Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים


X9500
שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיקור כתוב בצורה טובה מאוד, נהנתי לקרוא.

מה שיותר מעניין זה באיזה מצלמה ועדשה השתמשת לצילומים? נראה שלא נעשה בהם כמעט עריכה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה מעולה,נהנתי לקרוא.

וגם אחלה תמונות!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא, סקירה מפרטת.

 

תמיד הרכב הזה מזכיר לי את הקאמרי 07' שהייתה אצלנו בבית, רק שאצלנו אפשר להגיד תוריד ב60% מהאיכות.

 

נסעתי על הלקסוס הדור הקודם והייתי מופתע מבידוד הרעש ברמה שיומיים דיברנו על זה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות.

 

לגבי שאלות שנשאלו...

 

1. המצלמה היא Olympus E-450 רפלקס צנועה בהחלט עם עדשות אולימפוס 40-150 מ"מ (1:4-5.6) והשנייה 14-42 מ"מ (1:3.5-5.6)

 

2. נושא המחיר - כידוע לכולנו, מחירי כלי רכב משומשים קשורים בדרך כלל למחיר המחירון ה"מקובל" בארץ בצורה רנדומלית בלבד, בטח בכלי רכב שנמכרו בכמויות קטנות ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בסגמנטים לא נפוצים במיוחד. מחיר ה"יד השנייה" של ה-GS אמנם לא היה נמוך כלל וכלל, אבל שיקף ירידת ערך משמעותית שספג הבעלים הראשון. אין לי ציפיות כי הרכישה שביצעתי תתברר כ"השקעה" מוצלחת, ברור לי שכלכלית לא יהיה לי רווח בעתיד אלא הפסד - אבל זה לא פקטור שאני מתחשב בו כשאני קונה מכונית. מאז ומתמיד הנחה אותי יותר המוטו של "חיים פעם אחת" מאשר "רכישת מכונית לצורך השקעה כלכלית מוצלחת" (אין חיה כזאת בדרך כלל)

 

3. לגבי השאלה על הוילון האחורי: אין לי מושג מה רואים דרך וילון after market, אבל אני יכול להעיד כי אין בעיית ראות משמעותית ב-GS ובכל מקרה ניתן להוריד את הוילון בלחיצת כפתור (הוא גם יורד אוטומטית כשמשלבים להילוך אחורי)

 

4. המושב האחורי אינו 2+2 אלא 3 מקומות מלאים. התמונה אכן מראה את החלק האמצעי מוגבה יחסית למושבים בצדדים, אבל בפועל לא שמעתי אף פעם תלונות ממי שישב באמצע. אני עצמי לא ישבתי מאחור אף פעם, אז אני לא יודע לומר יותר בעניין :wink:

 

5. ה"ברזלים" במושב הקידמי הם לצורך קוסמטי בלבד ואין להם שום משמעות אחרת

 

6. לא ביצעתי במכונית טיפול דיטיילינג עדיין, גם לא פלסטלינה. האמת שמסקרן אותי לדעת מה יעשה טיפול כזה לצבע. יבוצע בעתיד ואשמח לחזור ולדווח בכתב + בתמונות מה התחדש

 

 

ושוב, תודה רבה לכל מי שטרח והגיב!

 

 

תמונה אחת נמלטה מההעלאה אתמול, אז הועלתה עכשיו...

 

14_zps24eb3190.jpg

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של כזאת אחת נהניתי לקרא את הסקירה.

לא יודע למה אבל שלך נראית מהמם, שלי משום מה פחות (לבן פנינה).

שאלה איך הגעת לצריכת דלק כזאת? שלי בעיר 1-7.5 ומחוץ לעיר 1-12.

לי יש 2009 אבל זה אותו מנוע אז לא נראה לי שזה קשור.

לגבי הביטוח לדעתי אתה משלם יקר למקיף אני משלם 6500 כולל נהג צעיר.

לגבי טיפול 60 לפני חודש בערך עשיתי גם טיפול 60 ועלה לי 1500שח כולל מסנן מזגן. מוזר שלך עלה 1100?

תודה על הסקירה.

תהנה כי יש ממה להינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שעשית לי חשק

אחלה רכב, שמור עליו ותהנה ממנו !!

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

הגעתי לשרשור זה רק כעת בעקבות ההפניה לכאן של פותח השרשור מהשרשור על ה- gs450h החדשה.

 

מאחר והשרשור הזה רלבנטי לבני תמותה :-) בחרתי להגיב כאן.

 

אחלה סקירה ומאד התרשמתי מהרכב, בעיקר מהביצועים המתוארים ולמרות זאת צריכת דלק שפויה לחלוטין. כל הכבוד.

 

את הצורה החיצונית אני מאד אוהב, סגנון חתולי קלאסי, לדעתי יפה יותר מהדגם החדש.

 

דרך אגב מה נתוני הביצועים הרשמיים?

 

משיטוט בלוח יד 2 הבנתי שמחירון שנת 2009 עומד על 195 אלף ש״ח.

 

השאלה היא כמובן אם במחיר כזה לא כדאי לרכוש רכב מנהלים חדש ומודרני יותר.

 

למשל סקודה סופרב 1.8 או אפילו 2 ליטר, שנת 2015 חדשות?

 

מבחינת פרמטרים גלויים של רמת חומרים, תחושת יוקרה, מרחב פנים, נפח ושימושיות תא מטען, הסופרב נראית אפילו עדיפה.

 

בפרמטרים סמויים של איכות אינני יודע.

 

הביצועים וצריכת הדלק יהיו נחותים יותר בסופרב אבל יפים כשלעצמם.

 

שאלה ענקית היא לגבי הקרינה בלקסוס, מדובר במנוע חשמלי רציני, הייתי חושש להושיב את שתי ילדותיי במושב האחורי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתה אומר משום שגם בי מקנן חשש דומה ואינני יודע אם הוא מבוסס. אתמול קיימתי שיחה עם נציגת מכירות של טויוטה שסיפרה לי שמדידת קרינה מחוץ לקאמרי ההיברידית הראתה תוצאות גבוהות יותר מאשר בתוך הרכב. הבחורה אמינה עלי, אבל לא השתכנעתי... תלוי מתי מודדים, לדעתי, כלומר באיזה שלב של נסיעה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

 

מבחינת פרמטרים גלויים של רמת חומרים, תחושת יוקרה, מרחב פנים, נפח ושימושיות תא מטען, הסופרב נראית אפילו עדיפה.

 

בפרמטרים סמויים של איכות אינני יודע.

 

בעיני אלו לא "פרמטרים סמויים של איכות", אלא דווקא פרמטרים גלויים מאוד, אפילו מדידים,

 

הפרמטרים הללו ששמים יצרן אחד בראש הרשימה (הטובה) ואחר בתחתיתה,

 

עד לרמה שמה הקשר סקודה כאן בכלל.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר תשובות לשאלות שנשאלו:



 

אחלה סקירה ומאד התרשמתי מהרכב, בעיקר מהביצועים המתוארים ולמרות זאת צריכת דלק שפויה לחלוטין. כל הכבוד.

אכן שפוייה לחלוטין ונמצאת ברמה של משפחתית פלוס-מינוס, בטח לא של סאלון בגודל מלא, שלא לדבר על משהו עם 345 כ"ס וביצועים מאתגרי שרירי צוואר. הדגם החדש (הנוכחי) מרשים הרבה יותר מאחר והביצועים זהים למרות שצריכת הדלק הרבה יותר חסכונית מזו שבדגם שלי.

 

את הצורה החיצונית אני מאד אוהב, סגנון חתולי קלאסי, לדעתי יפה יותר מהדגם החדש.

אישית גם אני חושב שהדגם של 2012 פחות מושך וללא ייחוד בכל זווית חוץ מאשר החזית, אבל לחלוטין עניין של טעם.

 

דרך אגב מה נתוני הביצועים הרשמיים?

250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית ו-5.9 שניות בתאוצה 0-100, אבל זה פחות משנה - תאוצות הביניים הן מה שבאמת שומט לסתות.

 

משיטוט בלוח יד 2 הבנתי שמחירון שנת 2009 עומד על 195 אלף ש״ח.

יכול להיות, אין לי מושג. אני בטוח שבפועל תוכל להוריד במחיר ובכל מקרה הרכב שלי שנת 2010. בדגמי 2007/8/9 יש כמה פרטים הנבדלים קוסמטית למרות שמבחינה מכנית אין הבדלים משמעותיים.

 

השאלה היא כמובן אם במחיר כזה לא כדאי לרכוש רכב מנהלים חדש ומודרני יותר.

לא יכול לענות עבורך... עניין סובייקטיבי לגמרי.

 

למשל סקודה סופרב 1.8 או אפילו 2 ליטר, שנת 2015 חדשות?מבחינת פרמטרים גלויים של רמת חומרים, תחושת יוקרה.

ה-GS הקודמת החלה להימכר בארה"ב בשנת 2006 וחומרים עיקריים בתא הנוסעים לא שונו מהותית עד 2011/2, כאשר הוחלפה בדגם הנוכחי. אין לי ספק שהרבה יצרנים סגרו פערים מבחינת איכות החומר - משטחים רכים בדשבורד (עליון ותחתון), דיפוני דלתות וכו'. לא שאני מוצא דופי ברמת החומרים במכונית שלי בת ה-4, אבל אני מניח שאפשר יהיה למצוא רמה דומה בחלק מהמשפחתיות היותר גדולות של שנת 2014. מבחינתי, לא בכך מסתכמת תחושת פרימיום. השריטה של לקסוס - לטוב ולרע - היא ביצירת תא נוסעים שמרגיש כמו קפסולה אטומה לכל מה שבחוץ - לא משנה אם אתה חונה, זוחל בפקק, סתם משייט, או ב-200 פלוס על האוטובאן. יש שיפסלו מראש סוג כזה של ניתוק, יש שיתמכרו לו. מעבר לכך, לקסוס יורדים לפרטים ברמה חולנית לפעמים - תן כמה חיפושים בגוגל וביוטיוב כדי להבין על מה מדובר. ובהתייחסות ל-GS: כל דבר בעל תנועה משוכך, אפילו תא האיכסון הכי מינורי… גימור העץ מטורלל לגמרי מבחינת רמת הליטוש שעבר, דברים קטנים שבבודדת עשויים להיכנס לקטגוריית "WTF, למי זה חשוב" מסתכמים למכלול שלם אשר מאפשר לך להבין איך לקסוס הינדסו את היוקרה לשיטתם וזה יקרה כאשר תריח, תיגע, תזיז, תשמע (או שלא).

 

ושוב, ספציפית ב-GS ההיברידית: יש משהו ממכר שמאפשר לך להתנתק טוטאלית מהסביבה. כן, אני יודע שזה לא מדבר לכולם, אבל מבחינתי זה לכשעצמו שווה את ההשקעה. קרוב משפחה שמכיר את המכונית שלי כבר כמעט 3 שנים ובעצמו מתנייד ביומיום במותג מכובד, עדיין ממלמל "ג'יזס, יודעים את העבודה החברה האלה בלקסוס" בכל פעם שהוא נוסע איתי. אחרים שנכנסים בפעם הראשונה מגיבים באופן דומה ב-99% מהמקרים, גם אם כל מה שידוע להם בענף הרכב זה שלמכונית יש (כנראה) 4 גלגלים.

 

מרחב פנים, נפח ושימושיות תא מטען, הסופרב נראית אפילו עדיפה.

הסופרב יותר מרווחת, אין בכלל ספק. תא המטען בה גדול בלי שום תחרות לכל דגם אחר שאינו סטיישן, ואם אלה הפרמטרים שחשובים לך, חבל על ההשוואה. אם הייתי רוצה או צריך דונמים של מרחב פנימי, אולי ה-LS היתה מתאימה לי יותר. אבל אני לא רוצה ובטח לא צריך... למען האמת, התחושה של גג יחסית נמוך מעלי ותנוחת הישיבה הכללית בה אני "עטוף" במכונית מוצאת חן בעיני מאוד. אני גם רחוק מלהיות 2 מטר, אז...

 

בפרמטרים סמויים של איכות אינני יודע.

מה זה פרמטרים סמויים של איכות? אם אני מבין אותך נכון, באיכות המכלולים, קרי אמינות, אין ללקסוס ממש תחרות. לא רק שזה נחווה על ידי יום-יום, אלא גם עולה בכל פעם מחדש בכל סקר אמינות רציני ובדרך כלל הפער למקומות שני ודרומה הם לא קטנים. אני חושב שאף אחד לא יכול לטעון ברצינות שיש מותג אמין יותר בשקלול כל המשתנים, וויכוח על העובדה הזו יהיה לא רציני.

 

הביצועים וצריכת הדלק יהיו נחותים יותר בסופרב אבל יפים כשלעצמם.

נכון, אבל ההבדל בביצועי קו-ישר שונה בסדרי גודל, לא פחות. צריכת הדלק צריכה להימדד בקונטקסט של מעטפת הביצועים, לא רק במספרים אבסולוטיים, לדעתי.

 

שאלה ענקית היא לגבי הקרינה בלקסוס, מדובר במנוע חשמלי רציני, הייתי חושש להושיב את שתי ילדותיי במושב האחורי.

המשרד להגנת הסביבה הישראלי עשה הרבה רעש לפני כ-5 שנים כאשר יצא באופן קטיגורי נגד כלי רכב היברדיים בטענה שרמת פליטת הקרינה בהם גבוהה. השורה התחתונה במחקר שבוצע בזמנו: "משרד איכות הסביבה מתקפל: ההיברידי לא פולט קרינה מזיקה".

 

וקצת יותר בפרוטרוט, מנימוקי הסיכום של המשרד: לאור השוני האמור לעניין משך החשיפה, המשרד להגנת הסביבה אינו ממליץ להתייחס לחשיפה לשדה מגנטי בתוך רכב בדומה לחשיפה לשדה מגנטי סביב מתקני חשמל, ככל שאין מדובר בשימוש תעסוקתי (משך זמן המוגדר ככרוני) ברכב. לסיכום, לאור הממצאים (רמת החשיפה ומשכה) ולאור המלצת הוועדה, לא ניתן לקבוע, כי ליושבים ברכב היברידי נשקפת סכנה בריאותית כתוצאה מחשיפה לקרינה בלתי מייננת. לפיכך, עמדת המשרד להגנת הסביבה הינה, כי הוא אינו מסיר את המלצתו לגבי השימוש בכלי רכב מפחיתי זיהום אוויר בכלל, ובכלי רכב היברידיים בפרט.

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...