Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האם סעפת פליטה של אונו טורבו 1.3? תתאים לאונו 1.4?

אני עומד להזמין את הסעפת פליטה עם הטורבו במצב משומש מאיבאי ומפחד שזה לא מתאים.

תודה

פורסם

הסבה של אונו 2 דלתות לאונו טורבו.

יש מנוע רגיל של 1.4 יש סעפת יניקה עם מזרקים ומחשב של פונטו gt ויש עוד הרבה דברים.

חסר סעפת פליטה וטורבו ועוד קצת,

 

זה מה שונה עושה.

עכשיו לשאלה הקשה, מצאתי באיבאי סעפת פליטה עם טורבו במצב משומש במחיר פיצוץ ואני מאוד מעוניין לרכוש אותה, ולא אין לי בעיה להכניס אותה לארץ אבל, היא של המנועים הישינים 1.3 . האם היא תתאים?

לא רוצה לבנות כלום, תתאים יופי לא תתאים אחפש משהוא אחר תודה

פורסם

שמע חפש מידע ברשת, או אצל איציק ממוסך איציק.

אני לא בטוח לגבי ההתאמה, אבל אני בטוח כמעט בוודאות שפליטה של פונטו gt תתאים.

מה שכן הבנתי שמנוע 1.3 הרבה יותר מוצלח וטוב ממנוע 1.4.

אגב גיר חבר שלי ניסה להרכיב למנוע,כמו שלך גיר של אונו טורבו דור ראשון וזה לא צלח, אולי עם התאמות כלשהן זה כן יעבוד.

פורסם

טוב חזר אלי המוכר מאיבאי והוא אומר שהיא לא תתאים.

איפה אני יכול להשיג סעפת של פונטו טורבו במחיר הוגן? עם או בלי טורבו, העיקר הסעפת.

פורסם

אונו טורבו מקורית האיצה טוב מאוד אבל בלמה רע ופנתה לא משהו, הכל פתיר אבל מדובר בלא מעט כסף.

אתה בטוח שהפרויקט שלך כדאי? ברור שזה לא יגמר בסעפת.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

×
×
  • תוכן חדש...