Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה קטנה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין לקנות לי רמקולים חדשים לרכב,

אמרו לי שהרמקולים הכי טובים זה קומפוננט, מה זה?

זה טוב?

איתמר.

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם

קומפוננט זה רמקול שהחלקים מופרדים ממנו הטוויטרים בנפרד המיד בנפרד..

הוא נותן את האיכות צליל יותר טובה מרמקול רגיל

הוא בד"כ יושב מקדימה

אתה רוצה איכות...?? איכות עולה כסף!!

פורסם

זה לא מדוייק, קומפוננט נועד ליצור במת צליל טובה יותר , על ידי כך שהאלמנטים שלו נפרדים, לא כמו ברמקול אובלי או קואקסיאלי, בכל אופן, טיבו או איכותי, נמדדת על ידי כל קומפ לגופו, זה לא בכלליות,

 

ואבי, יש גם קומפ במחירים זולים, כל אחד ותקציבו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אבל בד"כ כלל הקומפוננטים הזולים...מתחת ל-400 לא משו' והרבה אומרים

אבל כל אחד והשמיעה שלו גם רמקולים ב- 100 שקל יספקו אותו ורמקולים ב- 1000 שקל לא יספקו

פורסם

תאמת אתה לא צודק

יש פה המון פידבקים מאוד טובים לגבי המאגנט ב400שח (אינני טועה נכון?) אנשים מבסוטים מהם עד השמיים, ועוד לצאת מרוצה במחיר כזה, הלוואי עלי...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תאמת אתה לא צודק

יש פה המון פידבקים מאוד טובים לגבי המאגנט ב400שח (אינני טועה נכון?) אנשים מבסוטים מהם עד השמיים, ועוד לצאת מרוצה במחיר כזה, הלוואי עלי...

תיקון ראיתי ב 340 כולל משלוחה.

 

בכול מקרה מה שאמרו כאן שזה נותן במת צליל, הסט מורכב ממיד טויטר וקרוס.

הקרוס נועד לחתוך את התדרים שבין המיד לגבוהים .

 

גמר חתימה טובה וצום קל

פורסם

חח, אם אנחנו בעיניין דקויות

הקומפ מורכב מ-וופר, טוויטר, וקרוס :)

(מיד הינו אלמנט שאינו ייעודי לתדרים נמוכים, כמו הוופרים-מידבאסים)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם כבר אז כבר-

 

לחבר שלי נשרפו קומפוננטים של לנזר והמתקין שם לו במקומם קומפוננטים של CERWIN VEGA עכשיו למרות שאף פעם לא שמעתי על קומפוננטים שלהם הלכתי להסתכל וראיתי שאין לו טוויטרים על הדש או משהו אז שאלתי אותו איפה הרמקולים והוא אמר בדלת... עכשיו למיטב ידיעתי לא רק שאם ישים את הטוויטר ביחד עם הוופר זה ייתו אותו אפקט של קוקס אבל גם איך אפשר לחבר אותם ביחד בתוך הדלת? יכול להיות שעבדו עליו? מה אתם אומרים?

פורסם

ברוב המכוניות יש מקום יעודי לטויטרים בתוך הגלת, אולי יתקינו אותם שם.

עדיין זה לא יהיה אותו אפקט כמו רמקול רגיל (קואקסיאלי) כי יש קרוסאובר.

פורסם

למה לשגע בנאדם עם יותר מדי מושגים.....

קומפוננט מורכב ממיד , טויטר(שנפרד ממנו) ובינהם מתחבר הקרוסאובר להפרדת הצלילים הגבוהים מהנמוכים.

כל זאת ליצירת איכות מירבית של צליל.

 

דוגמא: בתמונה ניתן לראות קרוס שהוא "הקופסה", טויטר ומיד.

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=9009&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=0

 

גמר חתימה טובה וצום קל

ג'ניה

:king:

×
×
  • תוכן חדש...