Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קאמרו V6- יש תמורה לכסף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני אומר אבל הgti שלי עם הייבריד פשוט אונסת בכל פעם מחדש את הקאמרו

של חבר שלי , לפי דעתי האישית! לא מספיק חזקה 8)

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ניסחת את הכותרת כמו שצריך, תשנה ל:

 

"יש לי גדול ונתתי לקאמרו v6 בראש, חושבים שהיא שווה את המחיר שלה?".

 

מה באת להראות בזה?

 

שווה את הכסף או לא, עדיין הרכב הזה נראה מדהים.

אני לא מבין על מה העצבים כאילו אתה זה שקיבלת בראש עם הקמארו, רציתי לראות אם יש מודעות כאן שהרכב לא חזק כמו שהוא נראה או שכולם יסכימו פה אחד שהרכב הזה לא נותן תמורה למחיר ולמה שהוא מראה, לפני שיצא לי להכיר את הקמארו מקרוב הייתי בטוח שהיא לא רחוקה מהC6, בסה"כ רציתי לתאם גירסאות, זה שאתה לקחת את זה לכיוון אחר זאת בעיה שלך.

אני לא זוכר שהזכרתי שהרכב הזה לא נראה מדהים כמו שאתה מציין ואתה יכול לראות לבד שהכוונה שלי בכל השרשור הזה היא התמורה לרכב ספורט שנראה כמו רכב "על" שיסע כמו איביזה קופרה סטאנדרטית.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

כמה נקודות להבהרה :

אתה שאלת על קמרו v6 שהיא מן פשרה שעדין מספקת ביצועים נאים.

קמרו v8 זה סיפור אחר לגמרי.לדעתי אם קמרו אז v8 חוץ מהרעש יש עוד הבדלים רבים.

אתה משווה בין לאון משופרת לקאמרו סטנדרטית , וגם מגלגול כך שבעצם את כל היתרונות של הקאמרו הפכו חסרי משמעות.

אני מאמין ששום לאון סטנדרטית על כל גרסאותיה לא תאיץ מהר יותר ל400 מטר מקמרו v6.

קמרו מעולם לא הוגדרה כמכונית ספורט ע״י gm , גם הלאון למען האמת רחוקה מזה.

בעניין הכדאיות , הקאמרו היא סוג של אגדה מוטורית יש כאלו שמוכנים לשלם בשביל לנהוג באחת , בהחלט חבל שהתמחור שלה ביבוא אישי ארצה הוא שערוריית כי בארה״ב היא עולה גרושים.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
רציתי לראות אם יש מודעות כאן שהרכב לא חזק כמו שהוא נראה או שכולם יסכימו פה אחד שהרכב הזה לא נותן תמורה למחיר ולמה שהוא מראה

וכי כולם קונים מכוניות רק כדי להיות ראשונים ברמזור?

כל רכב שהוא יקר יותר מסיאט לאון אבל איטי יותר ממנה לא מצדיק את מחירו?

יש כאלה שהעיצוב/נוחות/מותג/אבזור/צריכת דלק/פונקיונליות/וכו' חשוב להם יותר מהביצועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הדור האחרון של הקאמרו מצוייד במתלה אחורי בעל זרועות נפרדות , מה ששיפר מאוד את ההתנהגות של הרכב בכל הגרסאות . הכיול של גרסאות ה8 צילינדר מוצלח עוד יותר . המוסטאנג לעומת זאת נשארה עם סרן אחורי חי מאחור

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
אני לא מבין על מה העצבים כאילו אתה זה שקיבלת בראש עם הקמארו, רציתי לראות אם יש מודעות כאן שהרכב לא חזק כמו שהוא נראה או שכולם יסכימו פה אחד שהרכב הזה לא נותן תמורה למחיר ולמה שהוא מראה, לפני שיצא לי להכיר את הקמארו מקרוב הייתי בטוח שהיא לא רחוקה מהC6, בסה"כ רציתי לתאם גירסאות, זה שאתה לקחת את זה לכיוון אחר זאת בעיה שלך.

אני לא זוכר שהזכרתי שהרכב הזה לא נראה מדהים כמו שאתה מציין ואתה יכול לראות לבד שהכוונה שלי בכל השרשור הזה היא התמורה לרכב ספורט שנראה כמו רכב "על" שיסע כמו איביזה קופרה סטאנדרטית.

 

אין עצבים, ואתה חוזר על אותה הנקודה. סך הכל רצית לכתוב ״יש לי יותר גדול, נתתי לקאמרו״.

 

אפשר להגיד גם על הלאון שזרקו שם מנוע חזק אבל לא השקיעו על הפלסטיקה שלה, זה אומר שאין לה תמורה לכסף?

כל בנאדם בוחר רכב לפי מה שבא לו, אחד מחפש התנהגות, השני קו ישר(כנראה כמוך), השלישי יופי וכן הלאה.

 

ומזה לא חזק? הכל זה יחסי, לעומת הגדול שלך היא חלשה, אבל לעומת fr סטנדרטית? כנראה תהיה חזקה ממנה.

Got To love It

פורסם

 

אני מאמין ששום לאון סטנדרטית על כל גרסאותיה לא תאיץ מהר יותר ל400 מטר מקמרו v6.

 

 

ומזה לא חזק? הכל זה יחסי, לעומת הגדול שלך היא חלשה, אבל לעומת fr סטנדרטית? כנראה תהיה חזקה ממנה.

 

אז זהו, חבר עם GTI MK6 DSG מקורית לגמרי בדק מול קמארו V6 מהמקום!

בהתחלה הקמארו זינקה עליו קדימה רכב וחצי אבל אז הוא הגיע אליה ועבר אותה, GTI מקורית לגמרי. 211 כ"ס.

עצוב אבל נכון :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הDsg עושה את שלו :wink:

 

אני רואה כל בסיס יומי קאמרו כתומה עם פסים שחורים, הרכב הזה מדהים חיצונית. לא יודע על איזה מנוע מדובר.

Got To love It

פורסם

אם ה LEON FR הזאת ניצחה את הקורבט (לא בטוח, בסוף היה קשה לראות (?) ) עם קצת פלפל וחמוצים אתה תעקוף את הקמארו בכיף :twisted:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RZEx8CSXNeU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
איזה התפלקו ההילוכים? האוטו אוטומטי.

ריחם על האוטו ולא לחץ פול גז? יכול להיות הוא עמד בחניה ופרונלה עקף אותו, למה לא חשבת על זה?

בוא נתחיל בזה שמוסטנג V6 עם כ-200 כ"ס וגם מוסטנג GT עם כ-300 כ"ס מקבלות בראש מ-GTI עם סטייג' 2+ עם DSG.

עשיתי גם כמה נסיונות עם קמארו V6, גם מהמקום, ותמיד לקחתי אותו בהפרש גדול יחסית.

מפגישה אקראית עם קמארו SS V8 (כ-400 כ"ס) הוא לקח אותי בערך ב-3-4 רכבים (בדקנו 3 פעמים) ועם הגברת המהירות לא התרחק.

לשם השוואה, BMW 335I מקורית! לוקחת GTI סטייג' 2+ גם בכ-3-4 רכבים.

אני מאמין ש-GTI עם סטייג' 2 פלוס + מתאנול תהיה ממש ראש בראש עם ה-SS והבימר, לא בדקנו.

האמריקאיות האלה ממש לא מאיימות כפי שהן נראות :wink:

 

אתה צריך לקחת בחשבון דבר אחד כשאתה מנסה לעשות השוואה ראש בראש: המשקל

קאמרו בעלת מנוע V6/V8(שמישהו ייתקן אותי) עם מנוע 6.2 ושוקלת מעל 2 טון, רק המנוע שלה שוקל כמעט כמו הלאון/פולו/גולף GTI!

רכב קטן וחזק תמיד יהיה עדיף על פני רכב גדול, כבד וחזק יותר ב"פתיחות" מה שנקרא...אלא אם ימציאו רכב עם מנוע V8 קל במיוחד..

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

אני לא מבין בכלל את ההשוואה לV6,בסה"כ מדובר ברכב ליסינג אמריקאי :wink:

 

תעשה את אותו ניסוי עם קמארו אמיתית [sS],אני מבטיח לך תוצאה הפוכה ובאופן משמעותי:arrow:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 


×
×
  • תוכן חדש...