Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רכשתי לפני כחודש דייטסו אפלהאוז 93 אוטומטית 1600

ופשוט הצריכת דלק שלה ממש מוגזמת בדקתי אותה והיא

אוכלת 1 ל 6.5 בעיר . מחוץ לעיר זה קצת משתפר

עשיתי לה ניקוי קרבורטור ותיאום מנוע והאוטו נוסע מצויין

שאלתי היא האם זה צריך להיות ככה ? אפשר לעשות משהו?

חשבתי להחליף את הרכב במזדה 323 אוטו' ( איך הצריכת דלק שלה ?)

או ביונדאי אקסנט אוטו'

מישהו יכול לתת לי עצה בבקשה מה עדיף? מזדה או יונדאי

תודה

פורסם

כפי שציינתי קודם היא אוטומטית

 

ביצעתי את הבדיקה מספר פעמים

וזה כולל נסיעה בעיר בלי מזגן והיא אכלה לי 1 ל 6.5

איך ביצעתי את הבדיקה ?

מילאתי פול טנק (ז"א עד הסוף של הסוף) איפסתי את הקילומטרז'

נסעתי בעיר כשבוע בלי מיזוג אחרי שנגמר מילאתי שוב פול

עד הסוף . חילקתי את הק"מ שנסעתי במס' הליטרים

וזה מה שיצא 1:6.5 היא נוסעת בערך 270 ק"מ לטנק

אני חושב שיש שם 40 ליטר אני נוסע רגיל לא עובר את ה3000 סל"ד

אולי זה הצריכה שלה האופטימלית מהמפעל היא אולי מתחרה בלנסר

בצריכה שלה . אפשר לעשות משהו לגבי הצריכה הזאת ?

פורסם
כפי שציינתי קודם היא אוטומטית

 

ביצעתי את הבדיקה מספר פעמים

וזה כולל נסיעה בעיר בלי מזגן והיא אכלה לי 1 ל 6.5

איך ביצעתי את הבדיקה ?

מילאתי פול טנק (ז"א עד הסוף של הסוף) איפסתי את הקילומטרז'

נסעתי בעיר כשבוע בלי מיזוג אחרי שנגמר מילאתי שוב פול

עד הסוף . חילקתי את הק"מ שנסעתי במס' הליטרים

וזה מה שיצא 1:6.5 היא נוסעת בערך 270 ק"מ לטנק

אני חושב שיש שם 40 ליטר אני נוסע רגיל לא עובר את ה3000 סל"ד

אולי זה הצריכה שלה האופטימלית מהמפעל היא אולי מתחרה בלנסר

בצריכה שלה . אפשר לעשות משהו לגבי הצריכה הזאת ?

מדובר בתופעה מוכרת בדגמי האפלאוז הישנים עם הקרבורטור, לרוב זה מגיע לכזה מצב שכבר לא ניתן לכוון תערובת נורמלית בסרק.

 

נקה/שפץ את הקרבורטור שלך -> וחסוך הרבה כסף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תצרוכת הדלק קצת גבוהה מהמוצפה בדגמים אלו.

 

האם הרכב עבר ניקוי וכוון יסודי של המאייד אצל בעל מקצוע?

 

יתכן ומערכת משנק אוטומטי במאייד תקולה, צנרת המים למשנק נוטה להסתם, ואז המשנק לא משתחרר באופן מלא ותצרוכת הדלק גדלה.

פורסם

החלפתי פילטר אויר ועשיתי ניקוי של הקרבורטור כולל החלפה של צ'וק

חדש ותיאום מנוע יש משהו שאני עוד צריך לעשות?

אם יוצא לי פיח מהאגזוז מה זה אומר?

פורסם

הייתה לי אפלאוז 93 אבל ידנית ב8 שנים הראשונות היה נורמלי אחרי זה החלו הבעיות של זלילת הדלק לא היה כל כך גרוע כמו אצלך אבל 1 ל8 בערך... עצה תמכור את הרכב הוא היה ממש טוב בהתחלה המודל הזה מתחיל לעשות בעיות עכשיו כנראה זה משך החיים שלו כ10 שנים ולא יותר...

פורסם
החלפתי פילטר אויר ועשיתי ניקוי של הקרבורטור כולל החלפה של צ'וק

חדש ותיאום מנוע יש משהו שאני עוד צריך לעשות?

אם יוצא לי פיח מהאגזוז מה זה אומר?

אם יוצא לך פיח מהאגזוז זה אומר:

1. שריפה לא מלאה של התערובת (כיוון הצתה)

2. תערובת עשירה מידי.

 

6.5 ק"מ לליטר בעיר זה מוגזם להחריד (אלא אם הנסיעות שלך הן נסיעות של 3-4 ק"מ כל אחת)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם יוצא לך פיח מהאגזוז זה אומר:

1. שריפה לא מלאה של התערובת (כיוון הצתה)

2. תערובת עשירה מידי.

 

6.5 ק"מ לליטר בעיר זה מוגזם להחריד (אלא אם הנסיעות שלך הן נסיעות של 3-4 ק"מ כל אחת)

 

איציק

 

 

ובמילים אחרות ,העבודה שנעשתה על הקרבורטור לא טובה.

 

חזור אל המכון שעשה את השיפוץ. (ואם עשית לבד , לך למכון).

פורסם

אני צריך לבדוק את העניין של הפיח לא בטוח שיוצא לי מהאגזוז פיח.

לגבי הטורים של המנוע : לפעמים במצב ניוטרל זה עובר את ה1500 סל"ד

ואח"כ חוזר ל1000 סל"ד כמו שזה אמור להיות ת ז"א יש תנודות

בקטע הזה של הסל"ד , עשיתי את הניקוי במקום אמין (ינקו בחולון- אם שמעתם עליו )

אולי פשוט זה הצריכה שלה , בכל אופן

מישהו מכיר את היונדאי אקסנט מבחינת אמינות וחיסכון ?

שנת 94-95

או מזדה 323 סדן ( למרות שקשה למצוא כאלה למכירה בשנים 93-95).

אשמח לקבל עצות ממי שמכיר את הרכבים האלו

תודה

×
×
  • תוכן חדש...