Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכמונת לייזר בכביש 6 - האם חוקי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער שהסרטון מפייסבוק אבל אין לי קישור אחר.

https://www.facebook.com/video/embed?video_id=328460957281613

 

למי שלא יכול לראות, אופנוע משטרתי עומד בצד הדרך מוסווה בכיסוי צבאי, לידו השוטר מוסווה גם הוא עם הסוואה צבאית ומתחיל לממלז נהגים. כאשר הוא תופס במכשיר שלו טייס, הוא מדווח בקשר לניידת שעומדת בהמשך הדרך והיא עוצרת את הנהג (גם לא בטוח את מי הוא עוצר כי הניידת לא מקבלת מספר רישוי של הטייס אלא רק דגם רכב כללי). יותר מאוחר השוטר מגיע עם האופנוע והאקדח לייזר ומראה את המהירות בה נתפס כביכול הנהג.

 

מה שמפריע לי זה שמרגע העצירה עד שמגיע השוטר עם האקדח לייזר, מי יודע אם השוטר לא ממלז על רכב אחר ובא אלי אחרי 10 דקות ומציג לי מהירות פיקטיבית?

 

האם זה חוקי?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני מאמין שתוכל לערער על הדו"ח אם יש לך מאזדה 6 אפורה אבל עם רכב יותר אקזוטי זה כבר יותר מסובך.

 

דרך אגב, כתבה די ישנה (יותר מחצי שנה אאל"ט)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לפותח השרשור.הסיטואציה שאתה מתאר יכולה לקרות גם אם השוטר לזר על מישהו,לא איפס את התוצאה ולאחר מכן יעצור אותך ויראה לך את התוצאה מבלי למדוד...

אני רוצה להאמין שלא עובדים ככה.

לגבי השתפ עם האופנוע,הנוהל נקרא ניידת סוגרת,נוהל מקובל צריך להשמר קשר עין רצוף עם הרכב הנמדד עד לעצירתו.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אם אבד קשר בין הרכב לשוטר אז יש עילה לביטול הדוח.

בדר"כ השוטר ממלז אותך בטווח של 100-300 מטר,

בינתיים הוא מתחיל להאיץ ולסגור עליך, ולפעמים יש ניידת כמה מאות מטרים כך שקשר העין נשמר.

לאופנוען דיי קל לסגור עליך בלי לאבד קשר עין, עם רכב זה יותר קשה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

1. האופנוע צריך לקפל את כל ההסוואה שלו ורק אז הוא יוצא אליך ככה שאבד לו הקשר עין.

2. איך נוצר קשר עין בין הניידת לבין הטייס? על סמך תיאור של האופנוען שאומר "יונדאי מהחדשות"?

 

ואם אני וחבר מהעבודה נוסעים שנינו אחד ליד השני על 200 ולשנינו אותו הרכב כי זה מהעבודה, את מי יעצרו? זה לא שהניידת מקבלת מספר רכב לעצור אותו, לכן אני שואל אם זה בכלל חוקי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

היה כבר שרשור בנושא כאשר פורסמה הכתבה.

בוא נגיד שדרך שמירת קשר העין בנושא הוא בעייתי מאוד כל עוד אין מספר רכב מלא.

לדעתי כל הכתבה מבויימת בכלל.

פורסם

יש מקרים שלמשטרה לא איכפת מה חוקי או לא,גם ככה יש לא מעט אנשים שרועדים כששוטר מתקרב וישר מודים בכל דבר (כמו הכתבה הישנה)

 

העיקר מילאו עוד דו"ח.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...