Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר , אני דווקא די בטוח שלאחרונה הם התקשרו לכל אלו שהרימו עליהם את האף בהשקה וחילקו נסיעות כמו סופגניות בחנוכה , יש לי חבר שבכלל לא התעניין ברכב והם פנו אליו מיוזמתם .

או לחילופין , אולי אני המיושן , פשוט לא זכורה לי אף סוכנות או טרייד אין שדרכתי אצלם (הרבה) ואיי פעם ביקשו ממני דבר כזה , חלקם בקושי מבקשים לראות את הרישיון .

 

חבל , לא התעניינתי בה בכלל עד שראיתי את המבחן הנוסף של קריס האריס .

 

http://www.youtube.com/watch?v=JUhLXvxlQR4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

* אין לראות בזה המלצה לקנות או לא לקנות , כל אחד יעשה מה טוב לו .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה. על מכוניות יקרות יותר נתנו לי נסיעת מבחן, ולא נדרשתי לחתום על כלום (מלבד המסמכים של הנסיעה עצמה). כנראה שהמצב אצלם עד כדי כך עגום, שהם מנסים לתפוס מתעניינים בלי שיוכלו לברוח.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אתה צודק , זה בדיוק מה שאני מכיר , מה שמכעיס אותי זה שגם טויוטה וסובארו בעצמם מחלקים נסיעות מבחן , רק אותי כנראה הנציג ניסה לחייב , חבל שקלתי ברצינות לקנות :roll:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אותי ניסו לשכנע להזמין גרנדה פונטו בשביל נסיעת מבחן! :roll:

(זה היה עצוב)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה צודק , זה בדיוק מה שאני מכיר , מה שמכעיס אותי זה שגם טויוטה וסובארו בעצמם מחלקים נסיעות מבחן , רק אותי כנראה הנציג ניסה לחייב , חבל שקלתי ברצינות לקנות :roll:

 

 

תסלח לי אבל אני לא מסכים עם המשפט האחרון שלך.

"הפקדה" של 2K ש"ח כתור דמי רצינות לא היו מפריעים לך במידה והיית באמת מעוניין ברכב.

אני מסכים אתך שהסוכנות יכולה בקלות לוותר על הפרוצדורה הזו אבל מצד שני ההסתייגות שלך גם מעלה חשד.

בעבר הייתה ברשותי I10 אוטומטית, השץעשעתי ברעיון של להחליף אותה ל-I20 ידנית כי ההפרש לא היה גדול.

הגעתי לאותה סוכנות שהזמנתי את ה-I10, כלומר כבר מכירים אותי ויודעים שאני לקוח רציני, ועדיין דרשו ממני לפתוח הזמנה (שם מפוצץ להפקדה של 2K ש"ח שחוזרים אלייך במידה ואתה מבטל).

אני מסכים שזו סתם טופסולוגיה ובירוקרטיה מסודרת, אבל כל עוד מחזירים לך את הכסף, מה הביג פאקינג דיל?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לי זה היה מפריע מאוד. למה לי להתעסק עם החזרות שהגיעו לא הגיעו כן חברת אשראי לא חברת אשראי תחזור בעשירי אל תחזור בעשירי מחר הצ׳ק מוכן מחר הצ׳ק לא מוכן.

יבואן שבטוח בעצמו ובמוצר שלו יכול לתת נסיעות מבחן בלי ״דמי רצינות״ (איזה מושג מגוחך). יבואן שיודע שיש לו מוצר בינוני, שהוא דפק לו תג מחיר לא מציאותי, ידרוש דמי רצינות, כדי לנסות ללכוד לקוח שכבר שם כסף, לשלם את השאר.

ושוב אומר, אם יבואנים של רכבים יותר יקרים יכולים לתת, גם טויוטה יכולים לתת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ידידי יש 2 צורות לעסוק ברכבים האלו , זה כמו עם נשים (חס וחלילה לא שוביניזם!) , או שאתה מתעלם מהנסיבות והולך על המטרה בכל מחיר , או שהנסיבות מונעות ממך (נשואה , חבר אחר מעוניין וכו') .

 

אני מקבל טעם רע בקלות (לא כזו קלות בעצם , בפעם הראשונה שהרימו את האף עוד התעלמתי) , ולא יעזור כלום - הוא גם לא יעבור בקלות .

דיברת איתי בעבר ואני מקווה שאתה מבין שלא קשה לי להוכיח רצינות , וגם הסברתי את זה לנציג בצירוף רשימת שמות שהוא בטוח יכיר ומוזמן לשאול , אבל לטרטר אותי אני לא אתן לאף יבואן - וזו המהות של שירות .

 

אגב , אני לא מדבר באוויר , כבר אכלתי עקיצה בדמי ביטול הזמנה מיבואן אחר , והביטול רק עקב הפרתו של החוזה בידי היבואן .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

שלא תבינו אותי לא נכון, אני ממש נגד המנהג המיותר הזה אבל אם תסתכלו שניה מזווית טיפה שונה תגלו שזו סתם עוד דרך לסנן נודניקים.

בדיוק כמו שפסיכומטרי לא באמת בודק האם בנאדם מתאים ללימודים באוניברסיטה אלא הוא סתם עוד פרמטר לסינון.

 

Keyser, באותו מקרה שתיארתי החברה התמעמעה חודשיים בהחזר התשלום עקב "עומס הזמנות". אבל לאורך כל הדרך לא היה לי ספק שאקבל את הכסף חזרה מכיוון שהם בעצמם היו הגונים והראו לי את הסעיף בחוזה שבו כל כספי יוחזר במידה ואחליט לא לרכוש את הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אשריך שרמת האמון שלך גבוהה. נודניקים זה לא הבעיה שלי, זו הבעיה של היבואן. שימצא דרך אחרת לסנן נודניקים.

בפולקסווגן בזמנו לא נתנו נסיעת מבחן ״אוטומטי״ אלא קודם דיברתי עם איזה נציג. מניח שרצו לתהות על קנקני. טויוטה יכול לעשות דבר דומה. מלבד מקדמה על הרכב עצמו, אני לא מוכן לשים שקל בסוכנות.

החברה התמהמה אצלך מסיבות לא ענייניות. כמו שאתה הבאת כסף מיד, היית צריך לקבל מייד, וזו הסיבה שאסור להסכים לזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

COPY PASTE מתגובתי בתרד אחר שעסק במכירה של הGT86 :

מגיע לסוכנות, ניגש לרכב, סוכן מכירות מגיע אלי "יפה אה זה רכב מרוץ 200כ"ס!"

יפה אבל זה מנוע אטמוספרי עם נתון מומנט צנוע שמגיע בסלד נמוך, השאלה איך זה מרגיש? הנציג:"הוא חזק"

תגיד מה גודל הבלמים? הנציג:"אממ לא יודע זה כתוב בפרוספקט, הנציג הולך וחוזר אלי "לא רשום, אבל הרכב עוצר מצויין"

מה לגבי טיפולים כל כמה זמן, מה מוחלף?, איזה שמן מומלץ? ויש לכם בכלל ניסיון עם מנוע בוקסר? הנציג:"אממ תרים טלפון למוסך אבל זה זול זה טויוטה!".

תגיד מה ההבדלים בין הBRZ לGT86 ? הנציג:טויוטה זה אמינות! שמירת ערך!

איך הרכב מתנהג (ועוד כמה שאלות)ואז מתברר שהסוכן לא נסע מעולם על הרכב.

יש נסיעות מבחן? לא, מה לא?, הרכב אצל כתבים, ואנחנו לא נותנים נסיעות מבחן רק למי שמזמין, תזמין=תיסע, לא תרצה תבטל אבל אתה לא תבטל תאמין לי"(האמת ככל שאתה מדבר אני מאמין לך פחות)

כמה אתם רוצים מקדמה? 10,000 ש"ח, ותמהר לא נשארו צבעים.

טוב מי זה פה מנהל האולם? אפי אבל הוא לא נמצא ולא יאשר לך נסיעה אתה לא הראשון תאמין לי

שיחזור אלי שהוא מגיע. עוברים 3 ימים אף אחד לא חוזר.

אני מגיע שוב לסוכנות, מדבר עם נציגה, יש נסיעת מבחן היא רק חצי שעה באיילון כי הרכב אצל כתבים, ומה בדיוק אני יעשה באיילון? תנהג כמובן(איך לא חשבתי על זה) טוב נפתח הזמנה? לא איפה אפי?, הוא לא נמצא, תבוא מחר בבוקר.

מגיע מחר בבוקר, אפי נמצא, נכנס אליו, ההרגשה שפשוט מנפנפים אותי "נסיעת מבחן תהיה רק באיילון ולא בכבישים מפותלים(אבל אתם מוכרים רכב שמתיימר להיות מהנה לנהיגה, איך אפשר לרכוש אותו בלי נסיעת מבחן), הרכב הידני בכלל של מישהו פרטי שנותן לנו את הרכב לנסיעות מבחן, ואנחנו שומרים עליו(חבל שבכל עיתון או אתר רואים את הרכב על הצד, מעניין מה חושב על זה אותו אדם) אין הנחות, אם תרצה אבזור תקבל 10 אחוז הנחת מנהל" וכו וכו אבל כבר לא הקשבתי ויצאתי משם.

אם הבעיה של טויוטה הייתה רק על חובת המקדמה, מצבם היה טוב. הם חייבים לשנות גישה זו לא עוד קורולה שקונים בהמונים, זה רכב לאוהבי נהיגה והם קונים שונים לגמרי עם צרכים שונים, אם אתה בסוכנות בתל אביב, תחצה את הכביש, וכנס לאבארט/אלפא ותראה איך צריך להתיחס ללקוח חובב נהיגה, שבא לרכוש רכב שבו הוא חושק, לא צריך.

ועוד משהו קטן, נניח שיש לקוח שהסיכוי שיקנה נמוך(למרות שלפעמים אנו נוטים לשפוט אנשים ולתייגם הפוך ממה שהם) אם תעניק לו שירות(כי גם ככה הנציגים שלך שם) ותצא איתו לסיבוב(גם ככה הרכב בסוכנות),והוא יתלהב ויהנה מהחוויה, גם אם צדקת בהערכותיך והוא לא יקנה בסוף, השיחות שהוא יעשה אחר כך עם חבריו על הרכב, והתגובות שלו במדיה ובפורומים השונים, יקדמו לך מכירות עתידיות, ויעירו את המותג, וזה מה שעוד לא הפנימו בטויוטה!.

פורסם
אם תסתכלו שניה מזווית טיפה שונה תגלו שזו סתם עוד דרך לסנן נודניקים.

זה בדיוק מה שהם עשו , נודניק שהיה מנדנד להם לספק את הרכב באותו השבוע אם הוא היה מרוצה , ואולי ממשיך לנדנד לסוכן שיש לי חבר , ועוד חבר , ועוד חבר... ולמי שחושב שזה לא עובד ככה שישלח לי הודעה פרטית .

 

לירן מה שאתה אומר שמעתי כ"כ הרבה , רציתי לנסות בכל זאת :oops:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
COPY PASTE מתגובתי בתרד אחר שעסק במכירה של הGT86 :

 

אם הבעיה של טויוטה הייתה רק על חובת המקדמה, מצבם היה טוב. הם חייבים לשנות גישה זו לא עוד קורולה שקונים בהמונים, זה רכב לאוהבי נהיגה והם קונים שונים לגמרי עם צרכים שונים, אם אתה בסוכנות בתל אביב, תחצה את הכביש, וכנס לאבארט/אלפא ותראה איך צריך להתיחס ללקוח חובב נהיגה, שבא לרכוש רכב שבו הוא חושק, לא צריך.

ועוד משהו קטן, נניח שיש לקוח שהסיכוי שיקנה נמוך(למרות שלפעמים אנו נוטים לשפוט אנשים ולתייגם הפוך ממה שהם) אם תעניק לו שירות(כי גם ככה הנציגים שלך שם) ותצא איתו לסיבוב(גם ככה הרכב בסוכנות),והוא יתלהב ויהנה מהחוויה, גם אם צדקת בהערכותיך והוא לא יקנה בסוף, השיחות שהוא יעשה אחר כך עם חבריו על הרכב, והתגובות שלו במדיה ובפורומים השונים, יקדמו לך מכירות עתידיות, ויעירו את המותג, וזה מה שעוד לא הפנימו בטויוטה!.

 

על זה נאמר "יאללה יאללה" ובצדק. כנראה שהם חיים בסרט בגלל העיצוב של המכונית, ובטוחים שכל מי שמגיע להתעניין פראייר. לתת חצי שעה של נסיעת מבחן על רכב כזה - בסכום כזה! - זה פשוט לא רציני בכלל. אם יש עומס תגידו, אבל אל תעשו צחוק מאנשים.

איכשהו, יבואנים "חדשים" שמתחילים להביא רכבים מעניינים (כמו דלק והST) רק מגבילים את הלקוח, במקום להבין שהרעיון של מי שעומד לקנות אותו, הוא להנות קצת, ולא רק לקחת ילדים לגן.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בחיים לא ביקשו ממני פתיחת הזמנה בשביל נסיעת מבחן, לא בסובארו, אינפיניטי,מאזדה,מיצובישי,אלפא,BMW,יגואר ולקסוס.

בקיצור תעבור הלאה...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בסמל"ת עשיתי נסיעת מבחן על 4 רכבים שונים. משום מה גם קיבלתי את ההרגשה ששם האנשים באמת יותר קרובים לעולם המוטורי, ולא מתייחסים לעבודה שלהם כסתם עוד עבודת שיווק מזדמנת

 

גם בצ'מפיון עיקמו פרצוף ולא נתנו לי לעשות נסיעת מבחן על שירוקו ללא הזמנה. לא מבין את הגישה הזו, אבל כנראה שאצל חלק מהיבואנים לא נופל האסימון מי קהל היעד של דגמים כאלו ואחרים, ומה אנשים מהסוג הזה מחפשים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...