הרכב, אחרי הכל הוא די חסכוני כשהוא לא עושה בעיות.

הפעם קניתי אחת עם 167K- הייתה אצלי למשך תקופה של חצי שנה שבמהלכם עברתי 30K בנסיעות בינעירוניות יומיומית, כל יום בסביבות ה120 קילומטר. פרט לטיפולים שוטפים לא היו בעיות, אם הרכב לא היה שוב מתחיל לצרוך שמן ואם שוב ההגה החשמלי היה מתחיל לעשות בעיות, הייתי משאיר אותה אצלי. שני הרכבים היו מטופלים מיומם הראשון במוסכים מורשים של סמל''ת.

 

על הHGT אין טעם להרחיב מכיוון שזה לא כיוונו של פות''ש, רק אוסיף ששם בשונה מהELX ההוצאות כפולות ומכופלות.

סך הכל כשהרכב תקין אפשר להנות מהחסכון שהוא מציע, אך כשמתחילים הבעיות, איך אומר בעדינות, פשוט להעיף את האוטו.

אז בסך הכל העברתי 4 שנים עם 3 פיאטים שונות, ככה שיש לי קצת מושג על מה אני מדבר.

יש סיבה שהרכב זכה לאמינות המפוקפקת שלו, אך עם זאת בתור סטודנט או סתם מישהו שמחפש רכב חסכוני, אעדיף אותה על מזדה או טויטה משנות ה90 המאוחרות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

דניאל, אתה תמיד מנסה להראות כמה הרכב שלך הכי טוב, כמה שלך מושקע וכמה חרטא כל הרכבים האחרים.

220 אלף קילומטר זה לא הרבה קילומטר - וכשמסתכלים על הפסד של 3 אלף שקל בשנה - שנתיים שהרכב היה אצלך זה בהחלט משתלם, 220 אלף קילומטר זה הממוצע (אפשר להגיד - הממוצע המדויק) של קילומטר שרכב כזה אמור לעבור אחרי 12 שנה על הכביש, ברור שאפשר למצוא רכבים בפחות קילומטר אבל אל תדאג לי תאמין לי שאני יודע מה אני עושה.

ובקשר לזה שאני מחפש ונוסע עד כל קצוות הארץ - אל תדאג לי - בינתיים נסעתי רק נסיעה אחת ארוכה שהתבררה ככשלון, וכל השאר הרכבים שבדקתי היו בעיר שלי / הגיעו עד אליי... מה גם שהרכב לא נועד לתצוגה ואם אני קונה רכב במחיר הזה תוך חצי שנה הוא מחזיר את הכסף שלו פעמיים או שלוש פעמים והזמן הזה שאני עכשיו בלי רכב זה שווה בשבילי כסף, אין לי זמן לחכות למציאות של 100 אלף קילומטר ב9 אלף ש"ח..

אז אם אתה רוצה לכתוב כמה הרכב שלך מצוין וכמה הוא טוב ולעשות רושם - תכתוב את זה בקובץ WORD, תדפיס וכשמישהו מגיע להתענין ברכב תיתן לו לקרוא - אני בטוח שייקח לו לפחות שעתיים - אם אתה רוצה לעזור לי להחליט ולהביע את דעתך על השאלות שאני שואל מנקודת מבט של מישהו שהוא בעלים של פונטו (מבלי לערב את מצב הרכב שלך) אני אשמח אם תעשה את זה.


×
×
  • תוכן חדש...