Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האוטו שלי מתחמם וכול חודש וחצי בערך אני שם גריקן שלם של מים קרים. זאת כבר ההחלפה השלישית שלי!

הייתי במוסך - אמר לי שאין דליפה.

 

הוא אמר שזה יכול להיות הראדיאטור.

החלפתי ראדיאטור לחדש עקב תאונה מלפני חמש שנים.

המאורר עובד.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

יש דליפה בטוח,המוסכניק שלך כנראה לא יודע למצא אותה.

תבדוק את הרדיאטור הפנימי, לעיתים גורם למים לנזול לתוך תא הנוסעים.

אני מקווה שאתה שם מי קירור ולא מים רגילים.

פורסם
שלום,

 

האוטו שלי מתחמם וכול חודש וחצי בערך אני שם גריקן שלם של מים קרים. זאת כבר ההחלפה השלישית שלי!

הייתי במוסך - אמר לי שאין דליפה.

 

הוא אמר שזה יכול להיות הראדיאטור.

החלפתי ראדיאטור לחדש עקב תאונה מלפני חמש שנים.

המאורר עובד.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

נפח מנוע? מספר שסתומים?

פורסם
שלום,

 

האוטו שלי מתחמם וכול חודש וחצי בערך אני שם גריקן שלם של מים קרים. זאת כבר ההחלפה השלישית שלי!

הייתי במוסך - אמר לי שאין דליפה.

 

הוא אמר שזה יכול להיות הראדיאטור.

החלפתי ראדיאטור לחדש עקב תאונה מלפני חמש שנים.

המאורר עובד.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

אם באמת אין דליפה למרות שהבדיקה נעשתה תחת לחץ ובכל זאת אתה מאבד מים , יש כנראה חדירת קומפרסיה למים,

נוצר לחץ בתוך מערכת הקרור והמים בורחים דרך השסתום במכסה מיכל העיבוי, או שהם חודרים לתאי השריפה ויוצאים

עם גזי הפליטה דרך האגזוז. אם באמת זה המצב לא יהיה מנוס מפרוק ראש המנוע.

בכל מקרה, אחרי שתתקן את התקלה אל תמלא מים , הם גורמים נזק בלתי הפיך למנוע בגלל קורוזיה. השתמש תמיד

בנוזל קרור משובח שטמפרטורת הרתיחה שלו 130 מעלות צלסיוס או יותר.

פורסם
אם באמת אין דליפה למרות שהבדיקה נעשתה תחת לחץ ובכל זאת אתה מאבד מים , יש כנראה חדירת קומפרסיה למים,

נוצר לחץ בתוך מערכת הקרור והמים בורחים דרך השסתום במכסה מיכל העיבוי, או שהם חודרים לתאי השריפה ויוצאים

עם גזי הפליטה דרך האגזוז. אם באמת זה המצב לא יהיה מנוס מפרוק ראש המנוע.

בכל מקרה, אחרי שתתקן את התקלה אל תמלא מים , הם גורמים נזק בלתי הפיך למנוע בגלל קורוזיה. השתמש תמיד

בנוזל קרור משובח שטמפרטורת הרתיחה שלו 130 מעלות צלסיוס או יותר.

 

האם ניתן לזהות נזילה כזו על ידי בדיקת קומפרסיה?

פורסם
האם ניתן לזהות נזילה כזו על ידי בדיקת קומפרסיה?

 

ניתן לזהות זאת ע"י בדיקת לחץ הפוכה, מוציאים את המצתים ומכניסים לחץ בעזרת צינור ומתאם לכל צילינדר בנפרד. אם המים ברדיאטור

יתרוממו סימן שאותו צילינדר דולף למערכת הקרור.

פורסם

תודה על התגובות,

 

הייתי תמיד קונה מים קרים בתחנת דלק, האם יש המלצה למים מחברה מסויימת שאשפשר לקנות ואיפה ?

 

אני שמתי לב לכמה דברים - שהמזגן פועל החום עולה משמעותית

 

לגבי נפח המנוע זה 1400, כמה שסתומים איני יודע.

פורסם
תודה על התגובות,

 

הייתי תמיד קונה מים קרים בתחנת דלק, האם יש המלצה למים מחברה מסויימת שאשפשר לקנות ואיפה ?

 

אני שמתי לב לכמה דברים - שהמזגן פועל החום עולה משמעותית

 

לגבי נפח המנוע זה 1400, כמה שסתומים איני יודע.

 

לפני שקופצים לאטם ראש מנוע - שווה לבדוק (מניסיון ברכב זהה שברשותי)

- צינורות. יש בעיקר נזילות מחיבורי T בצינורות.

- לי היה בית טרמוסטט סדוק. בית טרמוסטט זה החלק פסטיק שבו נמצא הטרמוסטט. שווה לבדוק בכלל נזילות באיזור הזה.

- אם אתה אומר שהאוטו מתחמם - שווה לבדוק משאבת מים. אולי גם הרדיאטור סתום.

- שווה לבדוק תקינות טרמוסטט.

- יש אטם ביציאה ממשאבת המים. אצלי הוא היה קרוע לגמרי. שווה גם לבדוק את האטם הזה.

 

אני יכול גם להוסיף תמונות אם אתה מעוניין.

בכל אופן - אם לא בא לך להתעסק אז יש את אמנון מאם הדרך. מניסיוני - מוסך אמין ומאד אחראי ומקצועי עם מחירים מצויינים.

 

מקווה שעזרתי ושיהיה בהצלחה.

פורסם

מקור דליפה בלחץ שאינו מתגלה ע"י בדיקה עם משאבה הוא מכסה הרדיאטור\מיכל העיבוי, שווה להחליף כדי לשלול אותו

פורסם
תמונות יתקבלו ביותר מברכה

 

אטם יציאה ממשאבת מים:

R1LG7.jpg

 

בית טרמוסטט:

9FLpP.jpg

 

חיבורי T:

bmWRY.jpg

 

צנרת כללית:

AmCVG.jpg

 

אבל זה רק לשלילה. בכל אופן שווה לבדוק עם פנס טוב טוב.

 

תגדיר מה זאת אומרת "מתחמם" כמה גבוהה עולה מד הטמפרטורה? אצלי באוטו יש שינויים במהלך הנסיעה של 10-20 מעלות.

מד הטמפרטורה עולה מעט בעיקר בעצירות. בכל מקרה - אצלי הוא נמצא רוב הזמן בערך באמצע. זה נורמאלי כל עוד זה לא מתקרב לקו האדום. אם זה מתקרב לקו האדום - אז רצוי לעצור בצד ולתת להכל להיתקרר על מנת לא ליצור נזק גדול יותר.

פורסם

קנה מים אדומים\ירוקים, מה שכתוב בספר רכב.

אם ירוקים אני אישית ממליץ על וולאו.

 

אם לא יוצא עשן מהאגזוז, וכבר הרבה זמן אתה מחליף כל פעם מים, אז כראה הפקק רדיאטור\מיכל עודפים דפוק.

 

תתחיל מהחלפה של פקק מיכל עודפים\רדיאטור, ותעדכן פה, אם אחרי נסיעה ארוכה, הצינור מים הנכנס למנוע מתנפח\ניהיה קשה.

אם הוא הופך ליהיות קשה ממש אז הראש שלך כנראה גומר קריירה, אם הוא רך וקל למעוך אותו אז המנוע מצב מצויין לבנתיים.

×
×
  • תוכן חדש...