Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TorrentLeech פתוח להרשמה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כמה שאלות. משום מה בתקופה האחרונה ועכשיו גם בטורנטליצ' אני מוריד טורנטים מבוקשים שיש להם הרבה מעלים

מתחיל במהירות מקסימלית לאיזה דקה או שתיים ואז המהירות יורד ל 1-10K ולא עולה שוב מה יכולה להיות הבעיה ? חשבתי שזה בגלל הטורנטים הלא ככ פופולריים שהייתי מוריד אבל עכשיו אני רואה שזה גם בטורנטלייצ'

 

דבר שני מה זה הסידבוקס הזה ?

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סידבוקס (seedbox) זהו שרת בעל חיבור מהיר בד"כ (100מגהביט סימטרי ומעלה) שמחובר לרשת ופועל קבוע.

 

בד"כ מותקנת עליו תוכנה לטורנטים (הכי פופולרי rUtorrent,למרות שיש גם עם uTorrent).

 

אתה טוען אליו קבצי טורנט שהורדת עם היוזר שלך בטראקר (במקרה הזה - TL),מוריד על השרת ומשאיר,ככה שאחרים מורידים ממך כשירצו וככה צובר קרדיט - במקום להשאיר את המחשב בבית דולק כל הזמן ולבזבז חשמל וכו'.

 

לגבי המהירות חיבור שלך שמתחילה במקסימום ויורד לכמעט אפס - נשמע כאילו הבעיה מהספק שלך.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אוקיי ואיך אני מקבל גישה לקבצים שהורדו אל השרת הזה ? איך הם בעצם עוברים אלי למחשב ?

 

אתה יודע מה זה RATIO? יחס הורדה העלאה, בטראקר פרטי יש משהו שנקרא BUFFER ,הכוונה היא לנפח שנותר לך להוריד אחרי שאתה מחסיר את סך נפח ההורדה מנפח ההעלאה.

לדוגמא הורדת 2 סרטים של 10 ג'יגה, והעלת בחזרה 40 ג'יגה, הBUFFER שלך 20 ג'יגה.

 

מהותו העיקרי של הסידבוקס הוא להגדיל את הBUFFER הזה (במילים אחרות לשפר RATIO), תוך כדי שאתה מוריד את הקבצים על השרת המרוחק, רק לטובת שיפור היחס.

לכן, אתה לא צריך את הקבצים עצמם, אתה רק מנצל את השרת לתעבורה -מה שנקרא "להריץ קבצים".

דוגמא: אתה מוריד על השרת פרק של DEXTER (כבר ראית את הפרק 700 פעם והוא לא מעניין אותך), ששוקל 1GB , ו100 אנשים משכו ממך את הקובץ. קיבלת BUFFER של 99 GB באתר.

 

מיותר לציין שהעניין חוקי לחלוטין, ועונה על כל חוקי הטראקר, כיוון שאתה לא מזייף העלאה ומשתמש פשוט בשרת מאוד מהיר.

למי שלא יודע, אלפי משתמשי TL יושבים כמעט קבוע על סידבוקסים, ולכן האתר הזה כל כך מהיר ופופולרי. עם 100 מגה סימטרי זה לא מפתיע.

אבל היתרון הזה הוא גם סוג של חסרון, גם אחרי שיהיה לכם סידבוקס, תצטרכו לפתח שיטות כדי לשחות באוקיאנוס מלא בכרישים.

תחשבו שעל הפרק הזה של דקסטר, יש 5000 יוזרים שכולם עם סידבוקס ועם קווים מהירים, כולם מושכים את הקובץ תוך 20 שניות. זה יוצר מצב שהוא יתחלק בין כל ה5000 איש הללו, ולכן יקח כמה חודשים כדי שמישהו יוריד אותו מספיק פעמים כדי לשפר לכם את הRATIO.

לכן קיימת "שיטה" - העדיפות בTL היא להוריד GAME PACKS (או כל תוכן אחר עם נפח גדול) שרק עלו לאתר, עם נפח גדול של 200GB שמתוכו אתם עושים SELECTION רק לחלק מהקבצים, ואפילו לחלק מקבצי הRAR. למה רק לחלק? כדי לא לבזבז סתם הורדה, הרי מי שיוריד את המשחק, יהיה חייב להוריד גם את הקבצים שאתם בחרתם, ולרוב בחבילות כאלה גדולות יהיו יותר מורידים מאשר מעלים.

חשוב להבין שככל שהSEEDBOX שלכם יותר חזק, כך יהיה לכם יתרון של מהירות על פני משתמשים אחרים שמנסים לעשות את אותו הדבר (לצבור RATIO).

אפשר לעשות ניסוי ולבדוק את העניין, איך שיוצא טורנט חדש, יש "התנפלות" מטורפת עליו עוד בשניה שהוא עולה לאתר. איך הם מספיקים להוריד כל כך מהר וכולם ביחד? עם RSS. פשוט מכניסים הגדרות לRSS של תוכן חדש שמגיע, והSEEDBOX מתחיל לעבוד מבלי שאתם נוגעים במשהו.

אני קורא לתופעה הזאת "דגי פיראנה" שמריחים טרף חדש ומתנפלים עליו יחד.:twisted:

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

אין דרך כלשהי לקשר בין הסידבוקס למחשב שלי, כמו שציינתי יש לי בעיה כרגע והורדות אצלי מתחילות במקסימום ואז יורדות ל 1-10K בשניה ונשארות ככה. חשבתי אולי דרך הסידבוקס אני יכול להוריד את הטורנטים אליו ליצור שיתוף ולהעלות את הרטיו שלי וגם למשוך את הקבצים אלי למחשב.

פורסם

בדרך כלל אפשר להוריד מהסידבוקס אליך בFTP או HTTP

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יש דרך מאוד מאוד פשוטה לפתור לך את הבעיה

תירשם ליום אחד ניסיון לספקית אחרת, אם הטורנטים לא נופלים ל10K , אז תדע בוודאות שהספקים עושה לך TRAFFIC SHAPING.

זה מסוג הפעולות שאף אחד לא יודה בפני הלקוח, ואז הדרך שלך לפעול היא ע"י המשפט הבא "אם בדקות הקרובות לא תחול אצלי שיפור במהירות, אני שולח פקס לניתוק". כמובן שהתומך הטכני ינסה למרוח אותך (לפעמים מבלי שהוא מבין שהמהנדסים בחברה מבצעים את החסימה ולו אין הרשאה לראות את הבעיה) ולבקש ממך לשחק בהגדרות, לכבוד מחשבים,ראוטרים כשהבעיה לא אצלך בכלל. כל זה יבזבז את זמנך היקר, ולכן עדיף לשאוף לקצר את התהליך.

 

לגבי העברת מידע מהסידבוקס, כפי שNITCH ציין, ברגע שאתה נרשם, אתה מקבל פרטי התחברות לFTP , ותוכל להעביר את החומר אלייך למחשב(אפשר עם כל תוכנה שתומכת בFTP כגון FLASHFXP או TOTAL COMMANDER ועוד). אלא אם הם חוסמים לך גם את הפורט של FTP :)

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
ומה עושים עם קו של 2.5 מגה?

אתה באמת רוצה שאני אשאר שבוע וחצי עם אינטנרט מקרטע בשביל סרט מסכן?

אם תתנדב להעלות לי ל10.. אני אעלה כמה שתרצה.

אז אנחנו לא צריכים אנשים כמוך שם.

אין דרך כלשהי לקשר בין הסידבוקס למחשב שלי, כמו שציינתי יש לי בעיה כרגע והורדות אצלי מתחילות במקסימום ואז יורדות ל 1-10K בשניה ונשארות ככה.

כשאני מוריד מהסידבוקס שלי, אני מקבל משהו כמו 6-8 מגה לשניה, קבוע לחלוטין. אני כמעט ולא מוריד כלום ישירות למחשב.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
אתה יודע מה זה RATIO? יחס הורדה העלאה, בטראקר פרטי יש משהו שנקרא BUFFER ,הכוונה היא לנפח שנותר לך להוריד אחרי שאתה מחסיר את סך נפח ההורדה מנפח ההעלאה.

לדוגמא הורדת 2 סרטים של 10 ג'יגה, והעלת בחזרה 40 ג'יגה, הBUFFER שלך 20 ג'יגה.

 

מהותו העיקרי של הסידבוקס הוא להגדיל את הBUFFER הזה (במילים אחרות לשפר RATIO), תוך כדי שאתה מוריד את הקבצים על השרת המרוחק, רק לטובת שיפור היחס.

לכן, אתה לא צריך את הקבצים עצמם, אתה רק מנצל את השרת לתעבורה -מה שנקרא "להריץ קבצים".

דוגמא: אתה מוריד על השרת פרק של DEXTER (כבר ראית את הפרק 700 פעם והוא לא מעניין אותך), ששוקל 1GB , ו100 אנשים משכו ממך את הקובץ. קיבלת BUFFER של 99 GB באתר.

 

מיותר לציין שהעניין חוקי לחלוטין, ועונה על כל חוקי הטראקר, כיוון שאתה לא מזייף העלאה ומשתמש פשוט בשרת מאוד מהיר.

למי שלא יודע, אלפי משתמשי TL יושבים כמעט קבוע על סידבוקסים, ולכן האתר הזה כל כך מהיר ופופולרי. עם 100 מגה סימטרי זה לא מפתיע.

אבל היתרון הזה הוא גם סוג של חסרון, גם אחרי שיהיה לכם סידבוקס, תצטרכו לפתח שיטות כדי לשחות באוקיאנוס מלא בכרישים.

תחשבו שעל הפרק הזה של דקסטר, יש 5000 יוזרים שכולם עם סידבוקס ועם קווים מהירים, כולם מושכים את הקובץ תוך 20 שניות. זה יוצר מצב שהוא יתחלק בין כל ה5000 איש הללו, ולכן יקח כמה חודשים כדי שמישהו יוריד אותו מספיק פעמים כדי לשפר לכם את הRATIO.

לכן קיימת "שיטה" - העדיפות בTL היא להוריד GAME PACKS (או כל תוכן אחר עם נפח גדול) שרק עלו לאתר, עם נפח גדול של 200GB שמתוכו אתם עושים SELECTION רק לחלק מהקבצים, ואפילו לחלק מקבצי הRAR. למה רק לחלק? כדי לא לבזבז סתם הורדה, הרי מי שיוריד את המשחק, יהיה חייב להוריד גם את הקבצים שאתם בחרתם, ולרוב בחבילות כאלה גדולות יהיו יותר מורידים מאשר מעלים.

חשוב להבין שככל שהSEEDBOX שלכם יותר חזק, כך יהיה לכם יתרון של מהירות על פני משתמשים אחרים שמנסים לעשות את אותו הדבר (לצבור RATIO).

אפשר לעשות ניסוי ולבדוק את העניין, איך שיוצא טורנט חדש, יש "התנפלות" מטורפת עליו עוד בשניה שהוא עולה לאתר. איך הם מספיקים להוריד כל כך מהר וכולם ביחד? עם RSS. פשוט מכניסים הגדרות לRSS של תוכן חדש שמגיע, והSEEDBOX מתחיל לעבוד מבלי שאתם נוגעים במשהו.

אני קורא לתופעה הזאת "דגי פיראנה" שמריחים טרף חדש ומתנפלים עליו יחד.:twisted:

 

 

או, פשוט, להוריד את הקובץ מטראקר פומבי(http://thepiratebay.se), להשאיר במחשב חודש כדי שגם אחרים יורידו ממך ויהנו, וזהו. 8)

לא צריך את כל הפלצנות והכאב ראש של כל משתמשי הטראקרים הפרטיים.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

יש הרבה מאוד תכנים שלא תמצא בטראקר פומבי, או שנגמרו להם המקורות.

באופן סובייקטיבי, יהיו רבים שלהם זה מתאים, אבל יהיו גם כאלה שלא.

 

אם להעיד על עצמי, אני כמה שנים בTL יש לי שם BUFFER של 4 טרה, וכל התקופה הזו אני יכול לספור על יד 1 מה הורדתי משם.

אבל הסיבה לכך היא לא שTL הוא טראקר חלש, אלא כי יש טובים ממנו. מה הכוונה?

FREELEECH - זה משהו שTL לא מאפשר, ואת אותו החומר אני יכול להוריד מטראקר פרטי אחר מבלי שזה יחשב לי בהורדה.

רוב הצרכים שלי זה סדרות וסרטי BD ב1080P עם פס קול DTS MASTER או REMUX של בלוריי, משהו שאני מוריד בFREE LEECH מטראקרים אחרים.

עונות שלמות של סדרות ישנות, או אלבומים מסויימים , גם אין שם אבל יש במקום אחר. טראקר שנקרא Freshontv

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

כל סיסמא שאני מנסה לבחור הוא רושם לי

Password must include upper and lower case letters, numbers and special characters and be at least 6 characters long!

מה הסיבה???

עשיתי אותיות גדולות קטונות ועם מספרים וזה לא נותן לי להמשיך..

מישהו יודע מה הסיבה?

פורסם
אתה צריך גם גם סימן כמו כוכבית או פלוס בקיצור שיפט + אחד מהמספרים ( 0-9 )

 

תודה רבה !

 

יש קובץ מומלץ להוריד להתחלה בכדי לשתף?

פורסם

משהו ספציפי לא. הכלל הוא להוריד קבצים קטנים שנראה לך שיהיה להם דרישה גבוהה וכך אתה בונה את הרטיו שלך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...