Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וכבר חלפה שנה - לקסוס GS 450h, סיכום ביניים


X9500
שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהבתי את הסקירה שלך, רכב מדהים,אין על מכוניות יפניות.

יש בעיה קטנה: לקסוס קצת מראה לעולם שהיא קשורה לטויוטה עם העיצוב הזה. לא שאני חושב שהוא מכוער, ממש לא, אבל הוא דומה קצת לסובארו B4 החדשה ובקיצור לא נראה מכונית סלון מטורפת מבחוץ.

 

אגב, לפי התמונה הוילון החשמלי המקורי לא ממש שונה מבחינת ראייה מהוילונות העממים שנמכרים כאן.

בטח בלילה ההבדל גדול ואתה מרגיש כאילו הוילון לא שם, נכון?(בניגוד לאלו הגלילה שנמכרים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יופי של כתיבה, יופי של רכב.

 

הפתיע אותי מאוד שרכב כ"כ גדול הוא בעצם 2+2 כי שם באמצע מאחורה, אחיינית שלי בקושי תיכנס (וכולכם להרגע, אני מדבר על אחיינית שלי , לא על "אחיינית שלי").

 

11_zps1080cb9f.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

היה מהנה ומעניין לקרוא.

 

בדיוק דיברתי עם אחי ואבי על נושא צריכת הדלק.

אנשים עדיין חוששים ממנועים גדולים\רכבי מנהלים בגלל צריכת הדלק.

 

אני לא חושב שצריכת הדלק כל כך גבוהה לפי הנתונים שפירסמת.

 

לדעתי גם הביטוחים לא מטורפים.

החובה עולה בדיוק כמו שעולה לי על אפלאוז 99, הרישוי השנתי בלקסוס "קצת" יותר יקר. ב 3000 שקל.

אבל זה גם לא רציני מכיווון שזה מתורגם ל 250 שקל בחודש.

 

ההבדל בדלק ובביטוחים מתורגם ל 400-500 שקל בחודש.

 

בהתעלם מירידת הערך, שדי קשה ברכבים מהסוג הזה, לדעתי זה מחיר סביר להוסיף.

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לפרט על ירידת הערך? מה היה מחירה כחדשה מהחברה? כמה היה המחירון כשקניתם אותה ובכמה קניתם וכמה המחירון שלה היום? סקירה מעניינת תודה!

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על סקירה מצולמת ומפורטת.

רכבי היוקרה מהסוג הזה פחות עושים לי את זה, אבל בלי ספק לחובב הג׳אנר הלקסוס זו בחירה מצויינת.

תהנה מהאוטו.

נשמח עם תעדכן הסקירה בעוד שנה.

לאשש או להפריך את הטענה שמדובר באחזקה יקרה.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

היה מהנה ומעניין לקרוא.

 

בדיוק דיברתי עם אחי ואבי על נושא צריכת הדלק.

אנשים עדיין חוששים ממנועים גדולים\רכבי מנהלים בגלל צריכת הדלק.

 

אני לא חושב שצריכת הדלק כל כך גבוהה לפי הנתונים שפירסמת.

 

לדעתי גם הביטוחים לא מטורפים.

החובה עולה בדיוק כמו שעולה לי על אפלאוז 99, הרישוי השנתי בלקסוס "קצת" יותר יקר. ב 3000 שקל.

אבל זה גם לא רציני מכיווון שזה מתורגם ל 250 שקל בחודש.

 

ההבדל בדלק ובביטוחים מתורגם ל 400-500 שקל בחודש.

 

בהתעלם מירידת הערך, שדי קשה ברכבים מהסוג הזה, לדעתי זה מחיר סביר להוסיף.

אין שום סיבה להפסיק לחשוש ממנועים גדולים/מכוניות מנהלים בגלל צריכת דלק. GS300 זהת מרכב ועם הרבה פחות כח "תשתה" הרבה יותר בנזין ותספק ביצועים נחותים משמעותית. ותג המחיר של האוטו ההייברידי הזה גבוה מאוד לזכרוני, מה שהופך את השאלה אם הוא חסכוני או לא לכמעט שולית.

ואם שואלים לדעתי, מנוע דיזל גדול ועתיר מומנט כמו שאפשר למצוא היום במרצדס, אודי וב.מ.וו, יספק את הסחורה הזו שבלקסוס בצורה לא פחות משכנעת ונדמה לי גם שתג המחיר יהיה דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו קודמיי, הכתיבה רהוטה וטובה, הרכב כרכב מנהלים הוא מעולה, ואכן כמו שמישהו כבר כתב, עיצוב הפנים קצת מבאס עם משטחי הפלסטיק, זאת הייתה המחלה של היפניות עד לאחרונה, אפשר לאמר שזה לא פסח על אף יפנית מפוארת שהושקה לפני 2007.

אבל זה באמת שולי, הרכב נוח מאוד ודי מרווח, והמראה הסולידי דווקא מוסיף. הGS החדשה..... יאמי :)

 

תמשיך להנות ולעדכן .

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעולה

רכב מדהים ואני בתור אחד שהוא לא חסיד של לקסוס - אהבתי נורא,

 

לגבי הנקודות בצבע - האם ניסית לבצע ניקוי פלסטלינה לרכב? יש סיכוי שזה יעזור הרבה יותר מסתם ניקוי רגיל ווקס.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה להפסיק לחשוש ממנועים גדולים/מכוניות מנהלים בגלל צריכת דלק. GS300 זהת מרכב ועם הרבה פחות כח "תשתה" הרבה יותר בנזין ותספק ביצועים נחותים משמעותית. ותג המחיר של האוטו ההייברידי הזה גבוה מאוד לזכרוני, מה שהופך את השאלה אם הוא חסכוני או לא לכמעט שולית.

ואם שואלים לדעתי, מנוע דיזל גדול ועתיר מומנט כמו שאפשר למצוא היום במרצדס, אודי וב.מ.וו, יספק את הסחורה הזו שבלקסוס בצורה לא פחות משכנעת ונדמה לי גם שתג המחיר יהיה דומה.

 

אף אחד לא אמר שבאופן חד משמעי מנועים גדולים כבר לא צורכים יותר דלק ממנועים קטנים יותר.

אני פשוט חושב שהפער בין צריכות הדלק כבר לא מה שהיה בעבר.

אני כן חושב שהיום המנועים "חכמים" יותר ומנוהלים נכון יותר ולכן משמעותית יעילים יותר.

 

אמנם תג המחיר וירידת הערך המשתמעת מכך באמת גבוהים, אבל זה עדיין לא שולל את בחינת צריכת הדלק של הרכב.

כאשר בוחנים עלות (של כל דבר) יש לקחת בחשבון את כלל העלויות.

 

באופן אישי אני מעדיף גרמניות, ובייחוד BMW, והן באמת ייתנו תמורה כוללת טובה כמו הלקסוס (לדעתי, אפילו יותר).

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כתיבה מאוד טובה- נהניתי לקרוא. לדעתי חיפוי העץ באמת נראה כמו פלסטיק, מזכירה לי איזו טויוטה בפנים. הגרמניות יותר מושכות אותי בעניין הסלון. חוץ ממה שהזכרתי, מתאר לעצמי שמדובר ברכב מאוד חזק ומפנק. רואים שאתה שומר עליו היטב.

 

"מוכר, מוכר?" (את המצלמה שצילמת איתה)?

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...