Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השמן הדרוש הוא אחד מאלה:

 

ESSO BV 75w/80w

MOBIL Mobilube 1 SHC

SHELL SF5288 75w/80w

UNIPART Gear oil BV 75w/80w

 

בדקתי במספר מקומות באזור חיפה, ובאף אחד מהם לא מצאתי. במקום אחד מצאתי שמן בצמיגות זו של BG.

האם מישהו נתקל\יודע היכן ניתן לרכוש אחד מהנ"ל באזור חיפה?

תודה

פורסם

פנה לרפי ממוסך התלתן, הם מורשי רובר ולנד רובר, יש להם את כל השמנים והחלקים המקוריים. יש לך גם את גל און אקספרס שהינם מורשי רובר לשעבר.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
פנה לרפי ממוסך התלתן, הם מורשי רובר ולנד רובר, יש להם את כל השמנים והחלקים המקוריים. יש לך גם את גל און אקספרס שהינם מורשי רובר לשעבר.

 

הם מוכרים שמן באריזה המקורית, או שיש להם את זה בצוברים גדולים, ואז אי אפשר יהיה לקנות אלא רק לטפל אצלם?

פורסם

אגב, אני לא בטוח שהם משתמשים בשמן המקורי של היצרן. טיפלתי אצלם פעם, ובחשבונית רשום שמן כלשהו של פז... יכול להיות ששמן זה היה מורשה ע"י היבואן, עוד כשרובר היתה קיימת...

וגם בחשבונית רשום שהם השתמשו ב 2.5 ליטר שמן לשטיפת גיר, ו 2.5 ליטר שמן גיר. עד כמה שידוע לי, נכנסים לי 2 ליטר שמן גיר סה"כ...

פורסם
יש להם הכל השמן שאתה צריך בגיר זה MTF94, עם התקן של רובר ולנד רובר, זה השמן שהייתי מוזג אצלי ברובר.

 

אם אני לא טועה, MTF94 זה השמן הדרוש לתיבה PG1, שמותקנת ממנועי 1.8 והלאה. אצלי צריכה להיות תיבה R65, שדורשת שמן אחר.

פורסם
מה אתה מסתבך שים פז גיר ותוריד מעצמך כאבי ראש מיותרים, יש להם שמן מעולה.

 

איזה פז בדיוק? ואיפה אפשר לרכוש אותו?

ואתה בטוח שהשמן מתאים? כי בחוברת יצרן רשומים כמה שמנים של חברות ספציפיות שאפשר להשתמש בהם, ולא סתם צמיגות...

פורסם

מלבד הצמיגות יש את עניין התקן, ובו ממש לא הייתי מזלזל.

לכל יצרן יש את הקריזות שלו ורק הוא יודע למה הוא ממליץ X או Y ולא Z.

 

אני בספק שתמצא את השמנים האלה בארץ (אולי רק את המובייל או האסו, וגם כאן צריך לזכור שאלו נוזלים שהיו בשוק לפני כמעט שני עשורים), יותר חשוב למצוא נוזל בצמיגות שממליץ היצרן העומד בתקן או במפרט שדורש יצרן הרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מלבד הצמיגות יש את עניין התקן, ובו ממש לא הייתי מזלזל.

לכל יצרן יש את הקריזות שלו ורק הוא יודע למה הוא ממליץ X או Y ולא Z.

 

אני בספק שתמצא את השמנים האלה בארץ (אולי רק את המובייל או האסו), יותר חשוב למצוא נוזל בצמיגות שממליץ היצרן העומד בתקן או במפרט שדורש יצרן הרכב.

 

איתמר.

 

איפה אני יכול למצוא את המובייל או את האסו?

מצאתי במוסך אנרגי באזור את אסו, אבל הם לא מוכנים למכור את השמן לבד, ועל החלפה של 2 ליטר דורשים 350 ש"ח.

מוגזם לטעמי...

פורסם

איתמר הפז גיר 75-80 (זה שנמצא אצל תלתן) וגם הנוזל קירור פז קור ורוד (במיכל שחור עם ציור של ג'יפ לנד רובר) עומדים בתקנים של רובר ולנד רובר.

 

אולג חבל להתרוצץ ולחפש, אם אתה רוצה שמן גיר של אסו 75-80 יש לך את המקורי של פיג'ו, 80 ש"ח לבקבוק של ליטר.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
איתמר הפז גיר 75-80 (זה שנמצא אצל תלתן) וגם הנוזל קירור פז קור ורוד (במיכל שחור עם ציור של ג'יפ לנד רובר) עומדים בתקנים של רובר ולנד רובר.

 

אולג חבל להתרוצץ ולחפש, אם אתה רוצה שמן גיר של אסו 75-80 יש לך את המקורי של פיג'ו, 80 ש"ח לבקבוק של ליטר.

 

אוקיי... 160 לשני ליטר זה עוד סביר ביחס ל-350 שהציעו לי, אומנם עם עבודה...

ואיפה אני יכול לרכוש את השמן? במוסכים מורשים של פיג'ו? אתה מכיר מוסך כזה באזור שימכור שמן לבד?

×
×
  • תוכן חדש...