Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TorrentLeech פתוח להרשמה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה, נרשמתי.

איך נעשה הקישור בין מה שאני מוריד בתוכנת Utorrent לבין הרטיו שלי באתר?

 

כי התוכנה מעדכנת את האתר(על ידי מזהה יחודי לכל משתמש) כל כמה זמן בכמה הורדת, העלת, האם הוא משותף כרגע וכדומה.

 

תקראו כולם את החוקים בFAQ שלא תקבו באן כי ההרשמה לא נפתחת לעיתים קרובות.

פורסם
כי התוכנה מעדכנת את האתר(על ידי מזהה יחודי לכל משתמש) כל כמה זמן בכמה הורדת, העלת, האם הוא משותף כרגע וכדומה.

אה, אז אני צריך לציין בתוכנה את שם המשתמש שלי? איפה עושים את זה? תודה.

פורסם

לא, אתה פשוט מוריד מהאתר את הקובץ ומפעיל(בתוך הקובץ יש הכל מובנה, בגלל זה אסור לך לתת את הקובץ למישהו אחר בגלל שאז זה גם על הרטיו שלך וגם אסור ש2 אנשים ישתמשו באותו חשבון).

פורסם

תודה.

איך משתפים? הורדתי 2 קבצים קטנים, מבוקשים יחסית.

אחד מהם בתור לשיתוף והשני משותף, אבל אף אחד לא מוריד..

פורסם
תודה.

איך משתפים? הורדתי 2 קבצים קטנים, מבוקשים יחסית.

אחד מהם בתור לשיתוף והשני משותף, אבל אף אחד לא מוריד..

 

אתה לא שולט בזה, כל עוד הוא פתוח אז הוא מוכן לשיתוף כל מה שנשאר זה אנשים שירצו להוריד את הקובץ.

פורסם

אחרי שיטוט ברשת הבנתי שעשיתי טעות, הורדתי סרט ישן בגודל 4GB שבקושי ויש לו מורידים.

אולי כדאי כבר למחוק אותו וזהו? רוב הזמן מהירות העלאה היא על 0.

איך אפשר לעמוד באמת בדרישות שלהם? הבנתי שיש אפשרות להוריד קובץ בעל שם זהה מטארקר אחר ולהעלות אותו, מישהו יכול להסביר יותר?

או שאולי להשתמש בתוכנה Ratio Master בדרך שבה לא יוכלו לעלות עליי?

פורסם

תודה על השיתוף :mm_yeah:

 

יש לי כמה הורדות מטורנטים אחרים

אם אני שם טורנט של TL אבל UTORRENT מזהה את ההורדה ממקום אחר זה מפריע לרטיו?

כלומר משנה לו מאיפה אני הורדתי עם זה אותו קובץ?

404

פורסם

תודה רבה על השיתוף.

קשה מאד לעמוד ביחס שיתוף שהם מבקשים זה המשתמש ה 5-6 שלי שם ותמיד זה נגמר בבאן אני מוריד כבד ואני לא מכבה אף פעם את המחשב ולא סוגר את היוטרנט ועדיין אי אפשר להגיע לרטיו בזמן. 4 ימים אם אני לא טועה לא ?

פורסם
אחרי שיטוט ברשת הבנתי שעשיתי טעות, הורדתי סרט ישן בגודל 4GB שבקושי ויש לו מורידים.

אולי כדאי כבר למחוק אותו וזהו? רוב הזמן מהירות העלאה היא על 0.

תקרא את החוקים ותראה שזה יגרום לך להחסם מהאתר.

 

ולכל המזייפים, תודה שאתם הורסים לכל הישראלים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני משתדל להעלות כמה שיותר. אני ממש מצטער שאין לי NGN ושאני לא מסוגל לעמוד בדרישות המטורפות שלהם לגבי ה ratio, אז לא יקרה כלום אם אזייף.

פורסם

אם אתם רוצים להשאר באתר ולא לדאוג יותר מידי לגבי ההעלה, ממליץ להירשם ל SEED BOX.

 

יש שם מידע על זה גם.

 

יש סידבוקסים ב 24 שקל בחודש. זה בעצם שרת שממנו אתם מנהלים הורדות מרחוק.

פורסם

העיקר שאני מוריד FAR CRY 3 במהירות של 2 מגה, אחרי זה שיחסמו אותי עד מחר. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני משתדל להעלות כמה שיותר. אני ממש מצטער שאין לי NGN ושאני לא מסוגל לעמוד בדרישות המטורפות שלהם לגבי ה ratio, אז לא יקרה כלום אם אזייף.

עם קו של 10 מגה אפשר בקלות להחזיר רטיו של מעל 2. אז אל תבכה לי על דרישות מטורפות.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם


×
×
  • תוכן חדש...