Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TorrentLeech פתוח להרשמה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה כבר שאל אבל לא ראיתי תשובה,

 

מה כל כך מיוחד באתר המדובר?

 

פעם קיבלתי הזמנה לאתר מחבר פורום יקר, נרשמתי, למען האמת מבחר הסרטים להורדה שנתקלתי בו לא היה מרשים יותר מדי.

 

אז מה בכל זאת עושה אותו לכל כך נחשק?

 

תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

ובקוד הזמנה תרשמו BITGAMER

Facepalm

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מישהו פה כבר שאל אבל לא ראיתי תשובה,

 

מה כל כך מיוחד באתר המדובר?

 

פעם קיבלתי הזמנה לאתר מחבר פורום יקר, נרשמתי, למען האמת מבחר הסרטים להורדה שנתקלתי בו לא היה מרשים יותר מדי.

 

אז מה בכל זאת עושה אותו לכל כך נחשק?

 

תודה.

 

אם יש לך אתר שאתה מצליח להוריד ממנו ב100% מהמהירות שלך אז הוא לא מיוחד כ"כ,

בינינו אין הרבה שרתים כאלה.

שם כמעט כל קובץ יורד במהירות המקס' מהסיבה הפשוטה שיש שם המון משתמשים שעדיין משאירים את ההורדה גם לאחר שהיא ירדה, בניגוד לאתרים אחרים שזה כמעט ולא קורה במיוחד בחופשיים.

404

פורסם

לא הגיע הזמן לערוך את החתימה?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מישהו פה כבר שאל אבל לא ראיתי תשובה,

 

מה כל כך מיוחד באתר המדובר?

 

פעם קיבלתי הזמנה לאתר מחבר פורום יקר, נרשמתי, למען האמת מבחר הסרטים להורדה שנתקלתי בו לא היה מרשים יותר מדי.

 

אז מה בכל זאת עושה אותו לכל כך נחשק?

 

תודה.

 

מהיריות מקסימליות (שנבנות בעקבות קהילה איכותית של משתמשים עם רוחב פס בלתי נגמר) ומגוון תכנים, גם לגיימרים,תוכנות,סרטים בפורמטים, מוסיקה מכל הסוגים.

אם אתה משיג את כל מה שאתה מחפש בדרכים אחרות, כנראה שאין לך צורך באתר הזה.

זה גם עניין של נוחות, תמיד תהיה איזה תוכנה שבמקום לחפש אותה בכל הרשת ולקבל וירוסים מאתרי סיסמאות אפשר להשיגה דרך הטורנט. אפשר למצוא שם כמעט הכל, מרוכז במקום אחד ולנוחות הזאת אין תחליף.

בכל מקרה הכל עניין של צרכים, וכמה אתה באמת מעוניין להתעסק וללמוד על התחום הזה. אני מכיר אנשים מאוד תכניים במקצוע שלהם, אבל כשהם מגיע לעולם לא מוכר שצריך עקומת לימוד מאוד פשוטה, יש FIREWALL שמפריד בינם לתחום הטרקרים הפרטיים.

 

לכל מי שמתכנן לזייף, אז ככה

1. במידה והוזמנתם ע"י מישהו ונתפסתם בזיוף יש סיכוי שיעיפו את כל השרשרת, כולל מי שהזמין אתכם ולהפך.

2. כבר היו בעבר מספר טראקרים שבצעו חסימה על כל IP שמגיע מישראל בגלל התופעה הזו.

 

מה הבעיה לשלם כמה שקלים לסידבוקס ולעשות RATIO שיספיק ל5-6 טרה של חומר.

seed.st

או seedplace.eu

ויהיה לכם שקט לתקופה ארוכה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

תאריך הצטרפות 31.01.2008.

הרטיו שלי.

Ratio: 1.715 UL: 2.03 TB DL: 1.18 TB Buffer: 865.48 GB DL Slots: Unlimited

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

 

 

1. במידה והוזמנתם ע"י מישהו ונתפסתם בזיוף יש סיכוי שיעיפו את כל השרשרת, כולל מי שהזמין אתכם ולהפך.

זה נכון מנסיון אישי שלי, חבר (שהזמין אותי ואני הזמנתי עוד מישהו שהוא הזמין עוד 2) נחסם בגלל זיוף והעיפו את כולנו

 

מה הבעיה לשלם כמה שקלים לסידבוקס ולעשות RATIO שיספיק ל5-6 טרה של חומר.

seed.st

או seedplace.eu

ויהיה לכם שקט לתקופה ארוכה.

 

הבעיה זה החלק של לשלם על משהו שהוא חינם בכלל לא יודע אם זה בגלל שאנחנו יהודים או סתם קמצנים,

מה גם שזה לא מתאים לכל אחד אני אישית לא רואה את עצמי בתור מוריד כבד סדרות אני רואה אונליין וסרטים רק מסויימים ולא כל מה שיוצא ככה שמבחינתי זה כדאי.

תגובותי בכחול

404

פורסם
עם קו של 10 מגה אפשר בקלות להחזיר רטיו של מעל 2. אז אל תבכה לי על דרישות מטורפות.

ומה עושים עם קו של 2.5 מגה?

אתה באמת רוצה שאני אשאר שבוע וחצי עם אינטנרט מקרטע בשביל סרט מסכן?

אם תתנדב להעלות לי ל10.. אני אעלה כמה שתרצה.

פורסם
ומה עושים עם קו של 2.5 מגה?

 

מתקשרים לספק ולבזק 'מאיימים' במעבר לחברה מתחרה ומקבלים 10 מגה במחיר הישן. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
הבעיה זה החלק של לשלם על משהו שהוא חינם בכלל לא יודע אם זה בגלל שאנחנו יהודים או סתם קמצנים,

מה גם שזה לא מתאים לכל אחד אני אישית לא רואה את עצמי בתור מוריד כבד סדרות אני רואה אונליין וסרטים רק מסויימים ולא כל מה שיוצא ככה שמבחינתי זה כדאי.

 

זו תפיסה שמתאימה לגיל ה"עשרה", לא למישהו שהזמן והאיכות חשובים לו.

תחשוב על זה בצורה כזו שהשקעה מינימלית תניב לך במשך שנים שקט.

1. חסכון בחשמל-לא צריך להשאיר מחשב דולק. (עזבו שיש פתרון שנקרא שרת NAS שעולה 800-2000 שח והוא צורך פי 10-20 פחות חשמל ממחשב רגיל)

2. תכנים שזמינים במהירות - כלומר איכות.

 

לא רוצה לפתוח פנדורה על החוקיות של העניין, אבל אם כבר מפרים זכויות יוצרים , מה הבעיה לשלם כמה שקלים על שירות עבור עצמך שיפנק אותך? עם כל הכבוד לעקרון של "גם ככה זה חינם".

בסופו של דבר הזמן והמאמץ שתשקיע כדי להשיג את זה בחינם, לא שווה את זה, ויתרה מכך לא פעם ולא פעמיים תקבל הורדה ירודה באיכותה. (קבצים פגומים/רוגלות, גרסא עם הפצה בעלת רזולוציה נמוכה, ללא פס קול DTS או משהו בסגנון)

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

^^ על אותו עקרון

אז למה לא לשלם לאותו יוצר של המשחק\סרט\וואטאבר ולא לסתם שרת ?

 

כשדיברתי על חינם התכוונתי להשאר בTL אז אתה לא "מבזבז" לא זמן ולא כלום

ופשוט להשאיר את זה דלוק מבחינתי זה כדאי

כי גם ככה כפי שכבר ציינתי אני לא מוריד כל דבר

שלא לדבר שהמחשב עובד רוב היום מתי שלא אז לא, לא קרה כלום.

404

פורסם

אם יוצא סרט חדש או כל תוכן אחר ויש לו מקורות אין טעם להרוס את הרטיו ב-TL ואפשר בהחלט להשתמש בטורנטים חופשיים ולקבל מלוא מהירות רוחב הפס. אני משתמש ב-TL להורדות קצת יותר נדירות ולכן אין לי שום בעיה לשמור על רטיו תקין.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
^^ על אותו עקרון

אז למה לא לשלם לאותו יוצר של המשחק\סרט\וואטאבר ולא לסתם שרת ?

 

עלות - תועלת -צרכים , לרוב הצריכה גבוה יותר ממה שאתה מוכן לשלם, כשמדובר בצריכת תוכן/מדיה על בסיס קבוע.

אבל אולי יותר נכון להגיד, כשיש משהו שניתן להשיג בחינם או בעלות נמוכה מאוד (תשלום לSEEDBOX) , למה שמישהו ישלם לITUNES או יקנה BLURAY מקורי מאמזון.

זה בלי לדבר על כך שכיום לא ידוע לי על שירות בארץ שמוכר סטרימינג לHD עם זכויות יוצרים , וגם אופצייית הורדה חוקים לא קיימת.

כגון HULU,NETFLIX ודומיהם בארה"ב.

 

כשדיברתי על חינם התכוונתי להשאר בTL אז אתה לא "מבזבז" לא זמן ולא כלום

ופשוט להשאיר את זה דלוק מבחינתי זה כדאי

כי גם ככה כפי שכבר ציינתי אני לא מוריד כל דבר

שלא לדבר שהמחשב עובד רוב היום מתי שלא אז לא, לא קרה כלום.

 

תעשה חישוב של עלויות חשמל שנתית של מחשב דולק, ביחס לעלות של שכירות של סידבוקס לחודשיים, ותראה שBY FAR יותר משתלם סידבוקס, במיוחד אם יש לך ספק של גיימרים עם 400-500W. מחשב דולק כזה 24/7 גם אם במשך 15 מתוך 30 יום, שווה ערך ל30-50 שח בחודש.

SEAT LEON TSI 1.2 2012


×
×
  • תוכן חדש...