Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

איך להוריד בלי לגרום לנזק בפח/צבע?

קראתי קצת והמליצו על טינר, מנגד טענו שזה גורם לנזק.

 

אשמח לשמוע את דעתכם,

 

תודה

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

2 אפשרויות על אותו בסיס:

- חימום המסטיק ואז הוא פשוט יתרכך מאוד...אפשר עם מייבש שיער.

- הקפאה של איזור ההדבקות ע"י שקית קרח - תכונות התפשטות שונות יפרידו בינהם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
2 אפשרויות על אותו בסיס:

- חימום המסטיק ואז הוא פשוט יתרכך מאוד...אפשר עם מייבש שיער.

- הקפאה של איזור ההדבקות ע"י שקית קרח - תכונות התפשטות שונות יפרידו בינהם.

השיטה עם הקרח נשמעת עדיפה - ככה המסטיק יתקשה ויהיה פשוט להוציא אותו... השיטה הראשונה אפשרית ונכונה אבל יש סיכוי שלמרות שהמסטיק יתקשה ויהפוך לגומי רך יותר הוא עדיין יידבק, זה יותר תלוי במרקם של הצבע...

עריכה - רק תשים לב שכשאתה מוציא את המסטיק בשיטה של הקרח שהוא לא יוציא איתו שכבת צבע !

פורסם

עריכה - לא קראתי את השאלה שלך חשבתי שנדבק לך למושב.

אם מדובר על פח אתה יכול לרסס ספריי אוויר הפוך כדי להקפיא ברגע את המסטיק ולקלף אותו.

 

 

לא קרח ולא חימום באמצעות לבה רותחת.

אף אחד מהם לא יסיר לך 100 אחוזים מהמסטיק וגם תצטרך לעבוד קשה מאוד ותתאכזב מהתוצאות.

הרכב הקודם שהיה אצל גיסיתי סבל ממסטיק שנכנס עמוק לתוך סיבי הבד גם במושב וגם לכל אורך חגורת הבטיחות.

 

בנזין לבן ספוג בצמר גפן גרם למסטיק להתפורר ולהיעלם ברגע. פשוט מדהים!

 

בנזין לבן יש בבתי מרקחת בעלות של 20 שקל.

 
 

 

 
 
פורסם
לא קרח ולא חימום באמצעות לבה רותחת.

אף אחד מהם לא יסיר לך 100 אחוזים מהמסטיק וגם תצטרך לעבוד קשה מאוד ותתאכזב מהתוצאות.

הרכב הקודם שהיה אצל גיסיתי סבל ממסטיק שנכנס עמוק לתוך סיבי הבד גם במושב וגם לכל אורך חגורת הבטיחות.

 

בנזין לבן ספוג בצמר גפן גרם למסטיק להתפורר ולהיעלם ברגע. פשוט מדהים!

 

בנזין לבן יש בבתי מרקחת בעלות של 20 שקל.

 

הבעיה שאצלו המסטיק נדבק על הפח של הרכב ולא על המושבים...

בנזין עם שימוש לא נכון עלול לפגוע בצבע..

×
×
  • תוכן חדש...